Die lijkt me wel de topfavoriete ja. Minder ruim dan Stolz, maar toch.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Beune vrij makkelijk wereldkampioen wordt.
Klopt, hoewel ik eigenlijk denk dat we vanavond terugkijken en zien dat hij 5:55 had moeten rijden voor de titel, achteraf gezienquote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En op de 5km zag je gewoon dat ie veel over had waardoor hij gewoon 1,5/2 seconden sneller had gekund. Daar kan je het straks gewoon op verliezen.
Nee, op dit moment missen we rit 3, rit 2 is al klaar!quote:
Durf ik voor de 1500m niet te zeggen. Met de vorm van het begin van het seizoen kan Groenewoud best sneller zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:19 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Beune vrij makkelijk wereldkampioen wordt.
Nee.quote:
Dat is zeker mogelijk. Zeker als Roest weer een klassieke Roest-10km rijdt.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik eigenlijk denk dat we vanavond terugkijken en zien dat hij 5:55 had moeten rijden voor de titel, achteraf gezien
NOS traditie helaas.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zouden de voorrijders kunnen zijn, maar het kan ook de NOS traditie zijn...
Joy is echt een verademing. Gewoon lekker nuchter en altijd bereid te antwoorden.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:21 schreef Toby56 het volgende:
Goed zo Erben!
Groenewoud staat 1.
Soms krijg je het idee dat de tv-camera (NOS) van Beune een allroundversie van Leerdam wil maken.
Maar Beune is totaal anders. Straalt veel meer "lekker belangrijk allemaal" uit. Ouderwetsche Hollandsche School.
Misschien krijgen we wel iets unieks te zien vandaag..: Roest met de handen op de knieën op de 1500!quote:Op zondag 10 maart 2024 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk. Zeker als Roest weer een klassieke Roest-10km rijdt.
Gaat hem niet helpen tegen Stolz in zijn RedBull.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel iets unieks te zien vandaag..: Roest met de handen op de knieën op de 1500!
Lijkt deze rit weer te lukken.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:32 schreef Montov het volgende:
Mooi op een rijtje, elke rit sneller en degene in de buitenbocht heeft gewonnen.
https://live.isuresults.e(...)tition/13/start-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |