Heel vet weer!quote:
Niet alleen Wart! Maar ook Mouser!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:56 schreef GGMM het volgende:
Er is weer een nieuwe poster
[ afbeelding ]
WARTDe 3 mensen die Wart kennen zullen nu wel superblij zijn
Oh en maandag een nieuwe direct!
Als Galaxy nu aanslaat (wat waarschijnlijk het geval is), zullen ze dit wel gaan uitmelken met o.a. Super Smash.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag een AI trailer op tiktok in dezelfde stijl maar dan voor Super Smash waar ik veel enthousiaster van werd gemiste kans.
Lets a gooo!quote:Op maandag 9 maart 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
De FINALE trailer is uit
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:53 schreef GGMM het volgende:
Er is bijzonder nieuws
Er komt een Nintendo-character in de film voor die NIKS met Mario te maken heeft.
Waarschijnlijk ga je het wel ergens tegenkomen, maar voor de zekerheid in een spoilerWat de neuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:53 schreef GGMM het volgende:
Er is bijzonder nieuws
Er komt een Nintendo-character in de film voor die NIKS met Mario te maken heeft.
Waarschijnlijk ga je het wel ergens tegenkomen, maar voor de zekerheid in een spoilerIs toch geen spoiler? Het is een officiële poster voor de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De perfecte opbouw voor een derde film die misschien gebaseerd is op Smash Bros, al gaan er ook geluiden dat een derde film over Super Mario Odyssey zal gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |