Ik zou zelf nog wel een keer een hele geile one-night-stand willen meemaken. Is me nog nooit overkomen en lijkt me best wel geil eigenlijk. En dan niet zo'n avontuurtje van een half uur, maar echt uren achter elkaar doorgaan. En dan achteraf vragen: "Hoe heet je eigenlijk?"
quote:Je kan ze toch eerst beter leren kennen...
Op zondag 16 februari 2003 02:07 schreef Fixxxer het volgende:
ow het staat in seksualiteit
ik dacht meteen aan dat we voor ik dood ga nog ooit echt aliens zien en contact hebben.
om nou te zeggen dat ik er sex mee zou willen...
quote:Maar niets 'vreemds' dus?
Op zondag 16 februari 2003 02:27 schreef SEMTEX het volgende:
Sjeezzz..
euh...
Ik wil naar Las Vegas met een ongelimiteerde creditcard, me de pleuris kopen, rondgereden worden in een Limo de hele vakantie lang, en een potje zwaar neuken met lief, de Grand Canyon bewonderen en dan wil ik wel sterven hoor
quote:Kunt beter naar Bryce Canyon gaan is VEEEEEEEEEEEEEEEL mooier
Sjeezzz..
euh...
Ik wil naar Las Vegas met een ongelimiteerde creditcard, me de pleuris kopen, rondgereden worden in een Limo de hele vakantie lang, en een potje zwaar neuken met lief, de Grand Canyon bewonderen en dan wil ik wel sterven hoor
quote:Gewoon een keer sexen dus?
Op zondag 16 februari 2003 02:38 schreef Rembooo het volgende:
Euhm, zie verkorte naam van dit forum
quote:Mja, moet het wel eerst een keer gebeuren...
Op zondag 16 februari 2003 02:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Gewoon een keer sexen dus?
Als dat zo is, dat had ik dus ook. Je moet er toch niet aan denken dat je dood gaat zonder een keer sex te hebben gehad. Maar zodra je dat eenmaal hebt meegemaakt komt het verlangen weer ergens anders te liggen denk ik...
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:41 schreef Rembooo het volgende:
Mja, moet het wel eerst een keer gebeuren...
quote:Ik niet
Op zondag 16 februari 2003 02:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
... Je bent 15 zie ik.... Ik voorspel een leuke belevenis binnenkort
quote:en wees gerust, het word alleen maar beter!!
Op zondag 16 februari 2003 02:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
... Je bent 15 zie ik.... Ik voorspel een leuke belevenis binnenkort
quote:Toch was de eerste keer wel echt bijzonder. Zal niet voor iedereen gelden, maar goed....
Op zondag 16 februari 2003 02:47 schreef BDisOKE het volgende:
en wees gerust, het word alleen maar beter!!
meestal...![]()
quote:Maar als ze allemaal uitkomen is het misschien ook minder bijzonder...
Op zondag 16 februari 2003 02:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Toch was de eerste keer wel echt bijzonder. Zal niet voor iedereen gelden, maar goed....
Wensen blijven er echter genoeg over..... helaas zullen die nooit allemaal uitkomen en dat is toch best wel jammer.
quote:Hmmm... dat durf ik te betwijfelen eigenlijk..
Op zondag 16 februari 2003 02:57 schreef BDisOKE het volgende:
Maar als ze allemaal uitkomen is het misschien ook minder bijzonder...
quote:je vergeet dat de limo vol zit met lekkere jonge bi-sexuele meisjes
Sjeezzz..
euh...
quote:Oh yeah
Op zondag 16 februari 2003 03:03 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
je vergeet dat de limo vol zit met lekkere jonge bi-sexuele meisjes
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-02-2003 03:07]
Het enige wat in me opkomt is: in een allesbehalve nuchtere toestand met een snowboard onder mijn voeten en een mooi meiske uit een vliegtuig springen, een paar kilometer naar beneden donderen, terecht komen in een prachtige poedersneeuwafdaling die ik (samen met de knappe deerne) met een absurde snelheid neem om dan uiteindelijk met dat meiske in bed te eindigen.
Slaat niet echt ergens op en heeft ook vrij weinig met seks te maken, maar het lijkt me wel enorm cool. Niet dat het haalbaar is ofzo.
in een nieuwe Corvette cabrio met 2 van die immens populaire celebreties achterin over de boulevard van Long Beach rijden, daar dan mega patserig uitstappen naar een discotheek waar je de hele avond met 'die 2 meidjes ligt te vozen en ze dan 's avonds tegelijk helemaal gaar neuken. Ik doel dan op bijv. Katie Holmes en Christina Applegate
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |