Raar dat hier nooit iets uitgekomen is.quote:Antoinettes in plastic verpakte romp lag in het Winschoterdiep bij Zuidbroek en Sappemeer. Spelende jongens visten haar armen en benen uit het Peizerdiep bij Roderwolde: de ledematen waren verpakt in een met stenen verzwaarde sporttas van het toenmalige energiebedrijf Edon. Het hoofd van het slachtoffer is nooit aangetroffen.
Vanwege de Edon-tas ging de politie er destijds van uit dat de dader een (oud)medewerker van dat bedrijf moest zijn. Een extreem uitgebreid politieonderzoek onder enkele duizenden (ex-)werknemers van Edon was het gevolg, maar leverde niets op. Vreemd is dat allerminst. Want hoe dom moet je zijn om als moordenaar delen van je slachtoffer te verpakken in een tas met het logo van je werkgever?
Het onderzoek werd ook in de jaren erna meermaals heropend. Tot nu toe steeds zonder resultaat.
https://www.femkefataal.n(...)sen-met-oude-sporen/quote:Ook de tas van energiemaatschappij Edon en de verzwarende stenen afkomstig van het Edon-terrein, vormen een belangrijke aanwijzing. De locatie waar de voor Antoinette fatale SM-happening moet zijn gehouden was volgens de beide speurders namelijk in de directe nabijheid van Edon gesitueerd.
24 is nog steeds wel jong, maar voor die leeftijd wel een doorleefd gezicht inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ze leek me zo jong op de foto's in de OP, blijkbaar is dit haar op wat oudere leeftijd:
[ afbeelding ]
Ze had geen makkelijk leven.
Er waren 4.000 van die tassen. Mensen gooien dat weg, geven dat weg, etc. Sommige mensen zullen meerdere tassen hebben gehad.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Raar dat hier nooit iets uitgekomen is.
[..]
https://www.femkefataal.n(...)sen-met-oude-sporen/
Ik hoorde laatst, volgens mij bij RTL Boulevard van John van den Heuvel dat de eigenaars van die tassen toch nog nagetrokken zijn, maar dat er verschillende tassen weggegeven waren of dat uiteindelijk niet alle medewerkers van het bedrijf van die tas het pakket hadden gehad. In ieder geval: ook een dood spoor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er waren 4.000 van die tassen. Mensen gooien dat weg, geven dat weg, etc. Sommige mensen zullen meerdere tassen hebben gehad.
4.000 tassen nagaan is best wel intensief. Als het er nu 40 waren...
Ja, dat zit er dik in bij 4.000 tassen. Mensen geven dat ook weg, gooien het weg, er zullen tassen over zijn geweest en misschien bij andere gelegenheden weg zijn gegeven, etc.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst, volgens mij bij RTL Boulevard van John van den Heuvel dat de eigenaars van die tassen toch nog nagetrokken zijn, maar dat er verschillende tassen weggegeven waren of dat uiteindelijk niet alle medewerkers van het bedrijf van die tas het pakket hadden gehad. In ieder geval: ook een dood spoor.
"Onderzoek gaat verder" klinkt wel heel optimistisch, nu in feite het enige aanknopingspunt op niks uitgedraaid is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |