abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8511011
Raar volk die vrouwen,

Ben paar weken geleden een heel leuk meisje tegengekomen dat enorm aan het flirten was.
Meerdere hele lieve SMS-berichtjes van haar gekregen.
Valentijnsberichtje van haar gekregen!
Vervolgens samen een flesje wijn gedronken, samen gegeten, heerlijk gezoend...
Daarna zei ze dat ze verliefd op me geworden was...

Ze wilde graag met me mee naar huis.
Normaal gesproken doe ik dat niet zo snel, maar voor deze ene keer..
Liggen we vervolgens in bed te zoenen en knuffelen etc.
Alle ingredienten ter voorbereiding van heerlijke sex.

En toen opeens...'out of the blue'...
"Ik weet niet zeker of ik op dit moment een relatie wil, dus wordt maar niet té verliefd op mij!"

Maar...............daarvoor was het dus al te laat,
mijn hart was al helemaal gesmolten!

Nu weet ik dus absoluut niet meer wat ik moet doen.
(Is dit misschien een geval van bindingsangst misschien?)

Voor alle duidelijkheid, geen geval van spinazie tussen mijn tanden, vieze zweetlucht, foto's van mijn ex of op sterk water gezette dieren in de slaapkamer. Alles ging en voelde helemaal perfect tot het moment van het hoge woord.

Jazzy.J (die er nu dus helemaal niks meer van begrijpt)

pi_8511034
gewoon doorgaan met verliefdworden ... je komt er vanzelf wel achter wat ze precies wil
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_8511150
mmhh mmhhh tis en blijft een raar volk....

Maar gewoon lekker doogaan. SOMMIGE vrouwen doen soms wat raar als ze ineens zenuwachtig o.i.d. worden. Mijn vriendin zoekt altijd de minder leuke dingen van mij op als we elkaar lang weer niet kunnen zien Maar dat is gewoon de stress bij haar

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 16 februari 2003 @ 11:27:50 #4
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8511575
Ja ik blijf het ook vage wezens vinden(niet sexistisch bedoelt dames 0-) ) maar gister had ik ook zoiets zit ik met een vriendin van me te chatten ging het toevallig over valetijn.
Begint ze ineens te blaten waarom er tussen ons nooit een relatie zou kunnen ontstaan .
Alsof ik daar op uit was ofzo .
ik had verwacht dat ze me wel beter kon
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_8512299
Tja...'t is nou eenmaal geen garantie voor een relatie, hè. Een keer zoenen is geen garantie dat het verder iets wordt en met iemand naar bed gaan ook niet, zeker niet als je dat al zo snel doet. Eigenlijk heb je nooit de garantie dat iemand meer wil.

Troost je, andersom komt het ook vaak genoeg voor. Ik heb het vroeger ook heus wel meegemaakt dat ik dacht: alle signalen zitten goed, als dit niks meer wordt weet ik het ook niet meer. Dan wilde die persoon ook geen relatie. Dat is heel jammer, maar dat gebeurt gewoon.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8512356
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:29 schreef Angeles het volgende:
Tja...'t is nou eenmaal geen garantie voor een relatie, hè. Een keer zoenen is geen garantie dat het verder iets wordt en met iemand naar bed gaan ook niet, zeker niet als je dat al zo snel doet. Eigenlijk heb je nooit de garantie dat iemand meer wil.

Troost je, andersom komt het ook vaak genoeg voor. Ik heb het vroeger ook heus wel meegemaakt dat ik dacht: alle signalen zitten goed, als dit niks meer wordt weet ik het ook niet meer. Dan wilde die persoon ook geen relatie. Dat is heel jammer, maar dat gebeurt gewoon.

Behalve over dat met elkaar naar bed gaan ben ik het hier helemaal mee eens.
pi_8512388
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:32 schreef Pushit het volgende:

Behalve over dat met elkaar naar bed gaan ben ik het hier helemaal mee eens.

Hoezo, vind jij het wel een garantie dan, als je snel met iemand naar bed gaat dat je dan een relatie hebt? Het gaat niet om dat snel met iemand naar bed gaan iets betekent, maar als je het snel doet dan is die verliefdheid (als die er is nog heel pril) en daarom is de kans kleiner. Het werkt niet zo van 'als ik er maar zo snel mogelijk mee naar bed ga dan kan ik die persoon wel claimen'. Andersom is het naar mijn weten ook niet zo dat de kans op een relatie er kleiner door wordt, tenzij iemand daar op afknapt of zo.

Je weet gewoon dat mensen dat tegenwoordig makkelijker doen, dus als je daarin mee gaat kun je daar geen rechten aan verbinden of zoiets.

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 16-02-2003 12:36]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8512393
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:27 schreef Stormblast het volgende:
Ja ik blijf het ook vage wezens vinden(niet sexistisch bedoelt dames 0-) ) maar gister had ik ook zoiets zit ik met een vriendin van me te chatten ging het toevallig over valetijn.
Begint ze ineens te blaten waarom er tussen ons nooit een relatie zou kunnen ontstaan .
Alsof ik daar op uit was ofzo .
ik had verwacht dat ze me wel beter kon
Ach dat is toch duidelijk dan, en duidelijkheid wordt toch zo gewaardeerd door mannen? Niet zo miepen.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8512462
quote:
Op zondag 16 februari 2003 08:52 schreef Jazzy.J het volgende:
Voor alle duidelijkheid, geen geval van spinazie tussen mijn tanden, vieze zweetlucht, foto's van mijn ex of op sterk water gezette dieren in de slaapkamer. Alles ging en voelde helemaal perfect tot het moment van het hoge woord.
Door een roze bril bekeken waren alle signalen goed
pi_8512510
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:34 schreef Angeles het volgende:

[..]

Hoezo, vind jij het wel een garantie dan, als je snel met iemand naar bed gaat dat je dan een relatie hebt? Het gaat niet om dat snel met iemand naar bed gaan iets betekent, maar als je het snel doet dan is die verliefdheid (als die er is nog heel pril) en daarom is de kans kleiner. Het werkt niet zo van 'als ik er maar zo snel mogelijk mee naar bed ga dan kan ik die persoon wel claimen'. Andersom is het naar mijn weten ook niet zo dat de kans op een relatie er kleiner door wordt, tenzij iemand daar op afknapt of zo.

Je weet gewoon dat mensen dat tegenwoordig makkelijker doen, dus als je daarin mee gaat kun je daar geen rechten aan verbinden of zoiets.

Je begrijpt me verkeerd Ik zou nooit zo snel met iemand naar bed gaan. Ben nog redelijk oubollig op dat gebied
pi_8512615
Duidelijkheid is het beste dat je kan overkomen. Beter dan er te laat achterkomen dat iemand een bepaald verwachtingspatroon heeft dat niet waargemaakt kan worden. Gewoon genieten van wat je hebt, je weet iiig waar je aan toe bent. Niks mis mee hoor. Communicatie is op dit soort momenten erg prettig, duidelijkheid scheelt gewoon een hoop ellende achteraf. En ja, zowel mannen als vrouwen hebben bindingsangst, vooral in het begin van iets dat vrij plots en heftig begint.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8512622
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:42 schreef Pushit het volgende:

Je begrijpt me verkeerd Ik zou nooit zo snel met iemand naar bed gaan. Ben nog redelijk oubollig op dat gebied

Oh zo...maar dat heeft toch niks te maken met mijn antwoord? Ik heb daar toch geen waardeoordeel over gegeven, dat het goed is om snel met iemand naar bed te gaan of juist niet goed? Dat moet iedereen lekker zelf weten.
pi_8512755
Noem me dom, noem me een hopeloze romanticus, maar uiteindelijk ben ik niet met haar naar bed geweest.

Toen ze zei "Ik weet niet zeker of ik op dit moment een relatie wil, dus wordt maar niet té verliefd op mij!", was ik helemaal verbaasd en wilde/kon ik niet meer. Ik heb nog steeds het idee dat ik alleen met iemand naar bed wil als er liefde in het spel is.

Het zijn gewoon al die signalen die goed waren en dan ook nog dat ze tegen me zei dat ze verliefd op me was en dan opeens dat tegengestelde signaal:"Ik weet niet zeker of ik op dit moment een relatie wil"...

pi_8512920
Herkenbaar hoor. Ik ben een keer een paar weken met een jongen omgegaan. Hij zei dat het klikte, dat hij me zo leuk vond enzo, ik dacht echt dat het iets was, maar toen liet hij plotseling niet zo veel meer horen en toen ik hem belde zei hij dat hij geen tijd had voor een relatie.

Het stomme is dat als ik hem in de weken daarna ergens tegenkwam, hij weer de hele avond om me heen hing en dingen zei als 'waarom heb ik nou geen tijd voor een relatie?' en dat hij het zo jammer vond. Alsof ik daar nog wat aan had! Aan de ene kant had ik dat vermoeden toch wel gehad, aan de andere kant vond ik het toch wel jammer.

Toen ik mijn vriend eenmaal had, een paar maanden later, realiseerde ik me terugkijkend op die tijd met die ander wel: inderdaad, de signalen waren vrij duidelijk, met mijn huidige vriend klikte het gewoon veel beter en veel sneller, ging alles veel meer vanzelf. Maar ja, dat bedenk je dan later pas.

zondag 16 februari 2003 @ 20:54:40 #15
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8522339
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:35 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Ach dat is toch duidelijk dan, en duidelijkheid wordt toch zo gewaardeerd door mannen? Niet zo miepen.

Hallo zij begon er toch over niet ik dus niet miepen omdat ik zit te miepen
en ik zei nog niet sexistisch bedoelt dus daar moet je het ook niet op gooien
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_8522418
mannen zijn ook aparte wezens hoor .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8522491
Laten we zeggen: de hele mensheid is een raar volk!
Biggest idol fan? That's me!
pi_8522560
quote:
lang verhaal
hmmzzz... richting noord-holland dit verhaal?? ik heb precies zelfde meegemaakt, nou ja zonder wijn enzo en valetijns.. maar ook was ze helemaal verliefd, en daarna wilde ze zich niet binden

[Dit bericht is gewijzigd door atp-5 op 16-02-2003 21:03]

pi_8522564
quote:

Ben paar weken geleden een heel leuk meisje tegengekomen dat enorm aan het flirten was.

Hm, frappant hoor. Je hebt het hier duidelijk over één meisje en je rekent het een heel volk aan, "vrouwvolk" in dit geval.... als je ditzelfde over bijv. zigeuners of Marokkanen zou zeggen, heb je een groot probleem.
pi_8522675
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:01 schreef atp-5 het volgende:

[..]

hmmzzz... richting noord-holland dit verhaal?? ik heb precies zelfde meegemaakt, nou ja zonder wijn enzo en valetijns.. maar ook was ze helemaal verliefd, en daarna wilde ze zich niet binden

He zeg laat de noord-hollanders erbuiten ja
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8524270
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:58 schreef Jazzy.J het volgende:
Noem me dom, noem me een hopeloze romanticus, maar uiteindelijk ben ik niet met haar naar bed geweest.
kortom ze wilde niet zo graag als jij doet voorkomen.
pi_8526506
Grappige tendenzen kun je op een forum als fok altijd bespeuren. Zoals nu dus ook weer. De jongetjes zijn over het algemeen nogal tuttig, ontzettend lichtgeraakt en gevoelig en serieus in hun poging tot een vaste relatie. Al deze eigenschappen werden voorheen toch enkel aan de "vrouwtjes" toegedicht! ha ha ha, wat een ouwe wijven zijn die jongens toch vandaag de dag!

Ps: no offence..

stelletje tuttebollen....

pi_8526983
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:37 schreef Idols-fanaat het volgende:
Grappige tendenzen kun je op een forum als fok altijd bespeuren. Zoals nu dus ook weer. De jongetjes zijn over het algemeen nogal tuttig, ontzettend lichtgeraakt en gevoelig en serieus in hun poging tot een vaste relatie. Al deze eigenschappen werden voorheen toch enkel aan de "vrouwtjes" toegedicht! ha ha ha, wat een ouwe wijven zijn die jongens toch vandaag de dag!
Zal wel iets te maken hebben met de anonimiteit van het internet. In het echte leven, daarbuiten, waar het zich zogenaamd echt afspeeld, worden dit soort zaken natuurlijk nooit hardop uitgesproken.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8549084
Vrouwen idd niet te begrijpen ze doen lief en aardig tegen je en dan zeg je dat je ze leuk vind en dan hoor je gewoon niks van ze. Erg frustreerend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')