Snap ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je je adres opgegeven en daar ben ik best wel voorzichtig mee.
Oooh hou op.... ik heb erg doos vol... moet zwaar aan de lik..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je zegeltjes niet Frummel.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh hou op.... ik heb erg doos vol... moet zwaar aan de lik..
Bolleke.quote:
Hoi hoiquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga vandaag ff kijken hoe dat zit met plaatjes hier zetten.
Vroeger zat ik hier ook met een spiritueel forum en daar plakte ik heel de tijd plaatjes…..niet dat ik dat nu ga doen hoor 😂
Hey Kodiakquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
Is het afscheidsfeestje voor Sabeau, Sorbo, Saaibo, Sabo, Zeurbo, Saba al begonnen ?
Geen ideequote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
Is het afscheidsfeestje voor Sabeau, Sorbo, Saaibo, Sabo, Zeurbo, Saba al begonnen ?
Hotmail is er nog steeds toch?/ Mijndochter heeft nog steeds een hotmail email adresquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toen zat ik hier met nog een Hotmail of XS4ALL account 😂 echt lang geleden.
Ik vind het altijd wel leuk om naar haar te luisterenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Geen idee
Vanavond kan ik niet kijken en is niet erg want Sabo gaat er toch uit.
Oh meen je ! Ik dacht dat Hotmail niet meer bestond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hotmail is er nog steeds toch?/ Mijndochter heeft nog steeds een hotmail email adres
Gaat verder alles goed met je ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om naar haar te luisteren
Gyazo werkt voor mij prima.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Vroeger zat ik hier ook met een spiritueel forum en daar plakte ik heel de tijd plaatjes…..niet dat ik dat nu ga doen hoor 😂
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gaat verder alles goed met je ?
Woosboest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus mijn koffiezetapparaat doet het niet
Ja e ris een Hotmail.com en een hotmail.nlquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh meen je ! Ik dacht dat Hotmail niet meer bestond.
O dat is ellende, geen koffie kunnen makenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus mijn koffiezetapparaat doet het niet
Klik op deze link https://postimg.cc/ZC3YRW55 dan zie je links boven uploaden, kies een foto van je laptopof iets anders, dan verschijnen er allemaal linken, pak de 3e van onderen en plak die hier, thats allquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik waag mij er alleen maar aan als ik op de laptop zit, mobiel begin ik er niet eens aanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klik op deze link https://postimg.cc/ZC3YRW55 dan zie je links boven uploaden, kies een foto van je laptopof iets anders, dan verschijnen er allemaal linken, pak de 3e van onderen en plak die hier, thats all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |