SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:04:23 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley : Ik ga vandaag iets doen ... ik ga kijken in hoeverre ze het mij gunnen om naar die winkel te gaan. En dat gaan ze mij niet gunnen. Weet je waarom?
Karen : Omdat daar een dinges ligt..
Ashley : Ja, daar zijn ze bang voor dat ik die ga pakken. Ga ik natuurlijk helemaal niet doen, maar daar zijn ze bang voor.
Achter elkaar gaan Tom en Alice over de tong. Er is geen positief woord te horen over hen. Tom speelt een toneelstuk, en Alice gunt nooit iemand iets.
Ashley [ over Alice ]: .. wat is dat voor toon ... dan ben je toch een misbaksel.
[ Bericht 5% gewijzigd door Li0nHeart op 27-03-2024 14:18:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:04:35 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karin en Ashley lopen naar buiten.
Ashley: Mooi he, meteen blokken he.
Karen : Ik hoop dat ge het mooiste nummertje trekt.
Ash: Natuurlijk willen ze dat rummicub trekken want die kaarten zijn op een bepaalde manier , dat weten ze
Karen: maar ge moogt toch niet in de pot kijken
Ashly: Ja maar, die kaarten zijn op een bepaalde manier gebouwd, de jongens weten precies welke de grootste en de kleinste zijn, ze willen alles blokken wat ik ook maar aanbied. Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten he, dat is echt zo bizar
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 27-03-2024 14:18:25 ]
[ Bericht 25% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:05:03 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een filmpje van spapaars : https://streamable.com/4zb46g
15:10
Het is shop-tijd, en wie mag gaan wordt via het trekken van nummertjes bepaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : KinKiJan)
Tyron : 1
Alice : 12
Tom : Joker
Glenn : 1
Karen : 2
Ashley : 10
Tom mag gaan shoppen. En iedereen wil dus ineens een nummertje pakken.
Even later in de hottub.
Ashley: "Hij heeft het spel zelf gemaakt, hij weet precies welke kaart het is."
En ze blijft erover doorgaan. Ze wil morgen niet via die pot grabbelen.. vindt ze niet fair. 'Op deze manier ken ik het spel ook. Ik vertrouw ze niet... ik vertrouw ze echt niet.'
Ashley : 'Het is gewoon doorgestoken kaart dit. Niemand staat op joh, het is echt .. iedereen laat maar met zich sollen. Ik ben het soms zo zat hier.'
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 27-03-2024 14:18:10 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Hoempah)
16:40
Inmiddels zit Ashley met Glenn en Karen in de cocoon nadat ze ook even in de DBK is geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley : Als ik deze week nog echt malle kansen krijg, ga ik me echt mal gedragen ook.
Karin : Wat ga je doen??? Wat gaat ze doen??
Ashley : Dat ik me niks meer laat vertellen hiero, in dit malle hok. Niemand niet. Echt waar, ik ben helemaal klaar met sommigen hier.
Ashley : De laatste show wordt mijn show .. of ik nu ga of niet.
Ashley : Ze hebben me de hele week ondergesneeuwd, ze krijgen nu een pak sneeuw terug.
16:55
Glenn mag karaoke'n en verdient 3 munten met een nummer wat enthousiast wordt meegezongen door alle Vlaamse bewoners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het filmpje van spapaars: https://streamable.com/kqjopj
[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 27-03-2024 14:17:57 ]![]()
+/- 19.00 uur
Terwijl Randy druk bezig is met het maken van de pizza's klinkt de stem van BB
"Bewoners! Freeze!"
Na ettelijke seconden begint de draaideur te bewegen en Chrissie, het vrouwtje van Randy, stapt het huis in. Ze heeft een mandje met baardproducten mee en verteld Randy en alle andere bewoners dat ze trouw kijken en dat ze trots is op randy. Elke bewoner kreeg een persoonlijke begroeting.
https://streamable.com/0qav43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje en foto van @spapaars
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:05:18 ]![]()
10:16
Het spelgeluid klinkt in het huis en alle bewoners, behalve Glenn, zullen een game moeten gaan spelen om een ticket voor de halve finale te verdienen. Ze moeten de sportkleding aan.
Glenn gaat maar afwassen en wij zien een SL.
11:00
Tyron heeft de vrijstelling gewonnen. Het spel bestond ongeveer uit het volgende. Eerst een raam stapelen, daarna 6 pittenzakken erdoor heen gooien van een flinke afstand. Als je dan het raamwerk raakt per ongeluk en het gaat stuk, moest je opnieuw beginnen.
Hierna wordt er door middel van een nummer trekken ook weer geloot wie er naar de winkel mag. Vandaag valt het lot op Alice.
13:00
Er gebeurt weinig in het huis. Rummikubben en hottubben. En natuurlijk speculeren hoe de nominatiebank nu gevuld zal gaan worden.
13:40
Het karaoke alarm gaat af, en Tyron moet een liedje zingen. Billionaire van Bruno Mars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Puzzie)
Vlak hierna gaat het alarm weer af en moet Alice een liedje zingen. Ze lijkt in ieder geval niet de hele tekst te kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Jockari)
BB is coulant en rekent ook de poging van Alice goed. Beiden krijgen munten.
14:00
En de volgende is al weer aan de beurt. Randy mag rocken. Maar hij kent het liedje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Puzzie)
15:15
Alice mag winkelen. Ze koopt weer wat ingredienten voor pizza. Maar ook koffie voor 1 of meer bewoners (eigen geld). En brownies voor haarzelf. De specials loopt ze snel voorbij. BB vertelt dat er iets nieuws in het assortiment zit : shoarma en pitabroodje. En dat de specials vandaag voor het laatst zijn.
[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 28-03-2024 09:20:59 ]![]()
16:18
En Tom mag als laatste karaoke zingen. Piano Man - Billy Joel.
Tom verdient 3 coins.
16:52
Het nominatie-alarm klinkt in het huis. De bewoners moeten nomineren. Als eerste wordt Jimmy geroepen. Als tweede Alice. De volgende is Randy. Dan Karen.
Dan mag Tyron naar de DBK. Daarna Glenn. De beiden met een vrijstelling.
Hierna is Tom aan de beurt. Ondertussen in de cocoon, zegt Ashley dat ze elk signaal wil weten, elke ja en nee die de anderen laten vallen. Glenn herinnert haar er nog maar eens aan dat niemand over de nominaties mag praten.
Als enige wordt Ashley niet opgeroepen om te nomineren, omdat ze zelf al genomineerd is.
[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 27-03-2024 17:58:30 ]![]()
~ 17:50 - Glenn, Ashley en Karen in de groene kamer.
Ashley geniet van haar koffie, Glenn geeft aan die van hem voor de volgende ochtend te bewaren, lekker bij een eitje vindt ie.
Karen: "Kunde gij dan een eitje voor mij bakken morgen?"
Glenn: "Terug ene dinge, een spiegeleitje, ene paardenoog zoals....."
Ashley: "Hey jongens,
Glenn: "Wat?"
Ashley: "Ik word echt niet geroepen he?"
Glenn: "Maar dat is normaal he Ash?!"
Ashley: "Nee! Ik vind het helemaal niet normaal!"
Glenn: "Hahaha, maar jong, dat is echt zo...... Ik zei dat toch al op voorhand, dat dat niet kan?! Je bent genomineerd, hoe kun je dan een ander nomineren, dat kan toch niet?"
Ashley: "Maar dan had ik liever zaterdag willen weten dit kan je laatste keer zijn, dan had ik ...."
Glenn: "Ja maar Ash, dat was het zelfde voor ons geweest, hadden wij er nu nog op gezeten had het ook zo geweest."
Ashley: "Nooit meer nomineren, kan me daar niks bij voorstellen, dat ik dat nooit meer ga meemaken, ik vind dat zo raar, ben bijna in rouw daarvan""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
19:55
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen door BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het huis speculeren de bewoners wat er nu gaat gebeuren. Ashley meent geluid gehoord te hebben in de gameroom alsof er weer een ronde tafel werd gebouwd. Ook valt het begrip 'rode knop'. Maar uiteindelijk weten ze het niet, en moeten ze afwachten.
Karen neemt Jimmy apart in de slaapkamer en vertelt dat ze niet op hem gestemd heeft. Jimmy wordt emotioneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Puzzie)
[ Bericht 36% gewijzigd door Li0nHeart op 28-03-2024 09:20:39 ]![]()
9:15
Opnieuw een spannende dag in het BB huis, waar de 4 genomineerden nog een vraagteken hebben. Tyron en Randy beginnen de dag met een kleimaskertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karen : Wat als we subiet iets moeten doen in 5 minuten?
Karen : Voor je gezicht he?
Randy : Dan ga ik gewoon zo.
9:50
In het huis klinkt 'Bewoners, controleer of de deur van de voorraadkamer goed gesloten is'. Vrijwel direct hierna volgt een SL. Na 10 minuten is er weer beeld, en er lijkt niets bijzonders gebeurd te zijn. Maar vlak daarna begint een nieuwe SL.
10:35
We hebben weer beeld, en zien de 4 bewoners die niet-genomineerd zijn op de bank zitten. De rest is elders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben het over het bedrag van 20K en wat daarmee aan de hand zal zijn. Vrijstelling kopen.. Naar huis gaan... Het blijft nog speculeren bij ze.
Even later zien ze scherm, en wordt de nieuwe nominatie getoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley heeft een vrijstelling voor 20K gekocht. De andere 3 genomineerden zijn boos. Iedereen is in shock. Alleen Tom lkoopt met Ashley mee naar de cocoon om haar te troosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is vrijwel iedereen boos. Tyron, Jimmy. Ook Karen gaat even alleen buiten zitten.
Jimmy vertelt : Begon bij 20K, kon zakken tot 3K. Ashley drukte direct na de 3-2-1.
In de cocoon legt Ashley uit aan Tom en Glenn dat ze een zwaar parcours heeft meegemaakt in BB.
Ashley : Iedereen ervaart het spel op z'n eigen manier...... ik heb al vanaf de eerste week alles tegen gehad. Nooit is mij iets gegund. Nooit is er voor mij gekozen, echt gekozen. Ik heb de helft van de tijd op de bank gezeten. En dat doet iets met iemand.
En we schakelen naar buiten waar iedereen boos is.
Jimmy : 20.000 euro. Wat een disrespect naar degene die dit wint!
(van @KinKiJan)
Jimmy: "Dit is echt haar kleur he, aan het einde, laatste week, nu voor iedereen te zien. En nee het is geen slecht mens Ka, daar gaat het niet om, ze zal in het echte leven een hartstikke leuke meid zijn. Maar hier in het spel heeft ze iedereen moedwillig het bloed onder de nagels vandaag gehaald, om iedereen z'n verblijf hier ontzettend lastiger te maken, niet makkelijker. Dat is hoe zij hierin heeft gestaan, dat ga je zien haar filmpje. Ze heeft het gezegd, letterlijk gezegd, ze zegt het gaat voor mij een leuke tijd worden maar niet voor de rest. Heeft ze letterlijk gezegd. Als je haar introfilmpje gaat kijken ga je het zien."
11:09
En we zijn weer bij Ashley. Ashley vertelt dat ze deze week een lang gesprek met BB heeft gehad in de DBK.
Ashley : Ik zou dit normaal nooit doen. [..] BB zei, het is now of never week, als je het niet doet.. als je het niet pakt..dan krijg je spijt he
[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 29-03-2024 10:08:02 ]![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:05:29 ]![]()
17:09
Van @KinKiJan:
Karen: "Moet je niet even naar Ash gaan?"
Glenn: "Waar zit die?"
Karen: "In de slaapkamer"
Glenn: "Nog altijd?"
Karen: "Ja ik denk het"
Glenn: "Heeft al iemand gevraagd wat die gaat eten?"
Randy: "Niemand"
Karen: "Anders ga er maar even naar toe"
Glenn, Tyron, Randy en Karen beginnen weer een nieuw potje kaarten
Karen: "Allez ga nu eerst eens naar daar"
Glenn gaat.
17:45
Randy en Jimmy zijn bezig met de pizza's in de keuken. Ze hebben het erover of Ashley ook een pizza moet krijgen, omdat Ashley heeft gezegd wel een boterham te zullen eten.
Jimmy : Ik ben niet opgegroeid in een huis waar 1 iemand geen eten krijgt.
Ze leggen het ook voor aan kaarters aan tafel, Tyron, Karen en Glenn. Zij zijn het er mee eens.
Glenn zegt dat Ashley nog steeds in de DBK zit en direct worden beide streams op SL gegooid.
Karen : Zit ze nog in de DB? Is ze naar de DB gegaan..
19:00 (Van @Kissingbird)
Ashley tegen Randy: Ben je een beetje oke Ran?
Randy: Ik moest even van de schrik bekomen.. dacht daar wel damn..
Ashley dacht dat Randy het wel zou begrijpen waarom ze het gedaan had
Randy: Uh ja later.. waarom? waarom niet later gedrukt want hun gingen niet drukken.
Ashley: Ja zo ben ik niet
Randy: Ja, ik weet een beetje wat er speelt, dus ik had wel ik keek van jou zo van waarschijnlijk ga je drukken, maar ik had niet verwacht dat het seconde werk was
Ashley: Dat had ik ook niet verwacht.
Randy: Nee?
Ashley: Ik wil het je uitleggen maar niet nu.
Randy: Ik denk dat je me ondertussen wel kent
Ashley: Ja, maar ik wil het toch even inchecken nu.
19:00
Zo rond etenstijd verschijnt Ashley weer bij de groep. De ontvangst is nog wat koeltjes.
19:10
Ashley vraagt Tom even mee te komen naar de slaapkamer. Ze heeft een briefje voor hem geschreven. Tom leest het aandachtig en geeft daarna Ashley een dikke knuffel.
Ashley : Dat meen ik echt.
Tom : Ik heb dat ook gezegd tegen u he, u bent ook een echten zus voor mij die ik nooit heb gehad. En ik heb dat nu ook echt uitgesproken in mijn brief dat ik met mijn zus echt terug contact wil.
Ashley : Dit was ik al van plan, maar mede om vandaag..... ik heb vandaag echt de zwaarste dag hier gehad.
Ze praten nog even verder en Ashley zegt nul spijt te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 29-03-2024 10:07:39 ]![]()
10:00
De dag begint zoals elke dag met brood bakken, sinaasappels persen en buiten wandelen. De sfeer is nog steeds een beetje raar in de huis. Ashley mengt zich weer in de groep, maar de enige waar ze echt een langer gesprek mee heeft is Tom aan de ontbijttafel.
Karin en Jimmy gaan als ze het ontbijt op hebben buiten zitten.
Karin: Ik kon het niet meer aanhoren.
Jimmy: Ik ook niet, ik wil gewoon een leuke dag hebben vandaag.
De gesprekken gaan bij iedereen ook steeds meer over de tijd na BB, wat ze meenemen uit het huis, en hoe het zal zijn.
Ondertussen is vanaf Teuge de PH-WDR opgestegen om rond 11:00 uur bij het huis te verschijnen voor Ashley.
10:30
Ashley is aan de afwas, en dat is een dubbeltaak samen met Karen. Zij komt dan ook helpen. De sfeer is onderkoeld.
Ashley : Je mag ook naar Jim hoor, het is niet zo veel.
Karen : Nee, nee, ik doe mijn taak wel. Ik heb gisteren [..] mijn taak niet gedaan..
Na enige tijd probeert Ashley toch het gesprek op gang te brengen.
Ashley : Hoe gaat het verder met je?
Karen : Met mij gaat het mmm... goe. Mwa, niets speciaals. Met u? Heb je het kunnen laten bezinken?
Ashley : Wat precies?
Karen : Van gisteren...
Ashley : Eehmm.. daar gaat het niet echt om hoor..... Het was meer dat ik dacht van... ja, hoe het met jou is met betrekking tot je positie nu.
Karen : Ja, als ik naar huis ga, ga ik naar huis. Maakt mij niet uit.
Ashley : En neem je me iets kwalijk?
Karen : Neuh .. helemaal niet. Ik neem u niks kwalijk. Ik vind alleen niet dat die actie had gemoeten. Maar dat is uw actie he, niet die van mij.
Ashley : Dat blijft een persoonlijke keuze he. Maar hoe voel je je er zelf bij?
Karen : Ik was gisteren in shock he, maar het is zoals u zei, het is uw eigen keuze. Ik vond niet dat u die nodig had. Ik vind het ook geen goede beslissing die u hebt gedaan.
Ashley : Is dat voor jezelf, of is dat voor mij?
Karen : Nee, voor u. Voor mezelf maakt me dat niet uit.
Ashley : Maar waar.. ik probeer je enkel te begrijpen he, dus het is geen aanval of iets. Het is meer gewoon, wat denk jij dat het voor mij voor gevolgen heeft. In die zin dat je denkt dat het geen goede beslissing is voor mij.
Karen : Als je die beslissing wou nemen, had je beter niet op dat hoge bedrag gestopt.
Ashley : Maar geld maakte voor jou toch niks uit.
Karen : Nee, maar ik ben over u bezig, over uw beslissing. Niet over mij. Mij maakt het allemaal niet uit dat je gedrukt hebt, helemaal zelfs niet.
Ashley : Maar ik bedoel, had dan niet op zo'n hoog bedrag gedukt..
Karen : Nee, als je dan voor jezelf van plan bent om te drukken, had dan gewoon gewacht tot een lager bedrag. Want niemand van ons ging drukken, behalve misschien Randy, dat weet ik niet.
Ashley : Mmm-mmmm.
[stilte]
Ashley : Als je er straks over wilt praten, dan kunnen we dat best doen hoor.
Karen : Ja natuurlijk, maar ik heb daar eerlijk gezegd op dit moment geen behoefte aan.
Ashley : Dat hoeft ook niet, het is meer voor jezelf dat ik dit aanbied. Het is ook niet dat ik de aandacht wil afleiden.. ik wil ook rekening houden met jou en me je [....] zeg maar.
Karen : Daar hoef je geen rekening mee te houden. Als ik ga, dan ga ik hoor.
Ashley : Nee, maar ik snap ook dat je wat anders aan je hoofd hebt.
Karen : Maar ik ben heel relaxed nu hoor. Niet meer zoals de vorige keer.
Ashley : Nou ja, laat maar weten als je het erover wilt hebben ja?
Karen : Ja.
De afwas wordt in stilte vervolgd tot deze klaar is, Karen loopt weer naar buiten, en Ashley loopt naar de WC waar ze tranen laat.
[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 29-03-2024 10:46:00 ]![]()
11:00
In de keuken helpt Glenn nog even met afdrogen. Ashley doet snikkend de afwas. Glenn vraagt wat er is.
Ashley : Ik heb geprobeerd met haar te praten. [..] Ik vind het gewoon niet leuk meer. Het punt is gewoon, ik heb niemand iets persoonlijks aangedaan. Dat ik zo veroordeeld word, vind ik heel heftig.
Direct hierna klinkt BB in het huisAshley blijft afwassen en Tom moet haar roepen als hij ziet dat het vliegtuig voor haar is.quote:Wat is er nou mooier dan een kado van de fans? Precies, een vliegend kado van de fans. Ga naar buiten en geniet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley breekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje van @spapaars : https://streamable.com/leg42n
Tyron en Jimmy lopen al snel naar binnen.
Tyron zegt sarcastisch : Zo verdiend ... zo blij voor d'r.
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 01-04-2024 08:40:50 ]![]()
16:05 - Er mag weer boodschappen gedaan worden. Voor het avondeten
Ashley doet niet mee, die neemt gewoon een broodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de COS van @Harry
Tom: wie gaat er naar de shop?
Alice: Glenn of Karen??
Tom: Ashley wil ook wel gaan....
Alice: Pffff............
Tom: Karen wil niet.
Tyron: Ashley wil niet mee eten.
Alice: we gaan Glenn vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na wat overleg over wat er ingekocht moet gaan worden gaat Glenn naar de winkel.
16:30 Terwijl Glenn in de winkel is zijn Ashley en Randy in de keuken bezig waar Randy -te laat- met het idee komt dat Ashley beleg had kunnen vragen mee te nemen. Had gekund zegt Ashley, maar ze had zoiets van laat maar, want 'de communicatie loopt zo nauw nu'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort daarop komt Glenn terug met de boodschappen. Er was ook gewoon drank deze keer, zegt ie. Hij heeft dat niet meegenomen, want hij vond dat hij dat niet voor iedereen kon beslissen op dat moment. Randy en Karen snappen het helemaal, maar hadden ze het geweten, hadden ze meer coins meegegeven.
[ Bericht 26% gewijzigd door KinKiJan op 29-03-2024 16:39:40 ]"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
Een spannende dag vandaag, de 2 grootste poll's liggen normaal redelijk dicht bijelkaar , maar deze ronde absoluut niet. (zie topic poluitslagen) rinardo in BB / Poluitslagen
Verder vandaag het vliegtuigje van Jimmy rond een uur of 11.(slecht nieuws , verplaatst zie foto)
En ook is Alysée de Dochter van Glenn Jarig , die is 8 geworden vandaag. Glenn is als eerste van Bed af, heeft het T shirt aan wat hij gisteren gemaakt heeft. gaat Brood bakken, tafel dekken, sinaasappels persen.
Als hij klaar is met ook nog de afwas, en er is nog steeds niemand, pakt hij de microfoon en zingt Happy birthday lied voor AlyséeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:05:48 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Niet veel gebeurd vandaag in het huis in de aanloop naar de live.
Karen zou naar de winkel gaan maar juist op het moment dat iemand naar de winkel mocht gaan had ze net een gezichtsmasker op.
Ze wilde zo niet gaan, Jimmy is gegaan en heeft een aantal alcoholische drankjes gekocht die ze voor de live dronken.
In de live werd Randy als eerste vrijgesteld.
Karen moest naar huis gaan, Jimmy mag nog blijven.
De hele live ging over de 20 k die uit de pot werd getrokken en wat dit deed bij de bewoners.
Ashley tegen Glenn:
wat moet ik nu doen
nu ze er niet meer is
we weten allemaal dat die dag een keer zou komen
maar ik heb zoooveeel herinneringen met haar
zij was zo belangrijk voor mijn verhaal hier
dat ik het zo moet afsluiten met haar dat vind ik heel jammer.
Tom en Glenn hebben het er ook moeilijk mee dat Karen weg is.
Ashley heeft nog gezocht of er ergens een briefje voor haar lag van Karen maar helaas.
Jimmy heeft met Ashley gepraat dat hij rauw is in zijn emotie en alles eruit gooit.
En hoopt dat ze niet het idee heeft dat ze niet bij 'hun' mag zitten of niet mee 'mag' doen met de groep.
BB zegt dat ze naar de woonkamer moeten komen;
Op de tv zien ze een filmpje
proficiat jullie zitten in de halve finale
dat is al een mooie prestatie
maar uiteindelijk is niet 1 topsporter blij met een zilveren medaille
dus jullie gaan voor goud
dat kan
ik ga het nog moeilijker maken
ik zet de deur naar de buitenwereld op een kier maar maak hem ook weer dicht (iets in die trant)
welkom in de semi final week![]()
Nu beseffen ze ze niet nog 1 maar nog 2 weken in het huis zitten.
Ze weten dat 13 april de finale is.
BB spreekt hun opeens toe:
Bewoners
Jullie zijn allemaal halve finalisten gefeliciteerd.
(ze klappen zelf)
Maar luister nu goed
Ik verwacht ook dat jullie je allemaal gedragen als eervolle halve finalisten
Het is mijn huis
het zijn mijn regels
en onder mijn regels vallen ook de doodnormale beleefdheidsregels
de normale omgangsvormen die jullie ook in de buitenwereld toepassen.
Dus gebruik de start van deze nieuwe week, de halve finale week, ook werkelijk als een nieuwe start.
Ik kan zeggen dat jullie allemaal het spel gespeeld hebben en dan bedoel ik ook iedereen van jullie.
Denk daaraan en maak er vanavond een bijzondere avond van.
[ Bericht 36% gewijzigd door Kissingbird op 30-03-2024 22:54:41 ]Smile, it's free therapy.![]()
00:00
Big Brother roept de bewoners naar de gameroom, nadat ze eerst een popcornmachine uit de draaideur hebben mogen halen. In de gameroom is een bioscoopopstelling en gaan de bewoners filmpjes van thuis zien. Ze zijn uiteraard allemaal erg enthousiast.
Een aantal hoogtepunten en wellicht opmerkelijke zaken. Glenn krijgt een filmpje van z'n kinderen te zien. Z'n dochtertje was vandaag jarig, dus hij is er emotioneel onder. Hij maakt zich later alleen wel een beetje zorgen omdat z'n vrouw niet in het filmpje voorkwam.
Alice krijgt een filmpje van vriendinnen die haar tuin gefixt hebben. Haydar is niet in beeld, maar dat is ie eigenlijk nooit, ook niet tijdens de lives.
Tom krijgt een filmpje van z'n zoontje en z'n moeder. Hij is er erg ontroerd door. Ook Tyron en Randy krijgen een leuk en mooi filmpje van hun familie.
Ashley krijgt een leuk filmpje van haar vriend. Ze krijgt haar kinderen en haar vriend te zien. In huis heeft ze nieuwe eetkamerstoelen en haar werkkamer is groen geverfd, als een soort cocoon. Ashley benoemt op het moment zelf, en de rest van de avond vooral de stoelen en de groene werkkamer.
Jimmy is als laatste aan de beurt. Hij krijgt beelden van z'n ouderlijk huis, waar z'n familie is. Hij is ook erg ontroerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: