Inmiddels Gover/Stefano/Donny Ronny land.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
Het is een beetje stil in Gover/Stefano land.
De Verraders was dat dan.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:24 schreef Marsenal het volgende:
Martijn Koning heeft een podcast, daar is hij ook te gast geweest, en zegt ie dat ie het wel even prettig vind om niet in tvland rond te lopen, vooral na een minder leuke ervaring bij een spelprogramma waar hij blijkbaar lelijk van de montagetafel is gekomen. Hij was aan het verliezen met iets, en leek ook een slechte verliezer, terwijl hij voor zn gevoel zich niet vreemd had opgesteld.
Aardige kerel.
Dan hoop ik niet dat-ie Joost in zijn blote reet het podium opstuurtquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Inmiddels Gover/Stefano/Donny Ronny land.
De meest recente versie van deze persoon gaat iig de Songfestival-act van Joost Klein bedenken.
Stefano Kiezers? In aanloop naar de verkiezingen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat-ie Joost in zijn blote reet het podium opstuurt(ben ooit bij een show van Stefano Kiezers geweest)
Kak, typoquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stefano Kiezers? In aanloop naar de verkiezingen?
Hij noemt zich Donny/Ronny ofzoiets tegenwoordig toch? Van wat ik opmaakte uit Heleen van Royen haar posts over die act op internationale vrouwendag ten minste en hierboven ook al genoemd zie ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
Het is een beetje stil in Gover/Stefano land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |