Niet lullig bedoeld, maar wat kan je er meer mee doen dan hem erin steken?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Luuntje het volgende:
Het ligt er ook wel aan wat je ermee doet.
En wat je als vrouw zijnde doet.
Kan me voorstellen dat je , als vrouw zijnde, als een dode zeester erbij ligt het wat uitmaakt ja.
Ik heb al verschillende lengtes en diktes meegemaakt en nee, het ligt niet zozeer aan het formaat maar aan wat hij doet en hoe hij je laat voelen en hoe ik beweeg.
Standjes, snelheid...je kunt er ook de clit mee bewerken...alleen al deze vraag zegt mij al genoegquote:Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar wat kan je er meer mee doen dan hem erin steken?
Ja dat alles maakt een wereld van verschil als ze toch niks ervan voelt niet waar. Doggy doen want dan gaat ie misschien iets dieper. Hou toch opquote:Op zondag 3 maart 2024 23:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Standjes, snelheid...je kunt er ook de clit mee bewerken...alleen al deze vraag zegt mij al genoeg
Ik dacht dat je dit wel lullig bedoeldequote:Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar wat kan je er meer mee doen dan hem erin steken?
Je kunt met 1 vinger een vrouw laten klaarkomen, dan lukt het ook wel met een penis, maar dan moet je je wel verdiepen in seks.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat alles maakt een wereld van verschil als ze toch niks ervan voelt niet waar. Doggy doen want dan gaat ie misschien iets dieper. Hou toch op
Als er ooit een prijs komt voor de meest onzekere user van Fok! dan vrees ik voor jou dat jij met stip de nominatie pakt.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:20 schreef Masberum het volgende:
Ze zeggen altijd dat het niet uitmaakt, dat het gaat om je zelfvertrouwen. Anderen zeggen weer dat er wetenschappelijk bewezen een gemiddelde is die gewoon het beste is. Andere websites zijn weer gericht op juist extra grote, en vanwege de bezoekersaantallen weet je dat daar ook een grote markt voor is.
Maar met al die verschillende invalshoeken, maakt het dan eigenlijk uit? Bedoel een micropenis is tot daaraan toe, ook al zal daar ook wel een markt voor zijn. Maar eigenlijk alles van 40% kleiner tot gemiddeld tot groter dan gemiddeld is toch oké eigenlijk toch? Als iemand een kleine heeft dan betekent dat niet direct dat het minder fijn is voor de vrouw..
Dit vat het weer mooi samen.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je kunt met 1 vinger een vrouw laten klaarkomen, dan lukt het ook wel met een penis, maar dan moet je je wel verdiepen in seks.
Maar dat wordt lastig als je niet van seks houdt en je alleen jezelf wilt plezieren in plaats van je vriendin.
De innerlijke penis?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar alles draait toch om het innerlijk?
Ah, dan is de lengte dus een mentaal probleem. Of een obsessie.quote:
It's the mind that makes it real, zeg maar.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, dan is de lengte dus een mentaal probleem. Of een obsessie.
helikopterenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Luuntje het volgende:
Het ligt er ook wel aan wat je ermee doet.
En wat je als vrouw zijnde doet.
Kan me voorstellen dat je , als vrouw zijnde, als een dode zeester erbij ligt het wat uitmaakt ja.
Ik heb al verschillende lengtes en diktes meegemaakt en nee, het ligt niet zozeer aan het formaat maar aan wat hij doet en hoe hij je laat voelen en hoe ik beweeg.
Ja zoiets. Dat maakt een kleine penis in je eigen hoofd weer heel groot.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
It's the mind that makes it real, zeg maar.
Jaquote:Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zoiets. Dat maakt een kleine penis in je eigen hoofd weer heel groot.
Hmmm.. daar moet je dan mee leren omgaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
JaAlleen ligt de perceptie daarvan ook in the eye of the beholder
Ik denk dat dit het antwoord dan is op de vraag van de onvolprezen @Masberumquote:Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm.. daar moet je dan mee leren omgaan.
Mooi, dan hebben wij het opgelost. Slotje!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het antwoord dan is op de vraag van de onvolprezen @:Masberum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |