abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8511017
vorig deel: Idols deel 39. Baby remember Hind's name

Jim:

Hind:

Jamai:

Dewi:

En David is gisteravond vertrokken

Redactie Frontpage zondag 16 februari 2003 @ 09:02:36 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8511031
Goeie titel Riann.
pi_8511068
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Goeie titel Riann.
en volgende week is het nu nog met z'n drietjes

en dan is jim weg

Redactie Frontpage zondag 16 februari 2003 @ 09:24:12 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8511071
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:21 schreef Riann het volgende:
en dan is jim weg
pi_8511081
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hij is keer op keer wel erg slecht

behalve vorige week was hij erg goed vond ik Dus ik dacht er komt verbetering in maar nee dus
en jessie had hij erg goed gezongen vond ik.
En Jamai was me erg tegengevallen maar ja volgende week zal hij het wel weer perfect doet zoals die weken daarvoor.

pi_8511088
Dit is wel een mooie foto

pi_8511352
Misschien dat er nu wel meer voor Jim gebeld wordt, nou David weg is en ze nog maar met z'n 4en zijn.. Ik bedoel, als de stemmers een mannelijk idool willen stem je toch eerder op Jamai dan op Jim denk ik (om te winnen dus)

Maarja.. Dit kan ook alleen mijn theorietje blijven

zondag 16 februari 2003 @ 11:07:19 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_8511412
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 16 februari 2003 @ 11:20:33 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8511526
Nou, lijkt me duidelijk dat David gisteren nog één van de twee besten was (ze waren allemaal niet veel soeps). Heb gisteren met een groepje van 8 mensen zitten kijken en dit was de algemene mening:

Jim: heeft een nieuw dieptepunt bereikt

Jamai: normaal altijd OK, maar gisteren gewoon slecht

Dewi: zong weer vals, slecht dus

David: zijn beste optreden tot nu toe. Zeker OK

Hind: niet haar beste optreden, maar OK

En toch vliegt David er uit. 'Ja maar, hij heeft gewoon niet genoeg fans die bellen/SMS-en', hoor ik de mensen zeggen die blind geloven dat het er eerlijk toe gaat bij die stemming. Maar, vraag ik me dan af, hoe kan het dan dat hij al een paar weken niet op de stoel gezeten heeft? Er vanuitgaand dat Jamai wellicht nog wat krediet opgebouwd heeft van zijn vorige optredens, had het gewoon tussen Jim en Dewi moeten gaan (die er al weken niks van bakken) en had Jim eruit moeten vliegen.
Nou ja, volgende week dus.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8511549
Vals ? omg, Dewi zong heeeel even vals en je bestempeld het meteen als slecht dus ? geen smaak, da's wel duidelijk.

Hind zag er ten eerste een beetje vaag uit en haar nummer was (zoals elk nummer) heel erg netjes. Nu kun je dit mooi vinden, maar geef mij maar het 'risico' van Dewi. Deze meid heeft gewoon de meeste potentie.

Als Dewi volgende week goed zingt, en een van de andere een misstap maakt kan ik je garanderen dat ze volgende week niet op de bank zit, niet de week erna, maar de week daarna en dan als winnaar opstaat.

De realist heeft het allang gezien: Dewi heeft het allemaal.

-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_8511560
Dewi zong goed vond ik!!!

Jim ook best wel, als je kijkt wat ie allemaal gezongen heeft en het was natuurlijk ook geen makkelijk liedje.

Jamai vond ik echt zielig, hij was helemaal niet vrolijk deze week!! Je zag het al aan hem toen ie aan het optreden was, hij bewoog niet, terwijl hij dat normaal gesproken altijd doet!!

David zoog echt van hier tot tokiyo, ik ben blij dat die sukkel eruit is!!

Hind was goed, maar kon beter.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_8511607
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dewi zong goed vond ik!!!
juist, dat zeggen we

DEWI

luister het nog maar eens terug.

-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_8511793
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:21 schreef Riann het volgende:

[..]

en volgende week is het nu nog met z'n drietjes

en dan is jim weg

we zijn het es met elkaar eens
pi_8511799
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:23 schreef FoggyFreek het volgende:
Hind zag er ten eerste een beetje vaag uit en haar nummer was (zoals elk nummer) heel erg netjes. Nu kun je dit mooi vinden, maar geef mij maar het 'risico' van Dewi. Deze meid heeft gewoon de meeste potentie.

Als Dewi volgende week goed zingt, en een van de andere een misstap maakt kan ik je garanderen dat ze volgende week niet op de bank zit, niet de week erna, maar de week daarna en dan als winnaar opstaat.

De realist heeft het allang gezien: Dewi heeft het allemaal.

*helemaal mee eens
  zondag 16 februari 2003 @ 11:55:36 #15
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8511868
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:23 schreef FoggyFreek het volgende:
Vals ? omg, Dewi zong heeeel even vals en je bestempeld het meteen als slecht dus ? geen smaak, da's wel duidelijk.
Ja, daar zal het inderdaad aan liggen: mijn gebrek aan smaak.
Lieve schat, ik zie mezelf van geen van de kandidaten ooit een cd kopen, maar ik kan wel horen wie er zuiver zingt. Van Jamai zeg ik toch ook dat hij slecht was? Maar dat was voor hem wel de eerste keer dat hij er af en toe naast zat, in tegenstelling tot Jim en ook Dewi. Daarnaast houd ik ook niet van de manier van zingen van Dewi, maar als ze het dan nog zuiver zou doen, dan zou je mij er niet over horen.
Verder is het niet erg hoor, dat ze vals zingt. Ik zing ook wel eens heeeel even vals onder de douche. Maar ik ga er niet elke week mee op tv!

Verder nog even inhakend op de mensen die zich afvragen waarom ze iemand die de minste stemmen haalt er toch in willen houden:
Emoties leveren stemmen op. Kijk, het maakt de HMG geen hol uit of je nu uit positieve of negatieve emotie stemt, zolang je maar belt/sms't! Je kunt namelijk stemmen omdat je iemand goed vindt, maar ook omdat je een ander die er steeds maar in blijft heel slecht vindt. Met Jim hebben ze wat dat betreft de hoofdprijs. Aan de ene kant mensen die op hem stemmen, maar (en dat is nog belangrijker) ook een hele groep mensen die denken 'Jezus, wat is die Jim slecht, ik ga maar snel 10x bellen voor Hind/Jamai/Dewi!'. En, BINGO!, de kassa rinkelt bij HMG.
Slechte reclame (voor Jim) is óók reclame (voor Idols)!

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 16-02-2003 11:58]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8511888
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef Jane het volgende:

[..]

Verder nog even inhakend op de mensen die zich afvragen waarom ze iemand die de minste stemmen haalt er toch in willen houden:
Emoties leveren stemmen op. Kijk, het maakt de HMG geen hol uit of je nu uit positieve of negatieve emotie stemt, zolang je maar belt/sms't! Je kunt namelijk stemmen omdat je iemand goed vindt, maar ook omdat je een ander die er steeds maar in blijft heel slecht vind. Met Jim hebben ze wat dat betreft de hoofdprijs. Aan de ene kant mensen die op hem stemmen, maar (en dat is nog belangrijker) ook een hele groep mensen die denken 'Jezus, wat is die Jim slecht, ik ga maar snel 10x bellen voor Hind/Jamai/Dewi!'. En, BINGO!, de kassa rinkelt bij HMG.
Slechte reclame (voor Jim) is óók reclame (voor Idols)!

weer iemand die hetzelfde denkt
pi_8512303
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:07 schreef matthijst het volgende:
[afbeelding]
.
pi_8512362
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Schatje, wat een saaie idoltopics open jij, zo zonder subtitel. Laat het maar aan anderen over dan
Dat bepaal ik GVD zelf wel.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-02-2003 12:34]

pi_8512378
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:07 schreef matthijst het volgende:
[afbeelding]
Smakeloos. .
pi_8512395
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Schatje is regelmatig een pain in the ass...

Verklaar je nader.
pi_8512420
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Smakeloos. .

Ronduit smakeloos.
pi_8512439
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:36 schreef schatje het volgende:
Ronduit smakeloos.
. Ik vind je toch wel een schatje, schatje .
  zondag 16 februari 2003 @ 12:40:00 #23
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_8512479
Ik zet mijn geld op Hind.
...is toch ook opwindend?
pi_8512625
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:40 schreef Els_saai het volgende:
Ik zet mijn geld op Hind.
Heel slim, Els!
pi_8512639
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Heel slim, Els!

waarom verbaast me die opmerking nou niks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')