Niet in een constant tempo gegooid, en teveel spanning. Dat zie je gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nijman scoort nooit wanneer het er toe doet.
Het leven van een connaisseur gaat niet over rozen. Jij nog tips om het weekend dragelijk te maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Also Bo straks nog de bietenbrug opgaat tegen die alcoholist is het verhaal compleet.
Edoch, 86 gemiddeld. Ik hijs de rode vlag nog een klein beetje hoger, met grote tegenzin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Enige wat Slevin de afgelopen twee jaar heeft gedaan is een halve finale op de eerste PC van 2023. Hou toch op.
Het beste paard struikelt ook wel eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Edoch, 86 gemiddeld. Ik hijs de rode vlag nog een klein beetje hoger, met grote tegenzin.
Ik heb maar gewoon tegelijkertijd een flesje cola en een flesje bacardi opengetrokken, we zien wel waar het schip strandt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het leven van een connaisseur gaat niet over rozen. Jij nog tips om het weekend dragelijk te maken?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik van iemand aub weer de tietgif.gif van Clemens? Ik raak em steeds kwijt.
Da is niet het enige wat crasht op FOK!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er crashen wat hypetreintjes hier vanmiddag
Blijven dönerenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Da is niet het enige wat crasht op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |