quote:“Ik heb er allemaal geen zin meer in”: aangeslagen Kim Huybrechts reageert na exit op UK Open
Kim Huybrechts heeft zijn eerste wedstrijd op de UK Open, in de vierde ronde, meteen verloren van de Ier Keane Barry met 6-10. Huybrechts kende een bewogen aanloop waarin hij werd gestraft na klachten van collega’s Dimitri Van den Bergh en Mike De Decker.
Huybrechts werd in de aanloop van het tornooi gestraft na klachten van Dimitri Van den Bergh en Mike De Decker. Er dook vervolgens een video op waarin hij op een parking aan klap uitdeelde aan De Decker, een van de feiten die tot de klacht hadden geleid.
En dus liet de heisa van afgelopen week zijn sporen na in het duel van Huybrechts tegen Barry. De Belg geraakte nooit echt op niveau en ging onderuit met 6-10. “Het was niet goed genoeg”, was Huybrechts dan ook eerlijk na afloop voor de camera’s van VTM. “Het is heel simpel, veel meer valt er niet te zeggen. Ik ben teleurgesteld, maar het was ergens te verwachten - dit ligt in de lijn van het seizoen tot nu toe.”
Al kan Huybrechts niet ontkennen dat de heisa van deze week ook zijn rol had in zijn nederlaag. “Ik moet het even allemaal een plaats geven. Ik zei daarnet nog tegen mijn broer Ronny: ‘Ik heb er allemaal geen zin meer in, met dat gedoe.’ Ik moet verder, ook voor mijn familie, maar de zin is soms ver te zoeken.”
Maar komt het dan nog goed met Huybrechts, of zet hij binnenkort een punt achter zijn dartscarrière? “Ik zal tot mijn 100ste darten, maar het valt te zien waar en met wie. Het is een mindere periode, met te veel focus op andere dingen. Dat moet snel veranderen. Dan komt het wel goed.”
Misschien moet zijn vrouw weer een plaatje op Facebook posten over teleurstellingen.quote:
Nederlanders op de losers banen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heta-Hupjesworp op het hoofdpodium
Tja er zal best een kern van waarheid inzitten maar feit is ook dat van gerwen sinds de laatste uk open voor zijn doen vrij matig presteert op tv toernooien waar geld te verdelen valt en met name de tegenstanders waartegen ie t aflegt mannen zijn waar is tot 2,3 jaar geleden zelden van verloor of die vele malen lager staan dan hij op de wereldranglijstquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:44 schreef Rnie het volgende:
Die schouder, altijd maar weer die verdomde schouder.
We schakelen naar @Poepz0r voor hoe het werkelijk zit. O nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja er zal best een kern van waarheid inzitten maar feit is ook dat van gerwen sinds de laatste uk open voor zijn doen vrij matig presteert op tv toernooien waar geld te verdelen valt en met name de tegenstanders waartegen ie t aflegt mannen zijn waar is tot 2,3 jaar geleden zelden van verloor of die vele malen lager staan dan hij op de wereldranglijst
Uk open finale Gilding
Wmp l32 brendan dolan
L16 wgp Chris dobey
Kwartfinale ek van Veen
Gsod l16 Damon heta
Wk kwartfinale Scott Williams
Uk open l64 mensur suljovic
Gemiddeldes liggen lager, hij staat steeds meer als een halve quasimodo voorover. Geen wonder dat die schouder moeilijk gaat doen. Dit houdt ie geen 5 jaar meer vol op deze manier
Groetjes uit de gevangenis.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:59 schreef Szura het volgende:
[..]
We schakelen naar @:poepz0r voor hoe het werkelijk zit. O nee.
Die inkakkers tegen relatief middelmatige spelers beginnen zorgwekkend te worden. Hij sleept er ook geen enkele meer uit op karakter zoals vroeger.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De uitmelktoernooien ten spijt, op de rankingtoernooien komt de waarheid altijd naar boven.
Tot ziens, Maikol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |