Is het origineel wel op DVD uitgebracht? En zo ja, weet iemand waar ik hem dan kan vinden...?
owhhh, wil m zo graag!
[edit] Nu staat er opeens dat 'ie binnen 1 a 2 werkdagen geleverd kan worden Naja, das dus een optie
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 16-02-2003 11:05]
quote:Mja, maar die's engels! Kleine zeemeermin wil ik wel in Nederlands hebben! Heb ik heel mijn leven al zo gekeken..
Op zondag 16 februari 2003 11:04 schreef Tijn het volgende:
Is volgens mij nergens te krijgen. Op bol.com hebben ze 'em niet en op Amazon issie out of stock.[edit] Nu staat er opeens dat 'ie binnen 1 a 2 werkdagen geleverd kan worden
Naja, das dus een optie
quote:De Engelse versie is al moeilijk te krijgen, laat staan de Nederlandse
Op zondag 16 februari 2003 11:20 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
Mja, maar die's engels! Kleine zeemeermin wil ik wel in Nederlands hebben! Heb ik heel mijn leven al zo gekeken..
quote:Owhhh, das al helemaal kut..
Op zondag 16 februari 2003 11:22 schreef Tijn het volgende:[..]
De Engelse versie is al moeilijk te krijgen, laat staan de Nederlandse
quote:Video heb ik ook.. maarja.. wil toch ook graag alle disney films op dvd..
Op zondag 16 februari 2003 11:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik heb hem wel op video voor je...
maar ik ben er nogal aan gehecht.
Lion King precies hetzelfde trouwens, ook nergens te krijgen..
quote:best raar eik, toch maar wachten denk ik...
Op zondag 16 februari 2003 11:31 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
Video heb ik ook.. maarja.. wil toch ook graag alle disney films op dvd..
Lion King precies hetzelfde trouwens, ook nergens te krijgen..
quote:Omdat het hardstikke mooi beeld heeft? Omdat het geluid hardstikke mooi is?
Op zondag 16 februari 2003 11:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
best raar eik, toch maar wachten denk ik...
waarom wil je die films allemaal op dvd? Geldverspilling lijkt me...
Hoezo geldverspilling? (ok Disney DVDs zijn duur... maar hun videos waren ook altijd 42 of 44 gulden)
quote:maar als je die films al hebt?
Op zondag 16 februari 2003 11:39 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Omdat het hardstikke mooi beeld heeft? Omdat het geluid hardstikke mooi is?
Hoezo geldverspilling? (ok Disney DVDs zijn duur... maar hun videos waren ook altijd 42 of 44 gulden)
quote:Mijn oude video's, en al helemaal die Disney video's, die ik helemaal grijs gedraaid heb toen ik klein was, zijn nu echt helemaal versleten... het beeld wordt met de keer slechter en het geluid vervormt (en nee het ligt niet aan de videospeler).
Op zondag 16 februari 2003 11:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
maar als je die films al hebt?
Ach je moet het zelf weten, zeker geld over...
P.S. nog 1 dag...
quote:en die bekijk je nog steeds?
Op zondag 16 februari 2003 11:51 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Mijn oude video's, en al helemaal die Disney video's, die ik helemaal grijs gedraaid heb toen ik klein was, zijn nu echt helemaal versleten... het beeld wordt met de keer slechter en het geluid vervormt (en nee het ligt niet aan de videospeler).
P.S. nog 1 dag...
quote:mijnes zijn nog steeds mooi1!!
Op zondag 16 februari 2003 11:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
en die bekijk je nog steeds?
quote:Niet echt, zijn ze niet mooi genoeg voor
Op zondag 16 februari 2003 11:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
en die bekijk je nog steeds?
quote:Geen idee.. ik heb eigenlijk nog nooit een Disney vervolg film gezien, behalve Toy Story 2 (maar die was wel leuk
Op zondag 16 februari 2003 12:31 schreef -eline- het volgende:
is de kleine zeemeermin 2 trouwens leuk anders download ik em dadelijk voor niks
De nederlandse zangstem is gewoon ultra-sweet.
quote:Als ik me niet vergis was die te koop (op DVD) in 1999/2000. Disney kennende zal dat wel nog een tijdje duren voordat hij opnieuw wordt uitgebracht.
Op zondag 16 februari 2003 11:00 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Help!!!
Ik zoek hem op DVD, maar echt NERGENS hebben ze hem man!!
Wel deel 2, maarja, die hoef ik niet!!Is het origineel wel op DVD uitgebracht? En zo ja, weet iemand waar ik hem dan kan vinden...?
owhhh, wil m zo graag!
Dus, als je hem perse wilt hebben denk ik dat je moet kijken op 'tweedehands'-sites. Daar worden geregeld niet-meer-verkrijgbare DVD's van Disney aangeboden.
Ow, kijk niet alleen in Nederland, maar ook in omliggende landen (DVD worden met meerdere talen geleverd). Meer kans om te slagen, vooral in Engeland.
quote:Als je deel 1 leuk vond, dan vindt je deel 2 ook wel leuk. Het verhaal is min of meer hetzelfde (kind heeft verborgen verlangen, luistert niet naar ouder(s), wordt verleidt door 'het slechte', alles loopt goed af), maar nu met Ariel als de de ouder.
Op zondag 16 februari 2003 12:31 schreef -eline- het volgende:
is de kleine zeemeermin 2 trouwens leuk anders download ik em dadelijk voor niks
Maar goed, ik ben niet objectief, ik vind *alle* Disney films leuk
Zowel De Kleine Zeemeermin als De Leeuwenkoning zijn in 2000 (hadden ze toen al dvd's???) uitgebracht. Disney is niet van plan ze binnenkort nogmaals uit te brengen. Gezien hun "Classic" beleid wordt het rond 2010 eer ze weer verschijnen.
(heb namelijk zelf maandenlang gezocht naar die dvd's)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |