Ja zonde. Maar andy komt er wel. Erg fijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die Claydon stond letterlijk alles uit te gooien. Daar word je ook schijtziek van.
Ja, was gewoon een oké-pot van Baetens.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja zonde. Maar andy komt er wel. Erg fijn om naar te kijken
Ik hoop dat hij er zelf ook van genoten heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Speciaal voor @:wimderon kunnen we nu genieten van het plaaggeestje.
Niet voor t eerst vandaag. En ze laten niet eens alle wedstrijden zienquote:
Alleen de tv-banen zijn op de normale livescore, zoals standaard op de UK Openquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet voor t eerst vandaag. En ze laten niet eens alle wedstrijden zien
Dan moeten ze niet beloven dat ze dit jaar "all matches" tonen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen de tv-banen zijn op de normale livescore, zoals standaard op de UK Open
Omdat Dartconnect alleen kan laten zien wat er met het dartconnect-systeem gescored wordt? Op het podium schrijven ze en derhalve worden die later toegevoegd aan Dartconnect.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet beloven dat ze dit jaar "all matches" tonen.
Ik snap niet waarom t zo moeilijk is dat samen te brengen op 1 site. Op flashscore kan t ook
Dat snap ik, maar once again: flashscore weet ze ook samen te brengen. En de pdc laat via live darts data ook gewoon in real time de scores brengen. Daar moet iets op te vinden zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat Dartconnect alleen kan laten zien wat er met het dartconnect-systeem gescored wordt? Op het podium schrijven ze en derhalve worden die later toegevoegd aan Dartconnect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |