quote:
Deze gastquote:
Hahaha hoe hij ineens heel fanatiek YESSSSS NETHERLANDSSS uitroept.quote:
Die plotselinge emotie wisselingquote:
Maar het einde snapt hij niet toch? 'I lost something at the end' zegt hij.quote:
Ja, dat geldt voor bijna iedereen die de backstory van Joost niet kent. Gelukkig zullen alle Cornald Maasen van de wereld tijdens de uitzending dat wel aan hun publiek gaan uitleggen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar het einde snapt hij niet toch? 'I lost something at the end' zegt hij.
Zeker meer dan vorig jaar, maar minder dan bij Arcade. Omdat ik daar persoonlijk veel meer weg van was denk ikquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook: meer reactievideo's kijken dan andere jaren omdat er zoveel reuring is rondom onze inzending?
Ik had het bij Arcade ook heel erg: ik wilde elke mening weten. De jaren daarna had ik dat veel minder. Nu weer net als bij Arcade.
Ja, ben net zo gehyped als in 2019 ook al staan we nu niet meteen bovenin in de oddsquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook: meer reactievideo's kijken dan andere jaren omdat er zoveel reuring is rondom onze inzending?
Ik had het bij Arcade ook heel erg: ik wilde elke mening weten. De jaren daarna had ik dat veel minder. Nu weer net als bij Arcade.
Ja, de aangeraden video's door YouTube zijn inmiddels bijna alleen nog maar reactievideo's van Europapa.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |