abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2024 @ 19:28:44 #1
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212706310
Lijkt me leuk om wat sappige verhalen te horen/lezen hier van mensen die wel eens naar de hoeren gaan/gingen net zoals op hookers.nl

Ik ben zelf nog nooit geweest, dus heb jammer genoeg geen anekdote. Maar degene die hier wel ervaring mee hebben, brand los zou ik zeggen :)
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212706690
De laatste maanden ben ik alleen nog maar in de Antoniusstraße te vinden.
Slecht aanbod tegenwoordig

Waarom ga jezelf niet?
#Anoniem graag
  dinsdag 5 maart 2024 @ 19:51:43 #3
348749 dikkedaniel
pi_212706739
Is dat overdekte gebeuren in Duisburg niets meer?
Dacht dat daar alleen maar knappe Russinnen en latina's met de benen wijd lagen.
Als 't niets meer is trekt t me ook niet om nog eens naar de hoeren te gaan.
pi_212706927
Helaas niets te melden, de laatste keer dat ik er voor betaalde was...... nooit...

Ben wel benieuwd naar de ervaringen! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 5 maart 2024 @ 20:06:21 #5
348749 dikkedaniel
pi_212707057
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 20:00 schreef Chandler het volgende:
Helaas niets te melden, de laatste keer dat ik er voor betaalde was...... nooit...

Ben wel benieuwd naar de ervaringen! :Y
Dat laatste inderdaad. Ik weet nog wel het topic hier op fok waar reviews van hookers.nl gedeeld werden. Geniaal en smullen geblazen was dat. Hookers bestaat niet meer omdat er, volgens mij, persoonsgegevens werden gedeeld van de vrouwen in kwestie, maar de verhalen mis ik wel :{ :{
pi_212707103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 20:06 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Dat laatste inderdaad. Ik weet nog wel het topic hier op fok waar reviews van hookers.nl gedeeld werden. Geniaal en smullen geblazen was dat. Hookers bestaat niet meer omdat er, volgens mij, persoonsgegevens werden gedeeld van de vrouwen in kwestie, maar de verhalen mis ik wel :{ :{
Volgens mij deden ze van hookers aardig hun best om dat soort zaken te voorkomen maar konden niet voorkomen dat de dames toch te herleiden waren... ze zijn toen gestopt om verdere problemen (rechtszaken, boetes etc) te voorkomen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_212707216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 19:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Is dat overdekte gebeuren in Duisburg niets meer?
Dacht dat daar alleen maar knappe Russinnen en latina's met de benen wijd lagen.
Als 't niets meer is trekt t me ook niet om nog eens naar de hoeren te gaan.
Geen idee nooit geweest
Maar in Duitsland is het vaak wel goedkoper en beter service
#Anoniem graag
  dinsdag 5 maart 2024 @ 20:14:44 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212707240
Zou wel leuk zijn als hier een megatopic over komt.

Ik ga zelf vrijwel alleen nog maar naar België en soms Duitsland hoor.
Nederland is niet veel soeps meer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 20:23:40 #9
348749 dikkedaniel
pi_212707425
Heeft iemand die reeks van dat hookers.nl ervaringen topic nog?
Na de zoekfunctie hier op fok is het alsnog zoeken naar een speld in een hooiberg.
pi_212708228
Nu is het girlsreview.nl

Hookers is dood
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:05:16 #11
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_212708250
ik ben wel eens bij een pingpong show in bangkok geweest, vanuit daar meegegaan met een thaise. deze kon ik toen voor 15 euro eens flink te grazen nemen (ze had niet eens een lul eraan zitten gelukkig). ik vond het wel een beetje smerig allemaal daar en lagen ook overal condooms op de grond, ik heb me neus maar beetje dicht gehouden tijdens het bonen
  dinsdag 5 maart 2024 @ 21:12:38 #12
348749 dikkedaniel
pi_212708383
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben wel eens bij een pingpong show in bangkok geweest, vanuit daar meegegaan met een thaise. deze kon ik toen voor 15 euro eens flink te grazen nemen (ze had niet eens een lul eraan zitten gelukkig). ik vond het wel een beetje smerig allemaal daar en lagen ook overal condooms op de grond, ik heb me neus maar beetje dicht gehouden tijdens het bonen
Haha. Baas _O_
  vrijdag 8 maart 2024 @ 08:28:50 #13
483689 Delain1987
Eenvoudige boerenlul
pi_212737244
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Nu is het girlsreview.nl

Hookers is dood
er is ook nog ijsberenforum.com of bestaat dat ondertussen ook niet meer?
Normal is not the norm, it's just a uniform
pi_212738712

[ Bericht 51% gewijzigd door Jacy-Jacy op 08-03-2024 17:31:30 ]
pi_212739668
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:28 schreef Delain1987 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat er ook nog maar dat was er al ten tijden van Hookers
pi_212740757
-

[ Bericht 34% gewijzigd door Jacy-Jacy op 08-03-2024 17:30:35 ]
  vrijdag 8 maart 2024 @ 14:55:50 #17
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212741295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 13:58 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Dat hoeft niet altijd vrijwillig te zijn he? (mensenhandel)

Stel je voor dat je gedwongen in de prostitutie zit, en je wordt al elke dat mishandeld, en dan geeft er ook nog iemand een slechte review over je, en je pooier leest die ook. Online. Terwijl dat waarschijnlijk je 40e klant van die dag is/was

Dan kan je het helemaal wel schudden, denk ik.

Ik moet er in ieder geval niet aan denken :N

Go cry a river. Alsof iedere dame van plezier dit werk onder dwang doet. :') en ja het is een dienst waar een betaling tegenover staat en als die dienst slecht of onbehoorlijk is, dan moeten andere daar voor worden gewaarschuwd. En is het goed, dan heb je gratis reclame. Zo haal je rotte appels eruit....
Je bent een waardeloze agent.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 16:05:56 #18
348749 dikkedaniel
pi_212742092
Ik dacht eigenlijk dat mensen hier leuke ervaringen gingen posten zoals het verzameltopic wat hier een paar jaar geleden over liep. Het was niet zozeer de bedoeling om een discussie te openen of het ethisch verantwoord is om naar de hoeren te gaan o.i.d. :')
Bovendien zijn er een hoop prostituees die hun werk wel heel graag doen en met liefde. Laten we er dan vanuit gaan dat we het over die prostituees hebben hier :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Danny op 08-03-2024 16:37:36 ]
  Admin vrijdag 8 maart 2024 @ 16:39:24 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212742555
Opgeschoond

Het is NIET ontopic om hier over de moraliteit te beginnen, mensen van -ismes te beschuldigen etc. Als je niet ONTOPIC kunt posten, blijf dan weg. Toch doorgaan is het risico op een ban. Ook over DIT onderwerp kan gewoon normaal gesproken worden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 10 maart 2024 @ 21:32:44 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212778356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:28 schreef Delain1987 het volgende:

[..]
Jawel, maar is vooral gericht op saunaclubs.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2024 @ 23:18:58 #21
348749 dikkedaniel
pi_213632836
Dus heeft er nog iemand gewandeld afgelopen tijd?
pi_213657963
Ik heb tot een half jaar geleden zo'n 25 jaar maandelijks gemiddeld 2x per maand prostituees bezocht (nu minder behoefte aan). Leuk, saai geil, tegenvallen, wow-effecten, etc.... 95% raamprostitutie, en een enkele keer een club. Arnhem (vroeger), Nijmegen, Eindhoven, Amsterdam, Utrecht.
Maar echt juicy-stories, tja wat is juicy? Ik ben van het simpele "mooi jong donker koppie uitzoeken, naar binnen, betalen, 10-15 minuten seks, en weer naar huis".
* Juicy misschien dat mijn vrouw ooit een keer mee geweest is (yep ze weet van mijn bezoekjes aan prostituees, zolang ik moet betalen, en safe doe, vindt ze het prima) en er gewoon op een stoel naast gezeten heeft terwijl ik met prostituee bezig was, en zij beiden ondertussen aan het kletsen waren over het slechte weer die dag.
* Een andere keer weggelopen omdat haar "tools" nogal overdadig riekten.
* Een keer een vrouw die haar vagina zelf zo ver open kon "zetten" dat ik naar binnen kon zonder ook maar iets te voelen.
* Of 69 gepijpt worden waarbij ze zelf blijkbaar zelf dusdanig genoot dat het vocht in mij gezicht druppelde.
* Of die keer dat mijn vrouw zelf mee deed, en de prostituee mij helemaal vergat en zich volledig focuste op mijn vrouw,
* of ik opeens echt verliefd werd op een prostituee en tijdelijk een wekelijkse vaste klant werd.
* Een prostituee bezocht waarbij we er achter kwamen elkaar ook van elders te kennen
* Naar prostituee geweest te zijn geweest en het daarna nog eens doen met eigen vrouw terwijl ze weet waar ik zojuist geweest ben
Etc.... maar of dit juicy is? Mijn inziens niet.

Trouwens Hookers bestaat niet echt meer, daarvoor moet je nu bij https://www.girlsreview.nl/ zijn.
  donderdag 23 mei 2024 @ 16:19:29 #23
pi_213658005
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:09 schreef ShortWanks het volgende:
Ik heb tot een half jaar geleden zo'n 25 jaar maandelijks gemiddeld 2x per maand prostituees bezocht (nu minder behoefte aan). Leuk, saai geil, tegenvallen, wow-effecten, etc.... 95% raamprostitutie, en een enkele keer een club. Arnhem (vroeger), Nijmegen, Eindhoven, Amsterdam, Utrecht.
Maar echt juicy-stories, tja wat is juicy? Ik ben van het simpele "mooi jong donker koppie uitzoeken, naar binnen, betalen, 10-15 minuten seks, en weer naar huis".
* Juicy misschien dat mijn vrouw ooit een keer mee geweest is (yep ze weet van mijn bezoekjes aan prostituees, zolang ik moet betalen, en safe doe, vindt ze het prima) en er gewoon op een stoel naast gezeten heeft terwijl ik met prostituee bezig was, en zij beiden ondertussen aan het kletsen waren over het slechte weer die dag.
* Een andere keer weggelopen omdat haar "tools" nogal overdadig riekten.
* Een keer een vrouw die haar vagina zelf zo ver open kon "zetten" dat ik naar binnen kon zonder ook maar iets te voelen.
* Of 69 gepijpt worden waarbij ze zelf blijkbaar zelf dusdanig genoot dat het vocht in mij gezicht druppelde.
* Of die keer dat mijn vrouw zelf mee deed, en de prostituee mij helemaal vergat en zich volledig focuste op mijn vrouw,
* of ik opeens echt verliefd werd op een prostituee en tijdelijk een wekelijkse vaste klant werd.
* Een prostituee bezocht waarbij we er achter kwamen elkaar ook van elders te kennen
* Naar prostituee geweest te zijn geweest en het daarna nog eens doen met eigen vrouw terwijl ze weet waar ik zojuist geweest ben
Etc.... maar of dit juicy is? Mijn inziens niet.

Trouwens Hookers bestaat niet echt meer, daarvoor moet je nu bij https://www.girlsreview.nl/ zijn.
Goh waar zou jouw username nou vandaan komen _O-
Maar ik zou jouw ervaringen wel als "juicy" beschouwen. :Y Je hebt een topvrouw ook _O_
pi_213658076
Ik heb een keer Cindy Salou aan huis laten komen. In het echt zijn die tieten nog groter dan je kunt voorstellen. Verder matige ervaring, maar wel dingetje op de bucketlist afgevinkt.
pi_213662851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 20:14 schreef Harvest89 het volgende:
Zou wel leuk zijn als hier een megatopic over komt.

Ik ga zelf vrijwel alleen nog maar naar België en soms Duitsland hoor.
Nederland is niet veel soeps meer.
De Wallen in Maasbracht vind ik wel ok. Verder is het met een vergrootglas zoeken in Nederland, ja.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 00:38:12 #26
pi_213662912
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een keer Cindy Salou aan huis laten komen. In het echt zijn die tieten nog groter dan je kunt voorstellen. Verder matige ervaring, maar wel dingetje op de bucketlist afgevinkt.
pics?
pi_213676305
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Goh waar zou jouw username nou vandaan komen _O-
Maar ik zou jouw ervaringen wel als "juicy" beschouwen. :Y Je hebt een topvrouw ook _O_
Ja, nee, ja.
Naam inderdaad.
Ervaringen Juicy.... nee niet in mijn beleving. Gewoon leuke herinneringen en ervaringen
Topvrouw.... ECHT WEL !!!!
pi_213676353
Zelf nooit gedaan maar ik vind het wel leuk om tussen sexjobs naar betaalde dames te kijken.

Maar tegenwoordig zien ze er allemaal zo fake uit. Opgespoten, neppe tieten etc.

Geef mij maar een leuk slank naturel meisje met niet al te grote borsten. Dan zou ik het nog overwegen ooit 1 keer te doen.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 18:16:16 #29
348749 dikkedaniel
pi_213680783
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Cindy Salou was/is toch niet echt?
Volgens mij is iemand daar ooit mee begonnen, een grote dame met enorme memmen. Daarna allemaal topics op hookers.nl van mensen die haar zogenaamd over hadden laten komen en haar nummer hadden. Nooit foto's gezien van haar. Volgens mij was het gewoon een internet-meme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')