Of kan Mercedes een 1-2 scoren?quote:Op zondag 3 maart 2024 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Kan Ferrari eindelijk de hegemonie van Red Bull doorbreken?
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:10 schreef Tarado het volgende:
ik verwacht gewoon een grand slam van Max, niets minder.
Longruns van de Merc gemist? Russel pakt Max is ronde 3 Hamilton komt na een geniale inhaalrace in ronde 17 er voorbij. De laatste wint dmv team orders, kan niet anders.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou wel zwaar kut zijn als RBR meteen weer een 1-2 scoort
Ja, heel erg laag.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton stond ook op een pure race-afstelling hè.
Ik 100!quote:Op zondag 3 maart 2024 09:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb nog even snel 50 euro ingezet op een podiumplek voor Ocon.
Verbazingwekkend de vooruitgang die dat team geboekt heeft, gelukkig hebben ze die sidepods aangepast, dat werkt veel beter. Maar ja, ze hebben gelukkig naar Lewis geluisterd, die zit nu een stuk beter in zijn stoeltje.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton stond ook op een pure race-afstelling hè.
Dit is met recht #BREAKING nieuws!quote:Op zondag 3 maart 2024 09:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Verbazingwekkend de vooruitgang die dat team geboekt heeft, gelukkig hebben ze die sidepods aangepast, dat werkt veel beter. Maar ja, ze hebben gelukkig naar Lewis geluisterd, die zit nu een stuk beter in zijn stoeltje.
Zou wel kut zijn als zijn stoeltje breektquote:Op zondag 3 maart 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is met recht #BREAKING nieuws!
Oh ja, staat diskwalificatie op meen ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn als zijn stoeltje breekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |