Of kan Mercedes een 1-2 scoren?quote:Op zondag 3 maart 2024 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Kan Ferrari eindelijk de hegemonie van Red Bull doorbreken?
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:10 schreef Tarado het volgende:
ik verwacht gewoon een grand slam van Max, niets minder.
Longruns van de Merc gemist? Russel pakt Max is ronde 3 Hamilton komt na een geniale inhaalrace in ronde 17 er voorbij. De laatste wint dmv team orders, kan niet anders.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou wel zwaar kut zijn als RBR meteen weer een 1-2 scoort
Ja, heel erg laag.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton stond ook op een pure race-afstelling hè.
Ik 100!quote:Op zondag 3 maart 2024 09:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb nog even snel 50 euro ingezet op een podiumplek voor Ocon.
Verbazingwekkend de vooruitgang die dat team geboekt heeft, gelukkig hebben ze die sidepods aangepast, dat werkt veel beter. Maar ja, ze hebben gelukkig naar Lewis geluisterd, die zit nu een stuk beter in zijn stoeltje.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton stond ook op een pure race-afstelling hè.
Dit is met recht #BREAKING nieuws!quote:Op zondag 3 maart 2024 09:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Verbazingwekkend de vooruitgang die dat team geboekt heeft, gelukkig hebben ze die sidepods aangepast, dat werkt veel beter. Maar ja, ze hebben gelukkig naar Lewis geluisterd, die zit nu een stuk beter in zijn stoeltje.
Zou wel kut zijn als zijn stoeltje breektquote:Op zondag 3 maart 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is met recht #BREAKING nieuws!
Oh ja, staat diskwalificatie op meen ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn als zijn stoeltje breekt
Staat dat de stream pas over 3 uur gaat beginnenquote:
Hij ligt nu huilend in zijn mandquote:Op zondag 3 maart 2024 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is @:Nattekat al de voorbeschouwing aan het kijken?
Waarom zou ik?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij ligt nu huilend in zijn mand
Was een grapjequote:
Hij was ook te randomquote:
Bij mij zijn ze al gestartquote:Op zondag 3 maart 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel goed synchroniseren hè. Ze rijden nu de grid op (8:20)
Nu net gestart. Ik heb speciaal voor jou terugespoeldquote:Op zondag 3 maart 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je de synchronisatie-instructies niet goed gevolgd
Typischquote:Op zondag 3 maart 2024 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Slachtoffer van torpedo Hülkenberg. Onhandige actie van hem
Op het moment van posten van deze post zit ik op 11:45 in de F1TV videoquote:Op zondag 3 maart 2024 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu net gestart. Ik heb speciaal voor jou terugespoeld
What else is newquote:
ben erquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll was eens niet de aanleiding van een aanvaring
quote:
F1TV video start om precies 15:54:52. Dus nu moet je rond de 16e minuut zitten.quote:
Jij hebt een blauw vinkjequote:
zit nu op 18:00quote:Op zondag 3 maart 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV video start om precies 15:54:52. Dus nu moet je rond de 16e minuut zitten.
ik heb 10sec terug gespoeld en zit nu op 19:00quote:
zn banden slippen elke keerquote:
Dan wordt Horner heel erg Hornyquote:Op zondag 3 maart 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
Yeah Perez is Lec voorbij!
Kom op, RBR 1 en 2 vandaag?!?!
Moet Perez eerst die Mercedes voorbij die ook echt op een race-afstelling staat.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
Yeah Perez is Lec voorbij!
Kom op, RBR 1 en 2 vandaag?!?!
Scheelt dat Ginger er bij isquote:
joh Max is al 6 seconden los van Russel dan moet per met zo'n geweldige auto er ook voorbij kunnen hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet Perez eerst die Mercedes voorbij die ook echt op een race-afstelling staat.
ja ik zag een boordradio dat ze naar plan A gingen bij hemquote:
Ja, dan moet je je echt zorgen gaan maken bij Ferrariquote:Op zondag 3 maart 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zag een boordradio dat ze naar plan A gingen bij hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Afhakerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
Groen!
ooi, ik ga naar pap en mam patatjes eten, kijk ik bij hun nog even verder
Sjaak, aangenaam!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
Groen!
ooi, ik ga naar pap en mam patatjes eten, kijk ik bij hun nog even verderIk heb wat in de vriezer liggen, dus vanavond in de airfryer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik eet broodje hamburger, dus we doen weer lekker gezond met z'n allenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wat in de vriezer liggen, dus vanavond in de airfryer doen
Ik heb ook nog een curry vol met linzen en kikkererwtenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik eet broodje hamburger, dus we doen weer lekker gezond met z'n allen
ja dan zou ik idd ook de airfryer aanzetten als dit t alternatief isquote:Op zondag 3 maart 2024 16:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een curry vol met linzen en kikkererwten
kan echt nietquote:
Met het bazenteam van Sauberquote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Bottas gaat het wereldrecord trage stop weer verbreken
Pitstop uit de jaren 80, net als zijn snor.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Bottas gaat het wereldrecord trage stop weer verbreken
VIESMAD.quote:
Je bent zelluf, laatkijkerquote:
Ik kijk gewoon op zondag zoals het hoortquote:Op zondag 3 maart 2024 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent zelluf, laatkijker
Had je anders verwachtquote:
Straks het F1 theme muziekquote:Op zondag 3 maart 2024 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn om deze race met fatsoenlijk commentaar in redelijke kwaliteit nog eens gezien te hebben
Viaplaytroep
Ik wil ze ook gewoon het podium op zien lopenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik had die podium graphics nog niet gezien, wtf is dat voor onzin![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |