quote:Nou, allereerst, een zaterdagavond is er niet om je alleen en eenzaam en koud te voelen, maar om uit te gaan.
Op zondag 16 februari 2003 03:13 schreef Migwi het volgende:
Hoe ervaren jullie dat nou? Wat is 't precies volgens jullie?
Want ik ben in mijn 19 jaren dat ik nu op deze aardkloot rond struin nog nooit verliefd geweest, althans, niet als verliefd zijn is zoals die verhalen van "vlinders in de buik" enzo. En zo zie ik dat dus op 't moment.
D'r zijn wel meisjes die ik leuk vind, waar ik dan vaak aan moet denken de hele dag door, maar is dat verliefd zijn? Want daar houd 't ook wel mee op.
Ik ben dus gewoon bang, bang om nooit iemand te vinden waar ik oprecht van kan zeggen, daar hou ik nou van.
Dus, tell me something, want op deze koude eenzame avond zit ik hier echt mee....
Maar los daarvan: als je dagen lang achterelkaar door aan een vrouwtje denkt kan je dat wel verliefd noemen, maar iedereen ervaart het anders, de ene rukt zich suf, en de ander kan niet eten. Ik noem maar wat. Ik zelf heb het allemaal
Echte verliefdheid kom je tegen als je een meisje ziet waar je echt alles voor wilt geven, echt alles, waar je gewoon niet zonder kan. Dat kan ook hele goede vriendschap zijn, maar de liefde die je er dan bij voelt, als zijnde continu aan haar denken, of als je haar aankijkt je hart voelen kloppen. Dát is verliefdheid.
Enne, voor de volgende keer: ga uit.
Zoek dat ene meisje waarvan je hart vlugger gaat kloppen en probeer ermee aan te pappen.
Succes!
quote:Ga naar bed.
Op zondag 16 februari 2003 03:13 schreef Migwi het volgende:
Dus, tell me something, want op deze koude eenzame avond zit ik hier echt mee....
quote:Goh, wat denk je dat ik toen ook gedaan heb????
Op zondag 16 februari 2003 13:51 schreef KRT het volgende:[..]
Ga naar bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |