Nou kan ik best wel wat hebben, maar dit moet niet lang meer duren of ik ga wat wurgneigingen krijgen vrees ik! Hoe kan ik hem dit afleren??
quote:hehe..dacht ik ook meteen aan 'als het maar geen siamees is ofzo'
Op zondag 16 februari 2003 09:57 schreef yvonne het volgende:
Wat voor ras is het?
quote:Ja, of een andere Oosterse Korthaar
Op zondag 16 februari 2003 09:59 schreef TearSong het volgende:[..]
hehe..dacht ik ook meteen aan 'als het maar geen siamees is ofzo'
Ik ken het, ik heb een siamees en een bengaal
quote:Oei, dat zou zonde geweest zijn zeg, voor dat arme poesje!
Op zondag 16 februari 2003 10:05 schreef LazySod het volgende:
Heb je overigens zelf al eens gecontroleerd of het dier een gecastreerde kater is? Wij kregen een tijd geleden een kruising tussen een Noorse boskat en een pers hier. Zou een poes zijn.. Maar het beest bleek toch echt een kater te zijn. Was gelukkig al gecastreerd ook, anders had onze kleine pers een aardige brok te verwerken gekregen (twee maten verschil tussen die twee)
quote:Nee, was de enige kattenkop in de buurt daar, terwijl hij hier wel 2 andere katten om zich heen heeft (maakt hij geen ruzie mee overigens).
Op zondag 16 februari 2003 10:11 schreef LazySod het volgende:
Had ie waar ie vandaan kwam een partner/andere kater/poes?
Hij komt wel uit een woning voor verstandelijk gehandicapten van zeer laag niveau, en ik heb al een paar keer mogen aanschouwen dat katten en andere dieren toch heel anders met die mensen omgaan!
Zou het kunnen dat hij hun mist als zijnde maatje?
quote:ik heb ook 2 katten de ene een kater mauwd nooit,ja als je hem een beetje te hard oppakt en die andere een poes jankt ook de hele dag,als je haar roept is het ff over,het begint meestal als mijn vriend weggaat en als ie thuis komt is het wel ff over,maar dan begint ze ook weer en ze zijn allebij geholpen,kweet ook nie hoe je er af komt van dat gemauw,tis best wel irri soms
Op zondag 16 februari 2003 10:15 schreef yvonne het volgende:
Maar even ontopic, ik zou niet weten hoe je dat gebler zou kunnen stoppen, maar je zegt dat je hem pas een weekje hebt?
Sommige katten hebben echt een lange tijd nodig om te wennen hoor.
quote:Het is verder inderdaad een lieve pollewop, en ik wil hem ook alle tijd geven die hij nodig heeft, weg zal ik hem echt niet doen, daarvoor is hij te bijzonder! (en dat druist ook ernstig tegen mijn principes). Zelfs met zijn gejank blijft hij welkom hoor!
Op zondag 16 februari 2003 22:44 schreef Angora het volgende:
Arme Jacco en zijn omgeving...
Ging hij in het andere huis naar buiten? (Probeer eens aan een riempje bijv.)
Krijgt Jacco evenveel aandacht als toen?
Is het misschien veel rustiger in zijn nieuwe huisje?
Sommige katten moeten niet zoveel hebben van andere katten, dus dat kan ook.
Geef het nog even de tijd svp, het lijkt mij zo een lieve pollewop.
En sterkte.
Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan om hem mee te nemen, maar hij heeft het hier in ieder geval beter dan hij had!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |