quote:Op zondag 17 maart 2024 20:34 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]Dus GoW en de sequel zijn het beste wat Sony te bieden heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
TLOU is wel overrated vind ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus GoW en de sequel zijn het beste wat Sony te bieden heeft?
Nou dan komt God of War binnen en dan krijg je het synoniem van overgewaardeerd.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TLOU is wel overrated vind ik.
quote:Op zondag 17 maart 2024 20:34 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]Nee gewoonweg neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
God of War deed nog wel wat meer qua gameplay. TLOU was eigenlijk niet meer dan je basic stealth/action-adventurequote:Op zondag 17 maart 2024 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou dan komt God of War binnen en dan krijg je het synoniem van overgewaardeerd.
Cosmo Canyon is wel een erg toffe locatie om te exploren met al die verticaliteitquote:Op zondag 17 maart 2024 21:58 schreef wdn het volgende:
Nou dat was cosmo. 2 quests die erg lang duurde. en ineens een qb speler en 4x gears op hard mode simpel maar zorgde wel voor 2 uur meer werk
Nibel
MAAR Ellie is een van die weinige companions die niet vervelend is *staart naar Atreusquote:Op zondag 17 maart 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
God of War deed nog wel wat meer qua gameplay. TLOU was eigenlijk niet meer dan je basic stealth/action-adventure
Dat was Elizabeth in BioShock Infinite ook nietquote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
MAAR Ellie is een van die weinige companions die niet vervelend is *staart naar Atreus
Ga maar uit van 2 uurquote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cosmo Canon is wel een erg toffe locatie om te exploren met al die verticaliteit
Ik moet nog een handvol World Intel locaties en de Protorelics doen, alsmede nog 2 sidequests.
Chapter 1 gedaanquote:
Een verademing he, die kleurrijke wereldquote:Op maandag 18 maart 2024 08:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chapter 1 gedaan
Gistermiddag in het eerste open wereld stuk aangekomen.
Ja, zag al wel wat mooie kleurige planten en dingen om te gaan bekijken.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een verademing he, die kleurrijke wereld
Nou ja, behalve dat ze 'spoilerde" als je een ruimte declared had. Weg spanning, ze rent naar de volgende deur/uitgangquote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
MAAR Ellie is een van die weinige companions die niet vervelend is *staart naar Atreus
In de ruimte van de kaassoufflé soufleur vlak onder het podium een tv scherm + PS5 neerzetten en de controller onder het kostuum vasthoudenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zag al wel wat mooie kleurige planten en dingen om te gaan bekijken.
Vrijdag waarschijnlijk pas weer tijd.
Theatervoorstellingen, dus alle avonden vol.
Maar overdag half dood gamen is dan heerlijk. Blij dat ie zaterdag binnen kwam dus.
Benieuwd wat Dogma II gaat doen op de PS5 Pro. Heb niet echt het idee dat de huidige PS5 en Series X hiet niet aan kunnen maar vooral engine/developer issue.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:29 schreef RaXz het volgende:
Na 20 uur maar een Rebirth pauze ingelast, ik had daarvoor al 45 uur in Remake gestopt en ben er even op uit gekeken. Nu vooral Ghost of Tsushima aan het spelen, ondanks de Ubisoft achtige open wereld vind ik dat best een vermakelijk spel.
Ik kijk uit naar Dragon's Dogma 2, maar ik weet niet of ik dat voor mijn PS5 ga aanschaffen vanwege de uncapped 30 fps. Dat wordt dus waarschijnlijk de pc versie gezien ik een aardige game pc heb.
DD2 is puur door de devs, aangezien de RE Engine makkelijk 60fps aan kan.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Benieuwd wat Dogma II gaat doen op de PS5 Pro. Heb niet echt het idee dat de huidige PS5 en Series X hiet niet aan kunnen maar vooral engine/developer issue.
Als je ziet hoe mooi Forbidden West en Rift Apart op 40fps VRR waren dan twijfel ik niet per se aan de hardware.
Ik heb dat idee ook niet, en zo mooi als Forbidden West vind ik Dragon's Dogma 2 er niet uitzien. Misschien is de Decima engine meer geschikt voor open werelden dan de RE engine van Capcom. Ik weet nog niet of ik de PS5 Pro ga aanschaffen, zal waarschijnlijk weer een stuk duurder zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Benieuwd wat Dogma II gaat doen op de PS5 Pro. Heb niet echt het idee dat de huidige PS5 en Series X hiet niet aan kunnen maar vooral engine/developer issue.
Als je ziet hoe mooi Forbidden West en Rift Apart op 40fps VRR waren dan twijfel ik niet per se aan de hardware.
quote:Playstation heeft productie PS VR2 naar verluidt tijdelijk stopgezet
Playstation heeft naar verluidt de productie van de PS VR2 tijdelijk stopgezet. Er wordt meer geproduceerd dan dat er wordt verkocht. Tegenvallende verkoopcijfers schijnen de rede te zijn dat Sony er tijdelijk voor kiest de productie stil te zetten. De PS VR2 kwam vorig jaar februari op de markt en heeft nog niet bepaald een impact gemaakt. Met een prijskaartje van ruim ¤ 500,- is het apparaat vaak duurder dan de Playstation 5 zelf.
Een fractie van de Playstation 5 eigenaren bezit ook een PS VR 2. In tegenstelling tot de PS VR die na een aantal maanden ruim een miljoen keer over de toonbank ging. De strategie is om nu eerst de oude voorraad te gaan verkopen (tegen een gereduceerd tarief?). En om de PS VR 2 compatibel te maken met pc. Iets wat met de eerste PS VR officieel nooit gelukt is. Het bereiken van een grotere groep potentiële klanten zou een stap in de goede richting kunnen zijn voor Sony die deze maand de Q4 cijfers en de jaartotalen van 2023 bekend gaan maken.
Playstation heeft productie PS VR2 naar verluidt tijdelijk stopgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |