abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 4 augustus 2024 @ 09:08:05 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214553757
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:26 schreef Lienekien het volgende:
Heel boeiend.
Jij ook.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 4 augustus 2024 @ 11:14:08 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214555510
Misschien heeft hij penis- of anuskanker of iets anders in die contreien en hint hij daarop met 'mijn intimiteit'. Dat kan natuurlijk. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker zondag 4 augustus 2024 @ 20:00:38 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214566228
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien heeft hij penis- of anuskanker of iets anders in die contreien en hint hij daarop met 'mijn intimiteit'. Dat kan natuurlijk. :)
Iedereen straks die uitzending kijken met een vergrootglas. :+
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:04:00 #64
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214566310
Was
quote:
Of prostaatkanker?
Las gisteren dat Louis van Gaal zei hierdoor niet meer intiem te kunnen zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:18:19 #65
208890 June.
Seriously?
pi_214592837
Ik snap het wel dat hij de vorm voor zich houdt. Je kan het namelijk toch niet goed doen, mensen gaan oordelen ("had je maar niet moeten roken, drinken, zonnebaden, etc etc). Daarnaast kan het ook iets zeggen over een prognose. Als hij pancreascarcinoom zou hebben dan heeft hij - statistisch gezien - stuk minder kans om te genezen dan bijvoorbeeld een prostaatca. Funfact: bijna elke man krijgt uiteindelijk wel een prostaatcarcinoom, als hij maar oud genoeg wordt. Het merendeel overlijdt met deze ziekte en niet eraan.

Dus, alleen daarom al snap ik het heel goed.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 00:03:52 #66
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214605339
Nog eenmaal ten overvloede: als je (hij in dit geval) gewoon zegt: "ik ben ziek" of "ik heb kankert", doe je het precies goed ^O^
Gaat namelijk niemand een reet aan en sowieso tamelijk overbodig als je er niets over wilt zeggen. :z

"een vorm van kanker" :{w :{ my godd

Dus, oranje plofkop, beter is als je weer es wat hebt onder de gordel:

"ik heb aambeien"
"Welk type, de inwendige, de uitwendige of de getromboseerde variant?"
"Gaat je geen reet an/zeg ik lekker niet"

love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 7 augustus 2024 @ 08:31:27 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214606883
quote:
En dat wil hij dat ‘ook graag zo houden’, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker woensdag 7 augustus 2024 @ 14:29:29 #68
197773 crew  maily
pi_214611610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:18 schreef June. het volgende:
Ik snap het wel dat hij de vorm voor zich houdt. Je kan het namelijk toch niet goed doen, mensen gaan oordelen ("had je maar niet moeten roken, drinken, zonnebaden, etc etc). Daarnaast kan het ook iets zeggen over een prognose. Als hij pancreascarcinoom zou hebben dan heeft hij - statistisch gezien - stuk minder kans om te genezen dan bijvoorbeeld een prostaatca. Funfact: bijna elke man krijgt uiteindelijk wel een prostaatcarcinoom, als hij maar oud genoeg wordt. Het merendeel overlijdt met deze ziekte en niet eraan.

Ik heb medelijden met Dieuwertje Blok.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 00:16:32 #69
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214636482
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:18 schreef June. het volgende:

"Hij kan het niet goed doen"? Haha Wat een onzin-post van je.

Die gast is ziek/heeft kanker. Hoeft daarover niets inhoudelijks te melden en wordt ook door niemand van hem verwacht.

Verder ook onzin om te menen dat mensen (op een gekke enkeling na) gaan schrijven/zeggen "had je maar niet moeten roken/drinken/zonnebaden". Dan eerder dat hij er zelf bang voor is dat zoiets als een verband wordt gezien m.b.t. de ziekte (als hij bijvoorbeeld fiks heeft gerookt or what ever).
Gammel verhaal. Wel 6 likes ^O^ :P

"funfact" :{w Makkelijk lullen als je een kudt hept
love & heet
pi_214688722
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:16 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Hij kan het niet goed doen"? Haha Wat een onzin-post van je.

Die gast is ziek/heeft kanker. Hoeft daarover niets inhoudelijks te melden en wordt ook door niemand van hem verwacht.

Verder ook onzin om te menen dat mensen (op een gekke enkeling na) gaan schrijven/zeggen "had je maar niet moeten roken/drinken/zonnebaden". Dan eerder dat hij er zelf bang voor is dat zoiets als een verband wordt gezien m.b.t. de ziekte (als hij bijvoorbeeld fiks heeft gerookt or what ever).
Gammel verhaal. Wel 6 likes ^O^ :P

"funfact" :{w Makkelijk lullen als je een kudt hept
Je lijkt wel een vrouw. Moet je ongesteld worden? Neemt even een stap terug, kijk nog eens naar je post en doe dan eens even normaal.

Mensen oordelen, ja. Over alles, dus ook over dit. Kijk 1 blik verder dan het subforum en je ziet het. Beetje naief wel.
  maandag 12 augustus 2024 @ 19:45:28 #71
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214694311
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 09:44 schreef June. het volgende:

[..]
Je lijkt wel een vrouw. Moet je ongesteld worden? Neempt even een stap terug, kijk nog eens naar je post en doe dan eens even normaal.

Mensen oordelen, ja. Over alles, dus ook over dit. Kijk 1 blik verder dan het subforum en je ziet het. Beetje naief wel.
Als het om sociale skills gaat heb je wel écht wat issues. Eerst een ernstige mannenziekte wegzetten met de introductie: "funfact". En nu ook nog de vrouw (o.a. me moedert en buuv, hoe durf je!) op een sneue stereotyperende manier wegzetten. Je zal zelf wel weer 'hen' of 'hunnie' zijn, maar dat geeft jou geen extra 'rechten', wokey woke.

Je gebruik van termen uit je medisch woordenboek ^O^ is best aandoenlijk O+, wel weer tamelijk onnodig want "pancreascarcinoom" en' prostaatcarcinoom" gebruiken op een forum met gezapig ovulerende vrouwen en alledaagse prostaatlijers is eigenlijk best pathetisch, daar alvleesklierkanker en prostaatkanker conform het gemiddeld IQ is hierow!

Anyhoe, bovenstaande en je eerdere misvattingen brachten me dan me ook tot de volgende gedachte die ik graag uitspreek: ik hoop dat je ergens in een laboratorium komt te werken (of werkt) want een behandelend arts met zo weinig sociale vaardigheden en gebrek aan psychologisch inzicht kan beter onderin een ziekenhuis aan de slag gaan!@!@ Hoezee *O*

https://laboratorium.nl/vacatures/
love & heet
pi_214696639
:')
  Spellchecker woensdag 4 september 2024 @ 11:59:31 #73
197773 crew  maily
pi_214888312
Zieke Martijn Krabbé deelt selfie met vrouw Deborah
quote:
Martijn Krabbé heeft woensdag op Instagram weer van zich laten horen. De 56-jarige presentator deelde een selfie met zijn vrouw Deborah in de natuur. Er staat verder geen tekst bij de foto.

woensdag 4 september 2024 @ 15:20:05 #74
65846 Bocaj
47th President.
pi_214890063
Mooi. Zijn hoofd wordt wel wat groot. (Zal wel aan de medicijnen liggen.)

https://www.instagram.com/martijn_krabbe/p/C6vi1t8okem
  Spellchecker woensdag 4 september 2024 @ 18:45:41 #75
197773 crew  maily
pi_214892353
Zieke Martijn Krabbé (56) geeft update; er is een soort status quo ontstaan
quote:
Martijn Krabbé heeft woensdag na lange tijd weer van zich laten horen. De 56-jarige RTL 4-presentator, die begin dit jaar bekendmaakte dat hij ’een vorm van kanker’ heeft, deelt op Instagram een nieuwe gezondheidsupdate.

„Ik lijk het goed vol te houden!”, begint Krabbé zijn bericht. „Uiteraard met wisselend succes, maar over het algemeen heb ik het gevoel dat er een soort status quo is ontstaan. Ik zal maar zeggen: gezondheid 2 - ziekte 1. Ook realiseer ik me terdege dat het zo weer anders kan zijn, dus ik kus de grond waarop ik loop. Ik ben enorm aan het genieten van de rust. Het leven in het moment.”

De presentator benadrukt dat hij momenteel niet aan het werk is. ,,Voor die verantwoordelijkheid is het echt nog te vroeg. Wel ben ik even op bezoek geweest bij Kopen zonder kijken en dat was heel fijn! En ik doe weer wat voice-overs. Wat ik verder over mijn werk kan zeggen, is dat ik hoop een korte serie te maken in het hulp-tv genre. Maar dat is voorlopig een stip aan de horizon in het voorjaar."

Hij deelt tot slot nog een goed bedoelde raad. ,,Geniet van het leven. Het zal je verbazen hoe snel het voorbij kan zijn. Life is what happens to you while you are making other plans..."

Selfie met vrouw Deborah
Krabbé deelde eerder op de dag een selfie met zijn vrouw Deborah in de natuur.

De RTL 4-ster vertelde in maart dat hij kanker heeft, maar deelde niet welke vorm. De presentator kwam in mei met een eerste update over zijn gezondheid. Het lijkt erop ,,dat ik vooralsnog veel geluk heb en eigenlijk dankbaar moet zijn", schreef hij toen op Instagram. ,,Laat ik het zo zeggen; het had veel erger kunnen zijn. Maar het is nog te vroeg om te zeggen wat er nu eigenlijk aan de hand is. Mijn ziekte is mijn intimiteit op dit moment en dat blijft het liefst zo lang mogelijk. Ik hoop dat jullie dat begrijpen."

Spellchecker vrijdag 29 november 2024 @ 22:17:16 #76
197773 crew  maily
pi_215719230
Martijn Krabbé toch niet te zien in Kopen zonder kijken; bekende collega's vallen in
quote:
Martijn Krabbé is niet op locatie te zien in het negende seizoen van Kopen zonder kijken. Dat maakte RTL vrijdag bekend. Bekende collega’s als Beau van Erven Dorens en Chantal Janzen zullen voor hem invallen. De 56-jarige presentator, die begin dit jaar onthulde kanker te hebben, zal overigens wel als voice-over te horen zijn.

De 56-jarige Krabbé onthulde in maart dat hij kanker heeft, maar deelde niet welke vorm. Hij gaf daarna meermaals een update over zijn gezondheid. ‘Ik lijk het goed vol te houden! Uiteraard met wisselend succes maar over het algemeen heb ik het gevoel dat er een soort status quo is ontstaan. Ik zal maar zeggen: gezondheid 2 - ziekte 1', schreef hij nog in september.

In augustus leek het er even op dat de presentator weer aan het werk was, maar daar gaf hij later opheldering over. Hij stelde namelijk nog niet volop te kunnen werken. ,,Voor die verantwoordelijkheid is het echt nog te vroeg. Wel ben ik even op bezoek geweest bij Kopen zonder kijken en dat was heel fijn! En ik doe weer wat voice-overs. Wat ik verder over mijn werk kan zeggen is dat ik hoop een korte serie te maken in het hulp-tv genre. Maar dat is voorlopig een stip aan de horizon in het voorjaar.”

Daarom is Krabbé dus ook niet op locatie te zien in het negende seizoen van het populaire Kopen zonder kijken. RTL heeft inmiddels een oplossing gevonden voor zijn fysieke afwezigheid. Bekende namen zullen allemaal één aflevering presenteren. Het gaat om Beau van Erven Dorens, Chantal Janzen, Ruben Nicolai, Caroline Tensen, Miljuschka Witzenhausen, Jamai Loman, Marieke Elsinga en Daphne Bunskoek.

Het is nog niet precies bekend wanneer het negende seizoen op de buis verschijnt.
pi_216022978
https://www.shownieuws.nl(...)n-op-eerste-kerstdag

Vorige maand werd bekendgemaakt dat Martijn Krabbé, die momenteel ernstig ziek is en kanker heeft, niet te zien zal zijn in het nieuwe seizoen van Kopen zonder Kijken (zie video). De presentator laat op Eerste Kerstdag toch van zich horen op sociale media.

Martijn deelt in zijn Instagram Stories een foto waarop hij samen met zijn vrouw Deborah opstaat. Hij heeft er het nummer It's Beginning to Look a Lot like Christmas van Michael Bublé ondergezet.

Het stel lijkt kerstversiering aan het plafond gehangen te hebben en daarnaar te kijken.

Update

Martijn gaf in september nog een update. Daarin gaf hij ook meer duidelijkheid over zijn werk. "Wel moet ik even iets kwijt", zei hij. "Het is pertinent niet zo dat 'ik weer aan het werk...' zou zijn. Voor die verantwoordelijkheid is het echt nog te vroeg. Wel ben ik even op bezoek geweest bij Kopen Zonder Kijken en dat was heel fijn! En ik doe weer wat voice-overs. Wat ik verder over mijn werk kan zeggen is dat ik hoop een korte serie te maken in het hulp-tv genre. Maar dat is voorlopig een stip aan de horizon in het voorjaar."

Hij sloot af met: "Tot slot een goed bedoelde raad: geniet van het leven. Het zal je verbazen hoe snel het voorbij kan zijn. Life is what happens to you while you are making other plans… Liefs Martijn."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216024026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 11:43 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)n-op-eerste-kerstdag

Vorige maand werd bekendgemaakt dat Martijn Krabbé, die momenteel ernstig ziek is en kanker heeft, niet te zien zal zijn in het nieuwe seizoen van Kopen zonder Kijken (zie video). De presentator laat op Eerste Kerstdag toch van zich horen op sociale media.

Martijn deelt in zijn Instagram Stories een foto waarop hij samen met zijn vrouw Deborah opstaat. Hij heeft er het nummer It's Beginning to Look a Lot like Christmas van Michael Bublé ondergezet.

Het stel lijkt kerstversiering aan het plafond gehangen te hebben en daarnaar te kijken.

[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_750,r_6/https://images.ctfassets.(...)42.03.png]afbeelding[/url] ]

Update

Martijn gaf in september nog een update. Daarin gaf hij ook meer duidelijkheid over zijn werk. "Wel moet ik even iets kwijt", zei hij. "Het is pertinent niet zo dat 'ik weer aan het werk...' zou zijn. Voor die verantwoordelijkheid is het echt nog te vroeg. Wel ben ik even op bezoek geweest bij Kopen Zonder Kijken en dat was heel fijn! En ik doe weer wat voice-overs. Wat ik verder over mijn werk kan zeggen is dat ik hoop een korte serie te maken in het hulp-tv genre. Maar dat is voorlopig een stip aan de horizon in het voorjaar."

Hij sloot af met: "Tot slot een goed bedoelde raad: geniet van het leven. Het zal je verbazen hoe snel het voorbij kan zijn. Life is what happens to you while you are making other plans… Liefs Martijn."
Jeetje, onherkenbaar. Wat is het toch ook een echte klote ziekte he.
pi_216024078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 12:46 schreef -river- het volgende:

[..]
Jeetje, onherkenbaar. Wat is het toch ook een echte klote ziekte he.
Als ik eerlijk ben schrok ik me ook kapot van die foto, ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 27-12-2024 15:26:02 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 27 december 2024 @ 13:15:47 #80
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_216024369
Ik schrok ook van de foto maar zijn vrouw ziet er ook vreemd uit, dus de foto vertekent ook echt wel(of anders het filter).

Hij ziet er een beetje uit als een Nintendo 64 karakter, en hoewel hij er ongetwijfeld anders uitziet dan een jaar geleden, is het echt niet zo erg denk ik.
  vrijdag 27 december 2024 @ 18:43:06 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216030589
Daar zit gewoon een lollig bedoeld filter overheen. In dezelfde categorie als hondenoren en zo.
  Spellchecker vrijdag 27 december 2024 @ 19:20:13 #82
197773 crew  maily
pi_216031160
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 13:15 schreef Ceviche het volgende:
Ik schrok ook van de foto maar zijn vrouw ziet er ook vreemd uit, dus de foto vertekent ook echt wel(of anders het filter).

Hij ziet er een beetje uit als een Nintendo 64 karakter, en hoewel hij er ongetwijfeld anders uitziet dan een jaar geleden, is het echt niet zo erg denk ik.
Is het met de ronding van een kerstbal gedaan?

Het is stukken erger dan #37 in ieder geval ...
  vrijdag 27 december 2024 @ 20:01:55 #83
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_216032073
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef maily het volgende:

[..]
Is het met de ronding van een kerstbal gedaan?

Het is stukken erger dan #37 in ieder geval ...
Ik kan het niet vinden op z'n instagram dus kan ook nog een ongelukkig shot zijn van een video ofzo. Die vloer lijkt ook niet recht te liggen dus ik ga er niet vanuit dat dit een goede foto is van Martijn.
  Moderator vrijdag 27 december 2024 @ 21:15:46 #84
184769 crew  Deisyy
pi_216033823
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:43 schreef Eightyone het volgende:
Daar zit gewoon een lollig bedoeld filter overheen. In dezelfde categorie als hondenoren en zo.
Denk ik niet hoor, je ziet dat zijn huid helemaal strak staat, het glimt ervan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_216033932
Stevan Seagal is naar Nederland gevlucht en doet zich nu voor als Martijn Krabbe.
  vrijdag 27 december 2024 @ 21:26:42 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216034187
Fijne vent
pi_216034251
Totally unrelated, maar ik vind dit zo stom: "Het stel lijkt kerstversiering aan het plafond gehangen te hebben en daarnaar te kijken." Dat is toch overduidelijk een maretak/mistletoe, het staat zelf op het papiertje achter ze |:(
  vrijdag 27 december 2024 @ 21:32:28 #88
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216034378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef __Fokker__ het volgende:
Stevan Seagal is naar Nederland gevlucht en doet zich nu voor als Martijn Krabbe.
ik ga waarschijnlijk naar de hel omdat ik hierom moest lachen
Je bent een waardeloze agent.
  Spellchecker vrijdag 27 december 2024 @ 21:45:14 #89
197773 crew  maily
pi_216034751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 21:28 schreef Amsel het volgende:
Totally unrelated, maar ik vind dit zo stom: "Het stel lijkt kerstversiering aan het plafond gehangen te hebben en daarnaar te kijken." Dat is toch overduidelijk een maretak/mistletoe, het staat zelf op het papiertje achter ze |:(
Dat is toch ook kerstversiering 8)7
  Moderator vrijdag 27 december 2024 @ 22:02:03 #90
184769 crew  Deisyy
pi_216035257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 21:28 schreef Amsel het volgende:
Dit ja :') _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')