SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Heb niet zoveel te vertellenquote:
Snel posten dan maar.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
same same.
nu (kinder)verjaardagsfeestje
Vanacht weer regenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook nog eventjes aan het werk, daarna naar buiten. Geen zon maar het ziet er alsnog oké uit.
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zie het positief in, iedere kinderverjaardag betekent dat ze minder lang kind blijven.
Ja ik ga ook ff lopen. Artikel is inmiddels 13 pagina's. Weet nog niet of ik het in 3 of in 4 stukken ga knippenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook nog eventjes aan het werk, daarna naar buiten. Geen zon maar het ziet er alsnog oké uit.
Wil je alle vrouwen hier wild maken door zelf chocolade te gaan maken?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nog volop in het chocolademeukmaak rabbit hole. Beetje filmpjes kijken en zo.
If the women don't find you handsome, they should at least find you handy.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je alle vrouwen hier wild maken door zelf chocolade te gaan maken?
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We moeten onze adres aan hem dm-n dus?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wc-ding kun je toch gewoon gebruiken?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:20 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe situatie en een berg troep dat naar de kringloop kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smooth welquote:
Op zich wel waar. Niks maakt me droger dan een man die niet eens een plank kan ophangen.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
If the women don't find you handsome, they should at least find you handy.
Waarschijnlijk sneller om gewoon een nieuwe te halenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:26 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik moest iets printen, ondertekenen en scannen voor mijn WIA aanvraag. Maar de scanner bij mijn ouders doet altijd nogal moeilijk.
Nu staan mijn ouders en broer bij dat ding in een poging dat ding aan de praat te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |