abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:21:19 #1
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212733506
Reddit, wat een geniaal forum is 't toch ook he _O_

Als ik iets google kom ik altijd op subreddits uit :D :D
Het gaat dan om alledaagse dingen zoals: hoe zet ik mijn wasmachine aan, autolampje vervangen, goede smoesjes wanneer je te laat op kantoor bent. Als Reddit er niet was zat ik nu in de bijstand en had ik alleen een kapotte fiets een zo'n pauper sociale huurwoning wss :')

Ook als ik films, muziek of videogames van vroeger zoek, pleur ik een paar steekwoorden erover bij google/reddit zoekfunctie in en warempel! Er lopen gewoon meerdere subreddits over _O_
Lekker ervaringen uitwisselen hoe leuke die film, game was!

Reddit nederlands is ook vet, je vindt er echt vanalles!
Uitgebreide posts over Nederlandse moordzaken van 50 jaar geleden/true crime, deepdives over gekke tiepetjes op tiktok (zoals ene Bradley van Dijk). Soms raak ik gewoon verdwaald erin en voor ik het weet zit ik 3 uur op Reddit terwijl ik eigenlijk moet gaan slapen :')

Vinden jullie Reddit ook zo'n tof forum?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212733878
heerlijk forum voor mij fetish

meestal zit ik 3 uur met de knuppel in de hand te browsen
  donderdag 7 maart 2024 @ 21:15:54 #3
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_212734641
Je zou bijna denken dat ze naar FOK! hebben gekeken.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_212737665
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef dikkedaniel het volgende:
Reddit, wat een geniaal forum is 't toch ook he _O_

Als ik iets google kom ik altijd op subreddits uit :D :D
Het gaat dan om alledaagse dingen zoals: hoe zet ik mijn wasmachine aan, autolampje vervangen, goede smoesjes wanneer je te laat op kantoor bent. Als Reddit er niet was zat ik nu in de bijstand en had ik alleen een kapotte fiets een zo'n pauper sociale huurwoning wss :')

Ook als ik films, muziek of videogames van vroeger zoek, pleur ik een paar steekwoorden erover bij google/reddit zoekfunctie in en warempel! Er lopen gewoon meerdere subreddits over _O_
Lekker ervaringen uitwisselen hoe leuke die film, game was!

Reddit nederlands is ook vet, je vindt er echt vanalles!
Uitgebreide posts over Nederlandse moordzaken van 50 jaar geleden/true crime, deepdives over gekke tiepetjes op tiktok (zoals ene Bradley van Dijk). Soms raak ik gewoon verdwaald erin en voor ik het weet zit ik 3 uur op Reddit terwijl ik eigenlijk moet gaan slapen :')

Vinden jullie Reddit ook zo'n tof forum?
Ik vind Reddit onleesbaar kut. Totaal geen diepgang of een keer harde meningsverschillen in topics. Prima forum voor een zappende rubbertegel-generatie maar niets voor mij.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')