Niet in een constant tempo gegooid, en teveel spanning. Dat zie je gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nijman scoort nooit wanneer het er toe doet.
Het leven van een connaisseur gaat niet over rozen. Jij nog tips om het weekend dragelijk te maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Also Bo straks nog de bietenbrug opgaat tegen die alcoholist is het verhaal compleet.
Edoch, 86 gemiddeld. Ik hijs de rode vlag nog een klein beetje hoger, met grote tegenzin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Enige wat Slevin de afgelopen twee jaar heeft gedaan is een halve finale op de eerste PC van 2023. Hou toch op.
Het beste paard struikelt ook wel eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Edoch, 86 gemiddeld. Ik hijs de rode vlag nog een klein beetje hoger, met grote tegenzin.
Ik heb maar gewoon tegelijkertijd een flesje cola en een flesje bacardi opengetrokken, we zien wel waar het schip strandt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het leven van een connaisseur gaat niet over rozen. Jij nog tips om het weekend dragelijk te maken?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik van iemand aub weer de tietgif.gif van Clemens? Ik raak em steeds kwijt.
Da is niet het enige wat crasht op FOK!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er crashen wat hypetreintjes hier vanmiddag
Blijven dönerenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Da is niet het enige wat crasht op FOK!
Betalen jonguhquote:
Die levenloze kutBritten die darten als hun enige identiteit hebben, word je helemaal doodziek van.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Mansell staat de triples alweer op een vervelende manier te raken. Ik heb genoeg gezien.
Ik heb vanaf morgen een puppie, dan kan deze grap niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Robert Owen viert de winst weer op een manier waar je puppies van wil gaan wurgen.
Hoe ga je je puppy noemen? Stack Attack?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen een puppie, dan kan deze grap niet meer.
Jan Slagter. Kan likken als Rin Tin Tin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe ga je je puppy noemen? Stack Attack?
De Engelsen die daar in de zaal zitten gaan nu naar hun hoogtepunt: Heuj roepen als er een Engelsman uit de ballenbak komt en boe boe boe als er een Schot uitrolt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die levenloze kutBritten die darten als hun enige identiteit hebben, word je helemaal doodziek van.
maakt niet uitquote:
Ik ben zelf een gigantische hondenliefhebber dus eigenlijk kan deze grap sowieso niet. (ik verwacht wel pics)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen een puppie, dan kan deze grap niet meer.
Ik heb een piepjonge Marvin ooit tijdens het jeugd gedeelte van de Zuiderduin een 11 darter zien gooien, sindsdien staat hij op mijn lijst van de hoop.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat is jullie mening over Marvin van Velzen?
Weet je wie ook een hondenliefhebber wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een gigantische hondenliefhebber dus eigenlijk kan deze grap sowieso niet. (ik verwacht wel pics)
Plukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe ga je je puppy noemen? Stack Attack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @Mani89
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PlukAwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:mani89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Kan een iTV bord zijn? En nu weer veranderd.... Raar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die t nieuwe scoreboard vd pdc lelijk vindt?
De belastingdienstquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie staat Barney op te wachten als hij terug is in Nederland?
Het lijkt me niet iemand die aan uitgebreide conditietraining doetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuke partij, greaves moet werken aan haar uithoudingsvermogen
Kan 10 kilo kwijt in der gezichtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuke partij, greaves moet werken aan haar uithoudingsvermogen
Bij Mike de Decker wil het ook nog niet zo vlotten met de nieuwe speertjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Chisnall staat nog niet denderend te gooien in 2025.
Wellicht een tikje laat (quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:33 schreef Stoner12 het volgende:
Iemand een linkje voor board 2? Via DM😇
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |