Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
thx mattie. Ik durf het bijna niet te vragen, maarr waar kijken we? Viaplay maar weer dan?
Paraat broquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oproep aan:
Gilding-fan: @:spleeh
en:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:Neef_Wuppie (hopelijk krijg je dezelfde tanden als vGerwen dwaas) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:wavanburen @:the_undertone
We gaan weer speren!
Anderson.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef DobbyDob het volgende:
1 van de leukste toernooien van het jaar. Ook geen uitgesproken favoriet, dus lets go.
Het voordeel voor Anderson, Searle met name is dat er met Humphries, Van Gerwen en Littler drie mannen zijn die sowieso en altijd op de TV-baan gaan gooien. Price gooit ook niet heel snel op baan 2.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:08 schreef spleeh het volgende:
Present uiteraard.
Mensen zijn massaal op Surl aan het betten. Zeker als hij de tv banen kan vermijden, kan hij ver komen.
Druk van een major weegt vaak zwaarder dan de druk van de tv of het podium. Zie Ian White die ET's enorm succesvol was maar op de majors altijd afging.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:08 schreef spleeh het volgende:
Present uiteraard.
Mensen zijn massaal op Surl aan het betten. Zeker als hij de tv banen kan vermijden, kan hij ver komen.
Searle heeft al eens een finale van de PCF gehaald. Is een soortgelijk toernooi.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Druk van een major weegt vaak zwaarder dan de druk van de tv of het podium. Zie Ian White die ET's enorm succesvol was maar op de majors altijd afging.
Anderson met n mooie tegenstander is toch ook wel snel baan 1 materiaal denk ik. Snelle speler, publiekslieveling.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het voordeel voor Anderson, Searle met name is dat er met Humphries, Van Gerwen en Littler drie mannen zijn die sowieso en altijd op de TV-baan gaan gooien. Price gooit ook niet heel snel op baan 2.
Dank! Ben eigenlijk alleen een World Championship kijkerquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oproep aan:
Gilding-fan: @:spleeh
en:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:Neef_Wuppie (hopelijk krijg je dezelfde tanden als vGerwen dwaas) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:wavanburen @:the_undertone
We gaan weer speren!
Belofte van dartconnect dat ze dit jaar wel ALLE wedstrijden is dus weer een loze geblekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Griezelbus wint van Scutt, en speelt derhalve in de tweede ronde tegen Puha of Klaasen.
Overgewaaid van het F1 deel in de studioquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Viaplay gaat weer elke Nederlander heilig verklaren dit weekend.
Wellicht zorgen de Belgische vlaggetjes voor vuurwerk met elkaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vooralsnog geen vlaggetjesdag so far.
Die kijken op de stream van GoldenArrows denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haha Dartconnect zendt nu Scutt - Plaisier uit.
Ja zonde. Maar andy komt er wel. Erg fijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die Claydon stond letterlijk alles uit te gooien. Daar word je ook schijtziek van.
Ja, was gewoon een oké-pot van Baetens.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja zonde. Maar andy komt er wel. Erg fijn om naar te kijken
Ik hoop dat hij er zelf ook van genoten heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Speciaal voor @:wimderon kunnen we nu genieten van het plaaggeestje.
Niet voor t eerst vandaag. En ze laten niet eens alle wedstrijden zienquote:
Alleen de tv-banen zijn op de normale livescore, zoals standaard op de UK Openquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet voor t eerst vandaag. En ze laten niet eens alle wedstrijden zien
Dan moeten ze niet beloven dat ze dit jaar "all matches" tonen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen de tv-banen zijn op de normale livescore, zoals standaard op de UK Open
Omdat Dartconnect alleen kan laten zien wat er met het dartconnect-systeem gescored wordt? Op het podium schrijven ze en derhalve worden die later toegevoegd aan Dartconnect.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet beloven dat ze dit jaar "all matches" tonen.
Ik snap niet waarom t zo moeilijk is dat samen te brengen op 1 site. Op flashscore kan t ook
Dat snap ik, maar once again: flashscore weet ze ook samen te brengen. En de pdc laat via live darts data ook gewoon in real time de scores brengen. Daar moet iets op te vinden zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat Dartconnect alleen kan laten zien wat er met het dartconnect-systeem gescored wordt? Op het podium schrijven ze en derhalve worden die later toegevoegd aan Dartconnect.
Gezien zijn start van 2024 ben ik daar niet verbaasd over.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer dat campbell niet voorbij de middag is gekomen
Wordt dit jaar wel tijd eens wat verder te komen in n groter toernooi voor mquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gezien zijn start van 2024 ben ik daar niet verbaasd over.
Nou ja, deed 'ie toch al op het WK met een laatste 32-plek. Wordt vooral tijd dat hij de grotere toernooien vaker haalt, maar op deze manier wordt het lastig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt dit jaar wel tijd eens wat verder te komen in n groter toernooi voor m
Ja en pech met loting tegen littler. Maar ik bedoel een keer laatste 16/kwartfinale ergens.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou ja, deed 'ie toch al op het WK met een laatste 32-plek. Wordt vooral tijd dat hij de grotere toernooien vaker haalt, maar op deze manier wordt het lastig.
Witte Reus op weg naarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En De Decker zet met 180-162 druk op Nijman. Die jongen moet toch gek worden.
Naar niks. Oervervelende rydz maakt er 5 5 van en begint met 134quote:
Ook dat is de UK-Open.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://recap.dartconnect.com/matches/65e1dfb995718706c39cde4a
@:mani89
Jef heeft ook een beetje pech. Hoewel 5 wedstrijden geen geweldige n is, zijn het geen verkeerde cijfers die hij aan de dag legt en toch weinig wedstrijden gewonnen op de PC's.quote:
Transcriptie van de uitlatingen van Jules in de Double Top podcast neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb over Gates gelezen dat het een behoorlijke autist is buiten het veld om.
Zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Transcriptie van de uitlatingen van Jules in de Double Top podcast neem ik aan?
Dat denk ik eigenlijk ook wel. Zo denderend is Boris het jaar ook niet begonnen met één winstpotje op de PC'squote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Guy Habets denkt dat er mogelijkheden liggen bij Van der Voort v Krcmar, ga fietsen.
Michael Smith. Niet in z'n beste vorm en Joe cullen heeft nul gun factorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Michael van Gerwen v Mensur Suljovic
Michael Smith v Joe Cullen
Gerwyn Price v Martin Schindler
James Wade v Luke Littler
Dirk van Duijvenbode v Luke Humphries
Welke gaat er sneuvelen van deze vijf voor Main Stage?
De Sousa vind ik juist aardig begonnen aan 2024.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geef reus ook n goede kans tegen de sousa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn voor Anderson dat hij anoniem mag schroeien op bord 5. Dit is gespeeld.
Kim Huybrechts hoopt dat het 'm ook lukt, gaat denk ik met 5-0 de pauze in...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis wel de avons vd comeback. Noppert helemaal terug tot 7 7. Van Veen stond 5 0 voor nu 7 6
Dit is m echt. De set up der set ups. Ja jongens ik voel me lekker hiermee. T vliegt er allemaal in. Hier heb ik zolang op gewacht.quote:
Inmiddels heeft ie ook een andere pump nodig om z'n eigen penis nog te zienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef The_Undertone het volgende:
De fistpumps van Kim zijn indrukwekkend.
@Alaphilippe_ :-)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geef reus ook n goede kans tegen de sousa
quote:“Ik heb er allemaal geen zin meer in”: aangeslagen Kim Huybrechts reageert na exit op UK Open
Kim Huybrechts heeft zijn eerste wedstrijd op de UK Open, in de vierde ronde, meteen verloren van de Ier Keane Barry met 6-10. Huybrechts kende een bewogen aanloop waarin hij werd gestraft na klachten van collega’s Dimitri Van den Bergh en Mike De Decker.
Huybrechts werd in de aanloop van het tornooi gestraft na klachten van Dimitri Van den Bergh en Mike De Decker. Er dook vervolgens een video op waarin hij op een parking aan klap uitdeelde aan De Decker, een van de feiten die tot de klacht hadden geleid.
En dus liet de heisa van afgelopen week zijn sporen na in het duel van Huybrechts tegen Barry. De Belg geraakte nooit echt op niveau en ging onderuit met 6-10. “Het was niet goed genoeg”, was Huybrechts dan ook eerlijk na afloop voor de camera’s van VTM. “Het is heel simpel, veel meer valt er niet te zeggen. Ik ben teleurgesteld, maar het was ergens te verwachten - dit ligt in de lijn van het seizoen tot nu toe.”
Al kan Huybrechts niet ontkennen dat de heisa van deze week ook zijn rol had in zijn nederlaag. “Ik moet het even allemaal een plaats geven. Ik zei daarnet nog tegen mijn broer Ronny: ‘Ik heb er allemaal geen zin meer in, met dat gedoe.’ Ik moet verder, ook voor mijn familie, maar de zin is soms ver te zoeken.”
Maar komt het dan nog goed met Huybrechts, of zet hij binnenkort een punt achter zijn dartscarričre? “Ik zal tot mijn 100ste darten, maar het valt te zien waar en met wie. Het is een mindere periode, met te veel focus op andere dingen. Dat moet snel veranderen. Dan komt het wel goed.”
Misschien moet zijn vrouw weer een plaatje op Facebook posten over teleurstellingen.quote:
Nederlanders op de losers banen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heta-Hupjesworp op het hoofdpodium
Tja er zal best een kern van waarheid inzitten maar feit is ook dat van gerwen sinds de laatste uk open voor zijn doen vrij matig presteert op tv toernooien waar geld te verdelen valt en met name de tegenstanders waartegen ie t aflegt mannen zijn waar is tot 2,3 jaar geleden zelden van verloor of die vele malen lager staan dan hij op de wereldranglijstquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:44 schreef Rnie het volgende:
Die schouder, altijd maar weer die verdomde schouder.
We schakelen naar @Poepz0r voor hoe het werkelijk zit. O nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja er zal best een kern van waarheid inzitten maar feit is ook dat van gerwen sinds de laatste uk open voor zijn doen vrij matig presteert op tv toernooien waar geld te verdelen valt en met name de tegenstanders waartegen ie t aflegt mannen zijn waar is tot 2,3 jaar geleden zelden van verloor of die vele malen lager staan dan hij op de wereldranglijst
Uk open finale Gilding
Wmp l32 brendan dolan
L16 wgp Chris dobey
Kwartfinale ek van Veen
Gsod l16 Damon heta
Wk kwartfinale Scott Williams
Uk open l64 mensur suljovic
Gemiddeldes liggen lager, hij staat steeds meer als een halve quasimodo voorover. Geen wonder dat die schouder moeilijk gaat doen. Dit houdt ie geen 5 jaar meer vol op deze manier
Groetjes uit de gevangenis.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:59 schreef Szura het volgende:
[..]
We schakelen naar @:poepz0r voor hoe het werkelijk zit. O nee.
Die inkakkers tegen relatief middelmatige spelers beginnen zorgwekkend te worden. Hij sleept er ook geen enkele meer uit op karakter zoals vroeger.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De uitmelktoernooien ten spijt, op de rankingtoernooien komt de waarheid altijd naar boven.
Tot ziens, Maikol.
Bunting v Van Gerwen op de PC Finals.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die inkakkers tegen relatief middelmatige spelers beginnen zorgwekkend te worden. Hij sleept er ook geen enkele meer uit op karakter zoals vroeger.
Maggewoonnietgebeurenklaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die inkakkers tegen relatief middelmatige spelers beginnen zorgwekkend te worden. Hij sleept er ook geen enkele meer uit op karakter zoals vroeger.
Waar ben je geweest maat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:30 schreef Bezsen het volgende:
Goed nieuws allemaal.
Na een avondje uit ben ik er vandaag bij!!!
Ben je het najaar van 2023 alweer vergeten? Er zullen fasen bij zitten dat Wade een kasplantje is, maar als hij de schwung te pakken heeft kan hij gewoon een goede patch hebben voor een tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd hoe lang James Wade t nog volhoudt. Teveel spelers die tegenwoordig ook op tv 100 plus gooien waardoor hij er met z'n midden 90 gemiddeldes niet meer mee wegkomt
Ja is zo, heb je gelijk in natuurlijk. Die periode is n beetje n blur in mn geheugen omdat ik om gezondheidsredenen behandeling onderging.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben je het najaar van 2023 alweer vergeten? Er zullen fasen bij zitten dat Wade een kasplantje is, maar als hij de schwung te pakken heeft kan hij gewoon een goede patch hebben voor een tijd.
Zorgwekkend?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was niet bepaald een inkakker tegen een middelmatige speler. Die pieken zijn nog steeds indrukwekkend.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bunting v Van Gerwen op de PC Finals.
Geeft net wel een riante voorsprong weg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gian mag wel ver komen. De rapper zou alvast geen probleem moeten zijn
Komt wel goed in b.o 19 legsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Geeft net wel een riante voorsprong weg.
Dikker dan dik. De Esso mist weer 25 Marsen op de balansquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ x ]
Ricky Evans deze zomer op de Gay Pride
Laten we hopen dat hij….quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dimitri slaat de familie huybrechts in elkaar als ie hier verliest van vd voort
Dat dimi een leuke vriend vindt die hem van z'n infantiele dansjes afhelptquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij….
Tsja wat moeten we eigenlijk hopen?
F1 topic is geen warm bad. De race is niks aan dus gaan ze mensen aanvallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij….
Tsja wat moeten we eigenlijk hopen?
Tag mij eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 topic is geen warm bad. De race is niks aan dus gaan ze mensen aanvallen.
Ja prima. T sprookje van vorig jaar ging ie nooit herhalenquote:
Er zal dit jaar geen ruimte zijn voor een outsider.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja prima. T sprookje van vorig jaar ging ie nooit herhalen
Ik zie geen andere winnaar dan Littler of andersonquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zal dit jaar geen ruimte zijn voor een outsider.
Humphries, Cross. Kan prima.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie geen andere winnaar dan Littler of anderson
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
King - humphries
Littler - chisnall
Wright bunting
Clayton - vd bergh
Hoofdpodium?
Die was heel matig vandaag. En straks ook 3 wedstrijden op een dag. Gun het hem van harte, maar die is geen favoriet. Ik hou het op wonderboy.quote:
Purple patch even voorbij, minder onbevangenheid. Zelfde is bij Van Veen aan het gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor mijn gevoel blijft Josh rock sinds eigenlijk vorig jaar zomer een beetje hangen in z'n ontwikkeling op grote toernooien. T nieuwe is ervan af. Dit jaar moet ie zich bewijzen
Lukeman wint zijn eerste eigen legs in vijf beurten. Dan moet Gando eigenlijk meteen 12-darters gooien.quote:
Van den Bergh is gewoon onvoorspelbaar. Ook op de vloer heeft hij nooit een constante. Het is altijd af en toe.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:57 schreef DobbyDob het volgende:
Voor mijn gevoel staat Dimitri ook al een tijdje stil.
Zijn piek was wel wereldtop op tv.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van den Bergh is gewoon onvoorspelbaar. Ook op de vloer heeft hij nooit een constante. Het is altijd af en toe.
Zijn eigen legs zijn ook matig.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lukeman wint zijn eerste eigen legs in vijf beurten. Dan moet Gando eigenlijk meteen 12-darters gooien.
Zo zie je maar. Vloervorm niet te serieus nemen. Zegt weinig over tv.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die pakt Lukeman wel in 11-darts, maar wel waar dat Anderson op zijn legs matig is.
Het zegt wel iets, maar TV is een andere categorie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:02 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Vloervorm niet te serieus nemen. Zegt weinig over tv.
Die gaat ook elke major al vroeg toppers treffen. Zie hem niet snel meer een major winnen, maar zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer gerrie. Had 'm graag nog es n grote titel gegund, zeker met hoe absurd goed ie de laatste weken stond te gooien
Daarom was dit met zo'n open loting een gouden kans.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:21 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Die gaat ook elke major al vroeg toppers treffen. Zie hem niet snel meer een major winnen, maar zeg nooit nooit.
Als je tegenstander op 7-5 opeens aan een rally van 12, 11 en 14 begint. Tsja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarom was dit met zo'n open loting een gouden kans.
Ja zonde.en knapquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je tegenstander op 7-5 opeens aan een rally van 12, 11 en 14 begint. Tsja.
En allebei vinden ze zichzelf bijzonder lolligquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heta is de eigentijdse Ian White. Domineren op de vloer, poesje op TV.
T bespaart ons ook weer n opkomst met n grasmaaier of skistokkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Gian. 110% anti serie verkrachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |