abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8509863
Hoe ervaren jullie dat nou? Wat is 't precies volgens jullie?
Want ik ben in mijn 19 jaren dat ik nu op deze aardkloot rond struin nog nooit verliefd geweest, althans, niet als verliefd zijn is zoals die verhalen van "vlinders in de buik" enzo. En zo zie ik dat dus op 't moment.
D'r zijn wel meisjes die ik leuk vind, waar ik dan vaak aan moet denken de hele dag door, maar is dat verliefd zijn? Want daar houd 't ook wel mee op.
Ik ben dus gewoon bang, bang om nooit iemand te vinden waar ik oprecht van kan zeggen, daar hou ik nou van.
Dus, tell me something, want op deze koude eenzame avond zit ik hier echt mee....
pi_8510136
quote:
Op zondag 16 februari 2003 03:13 schreef Migwi het volgende:
Hoe ervaren jullie dat nou? Wat is 't precies volgens jullie?
Want ik ben in mijn 19 jaren dat ik nu op deze aardkloot rond struin nog nooit verliefd geweest, althans, niet als verliefd zijn is zoals die verhalen van "vlinders in de buik" enzo. En zo zie ik dat dus op 't moment.
D'r zijn wel meisjes die ik leuk vind, waar ik dan vaak aan moet denken de hele dag door, maar is dat verliefd zijn? Want daar houd 't ook wel mee op.
Ik ben dus gewoon bang, bang om nooit iemand te vinden waar ik oprecht van kan zeggen, daar hou ik nou van.
Dus, tell me something, want op deze koude eenzame avond zit ik hier echt mee....
Nou, allereerst, een zaterdagavond is er niet om je alleen en eenzaam en koud te voelen, maar om uit te gaan.
Dáár kan je verliefd worden, en zal je ook niet alleen blijven.

Maar los daarvan: als je dagen lang achterelkaar door aan een vrouwtje denkt kan je dat wel verliefd noemen, maar iedereen ervaart het anders, de ene rukt zich suf, en de ander kan niet eten. Ik noem maar wat. Ik zelf heb het allemaal
Echte verliefdheid kom je tegen als je een meisje ziet waar je echt alles voor wilt geven, echt alles, waar je gewoon niet zonder kan. Dat kan ook hele goede vriendschap zijn, maar de liefde die je er dan bij voelt, als zijnde continu aan haar denken, of als je haar aankijkt je hart voelen kloppen. Dát is verliefdheid.

Enne, voor de volgende keer: ga uit.
Zoek dat ene meisje waarvan je hart vlugger gaat kloppen en probeer ermee aan te pappen.
Succes!

How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
pi_8510889
Goed gezegd Jappr!
pi_8510932
verhalen... verhalen worden toch altijd mooier gemaakt dan de werkelijkheid?
Mijn huidige vriend was liefde op het eerste gezicht ,bijna 7 jaar geleden.
Bij hem geen vlinders of horden olifanten in mijn buik , maar wel dat ik alleen maar aan hem dacht. Maar dat was alleen op het werk en op die plek heb je best veel afleiding. Na het werk waren we toch weer samen.
Maar ik heb ook wel de verliefdheid gehad waar Jppr het over had , de vlinder en het niet kunnen eten.
Dat rukken laat maar zitten , word bij mij wat moeilijker
Ik denk inderdaad als je steeds aan 1 meisje denkt en graag bij haar wilt zijn dat je dan wel verliefd bent hoor.....
pi_8513384
Bedankt mensen, voelde me gisternacht gewoon zwaar kl*te..
Echt niet normaal, maar een nachtje slapen (ook al was 't kort) doet toch wonderen..
pi_8513693
quote:
Op zondag 16 februari 2003 03:13 schreef Migwi het volgende:
Ga naar bed.
Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
pi_8513736
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:51 schreef KRT het volgende:

[..]

Ga naar bed.

Goh, wat denk je dat ik toen ook gedaan heb????
pi_8514594
Ik ben iedere week verliefd, maar iedere keer op iemand anders. Dat is pas een probleem
pi_8522706
ik ben al een hele tijd op dezelfde jongen verliefd, ik kan echt aan niemand anders meer denken, wilde hele tijd bij hem in de buurt zijn, wordt jaloers als hij met een ander meisje praat, heb vlinders in me buik, kan amper meer eten enzovoort, nou maar hopen dat het snel wat wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')