Zeker meer dan vorig jaar, maar minder dan bij Arcade. Omdat ik daar persoonlijk veel meer weg van was denk ikquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook: meer reactievideo's kijken dan andere jaren omdat er zoveel reuring is rondom onze inzending?
Ik had het bij Arcade ook heel erg: ik wilde elke mening weten. De jaren daarna had ik dat veel minder. Nu weer net als bij Arcade.
Ja, ben net zo gehyped als in 2019 ook al staan we nu niet meteen bovenin in de oddsquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook: meer reactievideo's kijken dan andere jaren omdat er zoveel reuring is rondom onze inzending?
Ik had het bij Arcade ook heel erg: ik wilde elke mening weten. De jaren daarna had ik dat veel minder. Nu weer net als bij Arcade.
Ja, de aangeraden video's door YouTube zijn inmiddels bijna alleen nog maar reactievideo's van Europapa.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Het valt mij op dat er ontiegelijk veel van die self-kickers zijn, die constant de video stopzetten om hun eigen vooringenomenheid en kunstjes ten toon gaan spreiden.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:44 schreef Za het volgende:
Dit zijn toffe filmpjes, al weten velen natuurlijk precies wat er van ze verwacht wordt.
Ik heb er een aantal bekeken, en elke keer weer staat er een post onder van een Nederlander die meent te moeten vertellen dat Joost dit lied heeft geschreven voor zijn ouders welke hij verloor op 12 jarige leeftijd etc.
Om gek van te worden, houd op met die emo chantage, onder elke review, ook met Duncan Laurence indertijd, exact hetzelfde.
Mensen zijn echt verzot op ellende mentions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |