Die quest zojuist gedaanquote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij Cosmo Canyon (Red's achtergrond) komt
(ik heb het alleen het origineel gespeeld, geen idee of dat in Rebirth zit)
Ik heb net Cosmo bereiktquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die quest zojuist gedaan
Die traan van Seto
Dat vliegen?quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef wdn het volgende:
Dacht ik dat die andere minigames erg waren maar chocobo training 2 is helemaal {insert drieletterscheldwoord}
FF als franchise is onovertroffen maar Planescape Torment, Demon's Souls. Bloodborn, Eldenring zijn mijn top 4.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan wel zeggen dat deze game inmiddels op een stevige gedeelte 1e plaats staat voor wat betreft mijn favoriete game aller tijden (en ik game sinds de Commodore 64, al kan ik me ook nog vaag Pong herinneren, gespeeld op een Aristona beeldbuis televisie met hout fineer aan de randenen een afstandsbediening met draad
).
De andere game is uiteraard The Witcher 3
mini games worden niet beinvloedt door moeilijkheid setting?!quote:Op zondag 17 maart 2024 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vliegen?
De eerste ging nog, de 2e faal ik hopeloos, zelfs als ik hem op easy zet
triggeredquote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef wdn het volgende:
Dacht ik dat die andere minigames erg waren maar chocobo training 2 is helemaal {insert drieletterscheldwoord}
Chocobo training 2 en 3 gelukt maar alleen level 1. Had er genoeg van.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
*zet PS5 aan
Gisteren tot aan de Gi (Jotine 😱 ) gekomen.
Dat lijkt me ook wel een interessant verhaal.
Bloodborne beste ooit. 🗣🗣🗣🗣quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef wdn het volgende:
[..]
FF als franchise is onovertroffen maar Planescape Torment, Demon's Souls. Bloodborn, Eldenring zijn mijn top 4.
Enige goede aan the witcher was de red baron quest. De rest was 1 bug fest: meteen de eerste keer dat je op je paard staat zakte beide karakters de grond in en staken alleen de hoofden net uit boven de grond.
[..]
mini games worden niet beinvloedt door moeilijkheid setting?!
Eerste heb ik perfect. Wapen is er 1 met x-x x-x x x als slots dus dat was mooi.
Maar de 2de kom ik niet eens in de buurt van de eerste rang
Tja een remaster van een PSP spin-off. Schijnt geweldig te zijn volgens sommige mensen.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens, ik zag Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion staan voor 33 euro bij Nedgame.
De moeite waard of meh?
Met die Zweefchobo's natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2024 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen even kijken hoe ik daar moet komen, want waar ik naartoe wil is helemaal beneden en daar kan ik niet komen vanaf waar ik nu ben.
Ik kwam er niet doorheenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens, ik zag Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion staan voor 33 euro bij Nedgame.
De moeite waard of meh?
intel 6 meen ik zit ergens in het midden hoog. Die lukt me nog niet om te krijgenquote:
Sommige mensen vinden CoD geweldigquote:Op zondag 17 maart 2024 15:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja een remaster van een PSP spin-off. Schijnt geweldig te zijn volgens sommige mensen.
Ik speel AC Japan en luister constant naar gezeik van een oom.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden CoD geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |