Eric is controlled opposition.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:30 schreef ems. het volgende:
De media gebruikt Eric om vaccins zwart te maken
quote:
Dit soort blackbox videos zijn bedoeld als afleidingsmanoeuvre.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:57 schreef Questular het volgende:
Laten gezonde mensen zich tegenwoordig nog vaccineren? Ik ken echt helemaal niemand die dat doet.
-Als je niks nuttigs te melden hebt, dan is het beter niks te zeggen-quote:
Nou ja nieuw, hij is al wat jaartjes bekend, maar nu is voor het eerst bekend dat een mens ermee besmet isquote:Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe supergriep, 100x erger dan covid
[ x ]
![]()
Tenzij de nieuwe variant is geproduceerd in een lab in Wuhanquote:Op donderdag 4 april 2024 22:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou ja nieuw, hij is al wat jaartjes bekend, maar nu is voor het eerst bekend dat een mens ermee besmet is
Ik snap die paniek rond de berichtgeving niet.
De berichtgeving spreekt van een Amerikaanse boer die via zijn koeien is besmet geraakt. En zelf niet echt ziek geworden is.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tenzij de nieuwe variant is geproduceerd in een lab in Wuhan
Dan heb je wel een reden tot paniek
En zou de berichtgeving best wel kunnen kloppen
Volgens mij is zo'n virus hier gemaakt en ligt die opgeslagen in het Erasmus.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe supergriep, 100x erger dan covid
[ x ]
![]()
Ja hallo! Ff wachten met deze BS nog een maand of 4 tot ik weg ben voor ze weer de grenzen dicht pleuren. Ben er wel ff klaar mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n virus hier gemaakt en ligt die opgeslagen in het Erasmus.
Is goed, ik ga het doorgeven aan de leiders van the new world order.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo! Ff wachten met deze BS nog een maand of 4 tot ik weg ben voor ze weer de grenzen dicht pleuren. Ben er wel ff klaar mee.
Je bent een fijn mens, waardeer ik echt.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is goed, ik ga het doorgeven aan de leiders van the new world order.
Maar iets serieuzer, was dit niet dat wat ze poosje terug op gehumaniseerde muizen hebben getest? Daar gingen ze allemaal van kapot, kwam ook later naar buiten dat het voor mensen niet zo'n vaart zou lopen. Ook geen 50%quote:Op donderdag 4 april 2024 22:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Van een gewone vogelgriep hebben we weinig te vrezen toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nucleaire oorlogquote:Op donderdag 4 april 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo! Ff wachten met deze BS nog een maand of 4 tot ik weg ben voor ze weer de grenzen dicht pleuren. Ben er wel ff klaar mee.
Wellewaar!!quote:
Niemand gaat me tegenhouden, tijdens de avondklok hier in ons gave landje ging ik gewoon na de avondsperre naar buiten om de vuilnisbak aan de weg te zetten. Met een dikke middelvinger de de lucht in gestoken. Bad to the bone hier.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar iets serieuzer, was dit niet dat wat ze poosje terug op gehumaniseerde muizen hebben getest? Daar gingen ze allemaal van kapot, kwam ook later naar buiten dat het voor mensen niet zo'n vaart zou lopen. Ook geen 50%
Even het artikel opgezocht.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Van een gewone vogelgriep hebben we weinig te vrezen toch?
Het word idd een ander verhaal als het ergens in een lab werd geproduceerd
[..]
Nucleaire oorlog
Potentiële Armageddon
Nieuw dodelijk virus
Jij gaat nergens
quote:nderzoekers van het Erasmus MC zijn erin geslaagd om een superdodelijke variant van het vogelgriepvirus te creëren. Zo gevaarlijk dat overwogen wordt om de resultaten niet te publiceren.
Dat meldt de Volkskrant vandaag. Ron Fouchier, hoogleraar virologie aan het Erasmus MC, had van de Amerikaanse gezondheidsautoriteit NIH samen met een aantal andere toponderzoekers de opdracht om uit te zoeken of het relatief onbesmettelijke H5N1-virus zo kon muteren dat het op mensen overdraagbaar werd.
Fataal
De griep komt voor bij dieren, maar krijgt in de regel geen vat op mensen. Als het in zeldzame gevallen wel overslaat is dat fataal. Wereldwijd zijn ongeveerd zeshonderd mensen aan de vogelgriep overleden, onder wie een Nederlandse dierenarts.
Natuurlijke wijze
Fouchier had vijf mutaties nodig om tot de besmettelijke variant van het virus te komen, mutaties die ook op natuurlijke wijze zouden kunnen ontstaan. Daarmee blijkt de scepsis over een mogelijke pandemie (wetenschappers zagen hier eerder geen aanwijzingen voor) ongegrond.
Openbare veiligheid
De vrees is groot dat het virus in verkeerde handen valt. Het wetenschappelijke tijdschrift Science, waar Fouchier zijn bevindingen aanbood, twijfelt of publicatie van de resultaten wel geoorloofd is. Volgen sommige wetenschappers zijn de volksgezondheid en de openbare veiligheid in het geding. Anderen menen dat er sprake is van inperking van de wetenschappelijke vrijheid.
De onderzoekers van het Erasmus MC deden het onderzoek op fretten, die nagenoeg dezelfde immuunhuishouding hebben als mensen. In Japan hebben onderzoekers soortgelijke resultaten boven water gekregen.
Dit is uit 2011 natuurlijk, dan lijkt mij als het zo gevaarlijk is ze inmiddels ook wel bezig waren geweest met een oplossing ervoor, daarbij denk ik ook wel een beetje "mocht dit in verkeerde handen vallen" stukje uit de tekst dat er niet veel mongolen zijn die een potentieel besmettelijk en 100% dodelijk virus zullen loslaten op de wereld. Dat zou betekenen dat ze het zelf ook niet overleven.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:04 schreef Candymannetje het volgende:
Even het artikel opgezocht.
https://www.erasmusmagazi(...)dodelijk-griepvirus/
quote:
nderzoekers van het Erasmus MC zijn erin geslaagd om een superdodelijke variant van het vogelgriepvirus te creëren. Zo gevaarlijk dat overwogen wordt om de resultaten niet te publiceren.
Dat meldt de Volkskrant vandaag. Ron Fouchier, hoogleraar virologie aan het Erasmus MC, had van de Amerikaanse gezondheidsautoriteit NIH samen met een aantal andere toponderzoekers de opdracht om uit te zoeken of het relatief onbesmettelijke H5N1-virus zo kon muteren dat het op mensen overdraagbaar werd.
Fataal
De griep komt voor bij dieren, maar krijgt in de regel geen vat op mensen. Als het in zeldzame gevallen wel overslaat is dat fataal. Wereldwijd zijn ongeveerd zeshonderd mensen aan de vogelgriep overleden, onder wie een Nederlandse dierenarts.
Natuurlijke wijze
Fouchier had vijf mutaties nodig om tot de besmettelijke variant van het virus te komen, mutaties die ook op natuurlijke wijze zouden kunnen ontstaan. Daarmee blijkt de scepsis over een mogelijke pandemie (wetenschappers zagen hier eerder geen aanwijzingen voor) ongegrond.
Openbare veiligheid
De vrees is groot dat het virus in verkeerde handen valt. Het wetenschappelijke tijdschrift Science, waar Fouchier zijn bevindingen aanbood, twijfelt of publicatie van de resultaten wel geoorloofd is. Volgen sommige wetenschappers zijn de volksgezondheid en de openbare veiligheid in het geding. Anderen menen dat er sprake is van inperking van de wetenschappelijke vrijheid.
De onderzoekers van het Erasmus MC deden het onderzoek op fretten, die nagenoeg dezelfde immuunhuishouding hebben als mensen. In Japan hebben onderzoekers soortgelijke resultaten boven water gekregen.
Degenen die zichzelf opblazen zijn niet degenen die slim genoeg zijn om zo'n virus in handen te krijgen natuurlijk. Heb jij 1 of andere leider van welke groep ook zichzelf zien opblazen? Nee daar gebruiken ze de makkelijk te overtuigen mensen voor.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:20 schreef Candymannetje het volgende:
Tja er zijn ook mensen die zichzelf opblazen.
Aan mongolen geen gebrek.
Maar ik moest er aan denken toen ik de tweet van Ali voorbij zag komen.
Bedoel je miltvuur?quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:19 schreef Wantie het volgende:
We hebben in Japan een sekte gehad die probeerde een biologisch wapen te ontwikkelen voor aanslagen..
Dat bleek te ingewikkeld.
Dus werd het Sarin.
En er is in de VS een gek geweest die poederbrieven stuurde met een ziekte waarvan ik de naam even kwijt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |