abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 maart 2024 @ 13:02:25 #1
388664 crew  Dotteke
pi_212674428

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
Dit topic is alleen bedoeld voor streamverslagen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 03-03-2024 13:16:21 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212674525
9.45
Bewoners... Gisteren lagen er 6400 ballonnen in de GameRoom, in 4 ervan zat een gouden spelticket... Dit is gevonden door Danny, Karen, Tom & Dilano. En daarom spelen jullie 4 zo dadelijk de vrijstellingsgame. Het spel wordt buiten gespeeld, doe warme maar makkelijke kleding aan. Het spel draait om doorzettingsvermogen, lenigheid en tactiek... Over 10 min worden jullie verwacht in de GameArea !
11.40

Na een lange streamlock komen de bewoners opgewonden terug, het is 1 groot kippenhok, maar we begrijpen dat Dilano heeft gewonnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 04-03-2024 17:41:56 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_212675193
13.45

Bewoners, jullie spelen niet meer in duo's, ik zet in de voorraadkamer Coinhouders neer, zodat jullie weer individuele coin houders hebben, jullie mogen de coins verdelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 04-03-2024 17:41:45 ]
pi_212678555
16.45

Bewoners, zoals jullie weten hou ik ervan jullie in de war te brengen. Gisteren oud/nieuw, vandaag Kerst... feestdagen die je leuk vindt opnieuw te vieren
jullie zijn gestart met oud jaar en gaan nu verder met kerst
vanavond eten jullie een kerstdiner
en zoals dit met kerst hoort gebeurt dit met 1 grote familie
Ze gaan gourmetten

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 04-03-2024 17:41:33 ]
pi_212684791
8:00
De bewoners worden wakker in een huis vol met kado's. Ze zijn allemaal blij, ook van de manier waarop ze wakker werden met Mariah Carey met 'All I want for Christmas'
SPOILER
Ze mogen de kado's pas uitpakken wanneer BB het zegt.

9:45 (tekst : Kissingbird)
BB:
quote:
Er zijn meer pakjes dan cadeautjes voor in de pakjes, als jullie goed zoeken is er voor iedereen een cadeau. De winnaar wint de PON. Deze week is de PON bijzonder, dus je kunt maar beter winnaar worden van de game.
Jimmy en Dilano, jullie hebben al een vrijstelling dus voor jullie geen pakje.

Voor jullie gaan spelen moeten jullie een volgorde gaan spelen wie welke kerstboom krijgt. Vvoor nu nog onduidelijk maar straks niet meer
Er komen speelkaarten door de draaideur.
Ze pakken allemaal een kaart, ondersteboven, dit bepaalt blijkbaar de volgorde van spelen.

1 Danny
2 Ty
3 Randy
4 Karen
5 Ashley
6 Tom
7 Alice
8 Glenn
9 Ronahi

Ze mogen zich klaarmaken, sportkleding aan en over 10 min naar de game room.

10:20
We weten niet wat er in de gameroom is besproken, maar even later hebben we beeld op wild-scheurende bewoners.

SPOILER
(image : mazaru)

10:30
Na een tijdje als een gek kadootjes scheuren roept BB : 'Danny, gefeliciteerd, jouw kerstboom is vol'. Danny heeft de PoN gewonnen. De bewoners worden weer naar de Gameroom geroepen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 05-03-2024 07:45:01 ]
pi_212686106
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 06-03-2024 09:29:33 ]
pi_212686347
Danny wint de Power of Nomination.

SPOILER
Danny krijgt direct felicitaties en een knuffel van Ashley.
Ashley fluistert in Danny's oor: "Alice heeft kamp* gekozen voor Ty, ik heb 't net gezien"
Danny: "Ah, goed om te weten"

*kan ook 'kant' zijn, was lastig te verstaan
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212687672
~ 12:07 - Stream 1 - Ashley met Tom, Glenn en Jimmy in de slaapkamer

Ashley" "Maar, ik was gewoon benieuwd of je het zelf gezien had, en dat had je toch?"
Tom: "Gezien wel dat zij met hun aan het spelen was"
Ashley: "Je zag toch dat zij die bal daar neerlegde?"
Tom: "Welke bal?"
Ashley: "Dat zij een kerstbal daar op hing?"
Tom: "Bij wie?"
Ashley: "Bij een van hun, dat zei je toch? Dat zei die toch net?"
Tom: "Nee, ik heb nooit iemand anders een balletje zien...., ik ben nooit samen met iemand in die ruimte geweest"
Ashley: "Dat zij samen waren of iets"
Jimmy: "Ging zij met Ronahi daar naar binnen?"
Ashley: "Ja"
Tom: "Dat heb jij gezegd he, dat heb ik niet gezegd he?
Ashley: "Ja, nee ik dacht dat jij gezegd had dat je dat zelf gezien had dat zij ook met elkaar... nou ja goed, maakt ook niet uit"
Tom: "Nee dat heb ik juist gehoord in de keuken, dat ze erover bezig waren. Toen wij aan tafel zaten"
Ashley: "Wat hoorde je dan?"
Tom: "Die waren er over bezig, over het spel. Die waren aan Ronahi aan het vragen hoe ze haar ballen had gehangen"

12:09 - Ashley gaat uit de slaapkamer, Tom Glenn en Jimmy praten wat verder

Tom: "Ze vroeg, sta je samen in het spel met Alice, of ik het spel samen speel met Alice. Dat is de enige met wie ik kan babbelen als het gewoon eens over normale dingen moet gaan. Ken je dat gewoon even buiten zit gewoon ekfes zo..."
Glenn: "Dat was hetzelfde als bij mij en Sabeau he, we waren totaal niet over dat spel bezig, Dat was echt gewoon buitenwereld snapte?"
pi_212689067
14.25

Iedereen zit buiten in de zon
Jimmy en Dilano gaan naar binnen om een wasrekje vol met was op te halen en naar buiten te zetten, binnen zegt Jimmy tegen Dilano
Wij hebben een secret mission we moeten vanavond om 12 uur door de geheime deur naar buiten sluipen midden in de nacht, tandenborstel en sjit meenemen. Het volgende feest is Halloween, Morgen spelen we een glansrol in iets met de kijker.

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:06:21 ]
pi_212689321
14.45

Bewoners... Misschien zijn jullie het vergeten, maar dit avontuur is geen vakantie. Dus kom uit jullie luie stoel, ondanks de zon zitten jullie niet aan de Costa Del Sol. Jullie gaan het huis poetsen en de bedden opmaken. Straks start namelijk een nieuwe feestdag en daarvoor moet het huis piekfijn in orde zijn. Daarna trakteert BB de bewoners op het liedje : ''Summerjam van The Underdog Project'' En dan nu met hetzelfde enthousiasme , Opruimen, bedden opmaken en schoonmaken !!!!
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:06:31 ]
pi_212690473
~ 16:29 - Stream 2 - Ashley loopt vanuit de groene kamer de badkamer in en loopt weer terug. Glenn en Danny zijn die aan het schoonmaken.

Karen: "Wat?"
Ashley: "Ik ging effe kijken of ze wat gaan zeggen, als ik aan kom"
Karen: "En?"
Ashley: "Nee"

SPOILER
Karen: ".....heeft niet met u te maken, ik weet al wel wat Danny denkt, en heeft dat al tegen mij uitgesproken"
Ashley: "Hij wil die Belgen eruit"
Karen: "Zo veel mogelijk, omwille van dat hij safe is"
Ashley: "Ja, dus dan wil hij kijken nar Ronahi"
Karen: "En Tom"
Ashley: "En Tom ja"
Karen: "Tom ook, geloof mij"
Ashley: "Nu al"
pi_212690749
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:06:49 ]
pi_212690774
16.40

Bewoners... Zoals jullie kunnen horen is het Halloween...
Jullie mogen het hele huis decoreren met de stukken uit de voorraadkamer 👻💀☠️
Bewoners... Er is maar 1 gerecht dat past bij Halloween...
Inderdaad Pompoensoep... Alle ingrediënten staat in de voorraadkamer ???

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:07:05 ]
pi_212691004
~ 16:40 - Stream 1

Alice en Randy liggen te slappen zonnen wat in de tuin als er ineens heel luid gegil klinkt... >:)

SPOILER
pi_212691323
Jimmy zou gaan koken, maar met het Halloween thema kwam ook een recept; pompoensoep

Jimmy is het recept aan het lezen en ziet dat Glenn, Danny, Karen en Ashley al direct aan de gang gegaan zijn in de keuken. Hij baalt ervan zegt hij tegen Tom in de groene kamer. Als hij weer terug gaat naar de keuken gaat hij aan de bar zitten, waar tegenover hem Ashley en Karen nog aan het snijden zijn.

Karen: "Moet je heel dat spul hebben daarin?"
Jimmy: "Ja, lees maar, ik weet het eigenlijk niet, jullie waren zo lekker bezig dus ik denk eh, doe 't lekker, ja!"
Danny: "En wat moet er dan gebeuren met dat?"
Karen: "Wil jij niet komen helpen?"
Jimmy: "Ja weet ik niet, geen idee. Ja nee ik hoef niet met z'n vieren in de keuken. Dat vind ik een beetje teveel sorry"
Ashley: "Jim, ik wil je werk niet uit handen nemen hoor?"
Karen: "Ja ik ook niet hoor!"
Danny: "Ik zeker niet, maar ik wil niet jij juist alles doet"
Karen: "Ah ja, dat is juist jij ging koken!"
Jimmy: "Ja, ik sta er helemaal klaar voor en dan rennen er vier mensen naar de keuken"
Alle 3 tegen Jimmy tegelijk dat ze wel weg gaan.

Jimmy staat nu gewoon in de keuken :D
pi_212696924
Tyron, Ronahi en Randy bleven nog lang op en hadden lol met de Halloween attributen.
Toen ook zij eindelijk naar bed zijn gegaan begon het spannende deel voor Jimmy en Dilano.
Het leek even of ze in slaap gingen vallen maar om 00:30 stapten zij door de geheime deur naar de "geheime" kamer die volledig is versiert in het Halloween thema.
🐱❤️
pi_212696936
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
🐱❤️
pi_212697117
quote:
🐱❤️
pi_212697685
7:35
Danny is als eerste wakker. Hij bekijkt de Wall en ziet er speltickets in liggen. Hij sluipt naar Glenn om hem wakker te maken, en Glenn pakt snel coins en koopt een spelticket.
SPOILER
Er liggen nu nog 3 speltickets in de wall op nieuwe eigenaren te wachten.
SPOILER
Na enig nadenken maakt Glenn Karen en Ashley wakker. En ook zij halen een ticket uit de wall.

Ook Tom en Ty zijn inmiddels wakker. Ty is sneller en heeft het laatste ticket.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:07:26 ]
pi_212697748
8:00
Ashley voelt zich erg gepasseerd omdat Glenn Karen ging wakker maken. Glenn is hier weer boos over, 'stank voor dank' zegt hij. Hij moppert eerst wat tegen Danny. Ook Ashley loopt te mopperen.

Het komt samen wanneer Ashley tegen Karen vertelt dat ze het niet leuk vindt, dat ze altijd alles voor anderen doet, dat ze niet snapt wat er gister gebeurt is. Glenn loopt de badkamer binnen en zegt dat ze niet achter zijn rug om over hem moet praten. Het knalt flink.

SPOILER
Op de slaapkamer praat Tom even Alice bij, die nog sliep. Tom vertelt aan Alice dat Ashley nu boos is omdat Glenn als eerste Karen heeft wakker gemaakt. En dat het net schreeuwende ruzie was.
Alice : 'Goed om te weten, dank je wel schat'

8:15
Tom komt er ineens achter dat Jimmy mist. En ook Dilano. Ze zijn er al snel uit dat het wel een secret mission zal zijn, en dat ze daarom zo laat opbleven gisteravond en ineens een kampvuur gingen maken.

8:30
Glenn vervangt Jimmy als ochtendwandelmaatje van Tom. Dat geeft hem gelijk de kans om z'n hart te luchten bij Tom. Glenn geeft aan dat hij het gedrag van Ashley niet waardeert. Ze kan wel uitdelen, maar niet incasseren. Tom is het met Glenn eens. Ze vinden allebei dat Ashley egoistisch is, en anderen van alles laat opknappen.

Ze hebben het ook even over Karen, die alles doorvertelt aan Ashley.

8:45
Ook Jimmy en Dilano zijn wakker in het haunted house. Daar staat een piano en Dilano pingelt daar een aardig stukje op weg.

SPOILER
10:30
Het spelgeluid klinkt in het huis,

quote:
Jullie spelen deze week alleen. Dus jullie nemen ook zelfstandig beslissingen. Degenen die deze dag al een verstandige beslissing hebben genomen zijn Tyron, Ashley, Karen en Glenn. Zij kochten een spelticket. Dus zij spelen de volgende challenge. Jullie spelen om de beurt. Trek allemaal jullie sportkleding aan. De eerste verwacht ik over 10 minuten in de voorraadkamer. Jullie bepalen zelf de volgorde. Jullie mogen warme kleding aan.
Glenn: "Wie wilt er eerst?"
Tyron: "Ashley!"
Ashley: "Hoezo dan weer Ashley?"
Tyron: "Jij wilt altijd als eerst!"

(CoS, KinKiJan)

[ Bericht 69% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:07:46 ]
pi_212699978
11:15
De challenge is bezig en we hebben beeld op Jimmy en Dilano in de haunted house. Ze zien Ashley kruipen in het donker in een soort spookhuis en ze kunne op de knoppen drukken om geluidjes te laten horen in het spookhuis. Ashley moet sleutels zoeken.
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:07:54 ]
pi_212700086
~ 11:20 - Stream 1

SPOILER
BB: "Jimmy, ik zeg je maar alvast, die pop mag straks niet mee het huis in, dat je je er alvast op in stelt."
Jimmy: "Ja ik leg d'r zo terug. Maar ze hielp me effe met voor Ashley drukken, dat vroeg ze aan me"

Jimmy en Dilano speculeren wat over het spel dat Ashley speelde. Ze vragen zich af hoe het werkt en hoeveel coins ze hebben verdiend. Hij zei dat je 20 coins kon winnen zegt Jimmy, maar hij is niet gestopt bij 5.

Dilano merkt op dat het in de buitenarea is, misschien dat ze met die sleutels kistjes kan openen waar eventueel coins inzitten zegt ie.
pi_212701035
12:46
Na Ashley heeft Glenn het strijdperk betreden. Daarna Karen en als laatste nu Tyron. Dilano en Jimmy staan nog steeds aan de knoppen.
pi_212702433
15.40
Nieuwe weekly Basics

aardappelen, hamburgers en spruitjes....

SPOILER

[ Bericht 72% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:09 ]
pi_212706618
Bewoners... Vanavond is het feest !!! Halloween feest !
Jullie moeten allemaal verkleed op het feest verschijnen. En er is meer, er is een WEDSTRIJD. De bewoner die het best in een Halloweenpersonage is getransformeerd zal een mooie prijs winnen. De Kijker is de jury... Het feest begint na het avondeten

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')