Kunnen ze beter alvast voor de draaideur gaan staanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:55 schreef Soury het volgende:
Ze gaan nog even op de bank zitten, alvast wennen voor zaterdag
Zieltjes winnen misschien?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:55 schreef kiki2024 het volgende:
waarom blijven de genomineerde altijd tot laat op
Jason deed dat vorig jaar ook. Het is een beetje in de laatste dagen alles eruit halen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:55 schreef kiki2024 het volgende:
waarom blijven de genomineerde altijd tot laat op
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
Dilano was veel te beschikbaar (makkelijk) voor Sabeau de maneater, iemand met een startende relatie is veeel interessanter.
Ze heeft Dilano wel echt vies geplayed en gefriendzoned.
Ty valt hier niet voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
Dilano was veel te beschikbaar (makkelijk) voor Sabeau de maneater, iemand met een startende relatie is veeel interessanter.
En hij ging er met boter en suiker in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
Haha vast wel vaker, vanmiddag of gister ook al ergens dacht ik ;p maar op sommige punten niet, all goodquote:
Nou dan klopt het weerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn moeder is contra van mij
Maar ze is ook heel eerlijk en straight
Snap ik ergens ook wel. Als je iemand aantrekkelijk vindt die je zo love bombed (dat deed ze wel soort van), jou constant opzoekt, aan je zit, dan kan je erin tuinen als je er niet mee bekend bent dat mensen zo kunnen zijn. Harde maar goede les. Lijkt me alleen beetje kut voor em dat het op tv gebeurde.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij ging er met boter en suiker in.
Daar is hij zelf bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In die zin heb ik wel medelijden met Dylano, hij viel meteen voor haar en zij slim er meteen op ingespeeld en ge/ misbruik van gemaakt
Ik kijk omdat ik geinteresseerd ben in de dynamiek tussen mensen, vooral de dynamiek in groepen omdat dat continu aan verandering onderhevig is .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha vast wel vaker, vanmiddag of gister ook al ergens dacht ik ;p maar op sommige punten niet, all good🤝
Hij is toch behoorlijk gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In die zin heb ik wel medelijden met Dylano, hij viel meteen voor haar en zij slim er meteen op ingespeeld en ge/ misbruik van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |