Die is deel van het probleem; Eurovisie is voor nagenoeg alle deelnemers doodserieus. Niet een soort circus waar winnen eigenlijk een ramp is omdat niemand zich kan veroorloven het te organiseren. Het soort reactie dat Norton geeft is alleen maar reageren met de buik en zonder te denken over wat dingen zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat Graham Norton ervan vindt
Limburg is nog net geen buitenland, toch?quote:
Ik had te laat door dat het een Nederlander is. Zijn accent klinkt niet Nederlands vind ik.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Limburg is nog net geen buitenland, toch?
Wel een leuke reactie, ik denk dat er meer metalheads zijn die dit stiekem een hele leuke inzending gaan vinden.
https://www.reddit.com/r/(...)irst_time_today_and/quote:Listened to Europapa for the first time today and somehow it hits something deep in me I didn't expected
Just want to write my thoughts down. My life is pretty messy recently. I'm stressed due to many problems. For years it feels like I lost my true self and I'm missing the feeling of having a true home. Especially the last days were hard. But this song touches something inside me. I don't know what it is, maybe hope or the feeling I'm not alone anymore because we europeans stick together although the whole world is burning down in chaos. That's also a reason I love watching Eurovision in general. It feels like we are a big family in which nobody has to be alone. All this sounds like a bad clichee but this song feels like my mind can heal step by step. I don't feel weak while listening to Europapa, I just feel free. It seems to me that I needed this song to find a will to keep going on.
Een Nederlander.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:06 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vond dit wel een mooie post op Reddit:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)irst_time_today_and/
Ik maak op dat hij in de states verblijft, maar zinsopbouw is wel Nederlands: Now that i live alone me and my dad..... (vanaf moment ik op mijzelf ben gaan wonen).quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik had te laat door dat het een Nederlander is. Zijn accent klinkt niet Nederlands vind ik.
Hij heeft een Limburgs accent in het Engels. Zijn Engels is verder wel goed hoor, maar ik hoorde meteen dat het een Nederlander was.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:19 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik maak op dat hij in de states verblijft, maar zinsopbouw is wel Nederlands: Now that i live alone me and my dad..... (vanaf moment ik op mijzelf ben gaan wonen).
quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:29 schreef egeltje1985 het volgende:
https://youtube.com/shorts/c4iPDX1VLNU?si=RgcW1jcmsxRcDZbL
Valt dit ook onder buitenlandse reactie?
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Dave het volgende:
“Manufactured by the EU”
“No fish and chips refers to Brexit”
En ander moois.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |