Nee, dat is het hoofd van Philip Cocu.quote:Op zondag 29 september 2024 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat is dat standbeeld dat jou onthoofd heeft!
quote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dat is het hoofd van Philip Cocu.
Misschien moet je eens die vieze bruine drek uit je ogen halen als je naar een indruk van mij op zoek bent. En anders, tsja, niet mijn probleemquote:Op zondag 29 september 2024 16:04 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je na een half miljoen posts geen indruk hebt achter gelaten.
Doe de groetjes in de Slow Chats......Denk de SC's eens weg, wat is er dan nog over van FOK!quote:Op zondag 29 september 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens die vieze bruine drek uit je ogen halen als je naar een indruk van mij op zoek bent. En anders, tsja, niet mijn probleem
quote:Op zondag 29 september 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk jou wel weg, en dan blijft er een heleboel meer lol over.
Pis ze!
Leuk. Rond 5 december graag, en alle 500.000+ leden verkleed als zwarte piet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:46 schreef Näsenbar het volgende:
Ik las dat er vanuit de KLB SC een initiatief komt om een flashmob te doen op Amsterdam Centraal.
en ik danquote:Op zondag 29 september 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn TOP-10 Favoriete FOK!ers.....
1 @:Kikkerlikker
2 @:Caland
3 @:Ulx
4 @:ToT
5 @:Heywoodu
6 @:Arcee
7 @:Socios
8 @:SCH
9 @:Doc
10 @:bomenverzameling
Koester het, je bent in goed gezelschap. Ik ben ooit Johan Cruijff vergeten in het beste Ajax ooit.quote:
FOK! Ik was in m'n 30 toen ik me registreerde. Inmiddels 61 en shmoopy is me vergeten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:03 schreef michiel_merk het volgende:
Donderdag 10 april 2003 geregistreerd als jong volwassen kereltje van 21, inmiddels wat kloontjes en reacties verder inmiddels 42 jaartoch wel even slikken
![]()
Anyway mooie mijlpaal Fok!
Nee.quote:
Ik dacht er vanmiddag nog aan. IK heb de moed al opgegeven. Niemand van het kader/crew schijnt het ook maar ene ruk te geven. Het zij zo.quote:
Shmoops, DE en anderen zijn allemaal pleitte wss?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! Ik was in m'n 30 toen ik me registreerde. Inmiddels 61 en shmoopy is me vergeten.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Shmoops, DE en anderen zijn allemaal pleitte wss?
Hier was je ook een tijdje weg.........quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups. Jaartje of tien denk ik. Was op zoek naar wat smilies
Pff. Komt wel een bak oud stof los hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier was je ook een tijdje weg.........
ONZ / Ik wil alle fans van vandaag bedanken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |