Ik heb ook al eens gezocht en niks gevonden. Het is in ieder geval een brabo, al schieten we daar ook niks mee op.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Any clue iemand? Aanwijzingen die ik kreeg bij het zoeken op Google leverde niet het gewenste resultaat op.
Die was in het seizoen 2021, daarna hebben zie iemand anders gekregen, maar wie is dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jeroen Medaer?
https://www.jeroenmedaer.be/de-stem
Dat is wel duidelijk al kan hij ook uit de omgeving Nijmegen komen, dat is nog wel eens tricky met dat zachte G accent.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens gezocht en niks gevonden. Het is in ieder geval een brabo, al schieten we daar ook niks mee op.
Nee, Nijmeegs accent pik ik er ook wel uit, al hebben die ook een zachte Gquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk al kan hij ook uit de omgeving Nijmegen komen, dat is nog wel eens tricky met dat zachte G accent.
Zou zo maar kunnen Miep. Er waren een paar vergelijkingssites, maar daar is het tweede deel om te vergelijken vanaf gehaald. Ik neem dan toch wel aan dat die het is, denk jij ook niet @freaky40 ?quote:
ik heb zijn stem 100% eerder gehoord ergens, de tonatie van sommige woorden komt me zo bekend voor van iets anders..quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk echt dat het een volslagen onbekende Nederlander is, zo van straat geplukt. I have no clue wie dit kan zijn. Zo kwam hij ook over toen hij het in seizoen 2 na die Vlaming die het in seizoen 1 nog deed over had genomen, wel wat ongemakkelijk over. Echt of iemand dat nog nooit gedaan had daarvoor nu is hij echt in die rol gegroeid.
ik zit inderdaad net het een en ander terug te lezenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Ben benieuwd. Overigens verwacht ik pas dat ze dit bekend maken als blijkt dat BB definitief stopt en er dus ook geen nieuw seizoen meer komt. Die eerste voice-over van BB was wel een stemacteur en die heeft het een jaartje gedaan, en daar werd de identiteit wel van prijsgegeven na afloop. Niet zozeer in de media maar hij kwam op een foto een keer voorbij nadat het eerste seizoen was afgelopen, op 1 van de socials van de oud deelnemers toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |