abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2003 @ 11:29:39 #1
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_8511595
Ola,

Ik snap et echt niet, elke fles glassex met zijn 'vernevelaar' kop gaat kapot. In die zin, dat hij het gewoon niet meer relaxed doet.
Als ik hem indruk komt er een zooi nevel uit, en dan blijft die knijper hangen zeg maar.
En dan moet ik even wachten en dan kan ik et pas weer doen, absoluut NIET efficient

Wat kan ik er aan doen en waar komt het door?

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_8511686
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:29 schreef drLiter het volgende:
Ola,

Ik snap et echt niet, elke fles glassex met zijn 'vernevelaar' kop gaat kapot. In die zin, dat hij het gewoon niet meer relaxed doet.
Als ik hem indruk komt er een zooi nevel uit, en dan blijft die knijper hangen zeg maar.
En dan moet ik even wachten en dan kan ik et pas weer doen, absoluut NIET efficient

Wat kan ik er aan doen en waar komt het door?

Klopt, is een productiefout. hij maakt ook een vaag krakend geluid toch? Naja iig ze zijn ermee bezig om het te verbeteren. Is nogal een grote strop BTW want de bedoeling was om de spuit te hergebruiken wat weer een hoop kosten scheelt, dat feest gaat dus niet door

BTW. Morguh Lullo sinds wanneer doe jij aan glassex

pi_8511714
Hahaha wat komt me dit bekend voor!
En ik altijd maar denken dat ik de enige was .
Wat er tegen doe? Ik heb me een plantenspuit gekocht en als ik wat nodig heb gooi ik het over.
Ook erg handig als je gewoon gaat schoonmaken , beetje schoonmaakmiddel in de plantenspuit beetje water erbij en gewapend met een doek alles lekker schoonmaken. Handiger dan een sopje in een emmer.
Vergeet alleen niet dat je daar dan niet de planten mee gaat besproeien , tenzij je graag van je planten af wilt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')