quote:
Krijg ik wel vaker te horen ja.quote:"Ohh, Erdtree, great Erdtree. The Golden Order itself, unwavering, stretched to the sky."
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee buildquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:39 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik mijn erectie behouden tot in juni, dat is de vraag.
Maar dat kun je toch makkelijk combineren?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee build![]()
Heb nu Rogier's Rapier +8 (kado'tje van Rogier na verslaan van Godrick, lekker vroeg dus) in de rechterhand en links m'n astrologers staff. Margit, Godrick en Wolf of Radagon zijn reeds kaput. Vanavond die trut in in de academie omleggen. level 40-45 na ~5 uur spelen, dat ging echt hard.
Mage is zo op. Niet zo lang geleden ook mage build begonnen. Binnen no time ben je OP af en oneshot je allemaal bossesquote:Op maandag 4 maart 2024 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee build![]()
Heb nu Rogier's Rapier +8 (kado'tje van Rogier na verslaan van Godrick, lekker vroeg dus) in de rechterhand en links m'n astrologers staff. Margit, Godrick en Wolf of Radagon zijn reeds kaput. Vanavond die trut in in de academie omleggen. level 40-45 na ~5 uur spelen, dat ging echt hard.
@Phenoquote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mage is zo op. Niet zo lang geleden ook mage build begonnen. Binnen no time ben je OP af en oneshot je allemaal bosses
Vroeg in de game kan je nog de meteorite staff oppikken, die is zonder upgrades nog een tandje beter, dacht ik. Tenminste, dat heb ik gedaan toen ik een mage had. Die zijn inderdaad makkelijk helemaal OP te maken. Alleen zo'n lange kutrit naar die spell helemaal bovenin die fucking berg in het noorden, gelmir ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mage/melee combineren bedoel je? Jazeker maar ik ben gewend om double-down te gaan op een specifieke discipline. En ach alles is OP te maken, mijn dual fire whip build was ook OP, uiteindelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch makkelijk combineren?
My true mentor...
My guiding moonlight...
Ja die had ik al wel in het vizier maar ik hoef niet meteen de bruutste gear te hebben. Ik ben al best trots op m'n muscle memory dat ik de movesets van Margit en Godrick nog steeds prima ken na anderhalf jaar ofzo geen Elden Ring aangeraakt te hebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vroeg in de game kan je nog de meteorite staff oppikken, die is zonder upgrades nog een tandje beter, dacht ik. Tenminste, dat heb ik gedaan toen ik een mage had. Die zijn inderdaad makkelijk helemaal OP te maken. Alleen zo'n lange kutrit naar die spell helemaal bovenin die fucking berg in het noorden, gelmir ofzo.
Gebruik je de great runes? Ik heb na mijn eerste playthrough het nooit meer gedaan, wat een waardeloze mechanic eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mage/melee combineren bedoel je? Jazeker maar ik ben gewend om double-down te gaan op een specifieke discipline. En ach alles is OP te maken, mijn dual fire whip build was ook OP, uiteindelijk
[..]
Ja die had ik al wel in het vizier maar ik hoef niet meteen de bruutste gear te hebben. Ik ben al best trots op m'n muscle memory dat ik de movesets van Margit en Godrick nog steeds prima ken na anderhalf jaar ofzo geen Elden Ring aangeraakt te hebben
Ja ik heb die van Godrick gewoon meteen ge-equipped, wat is het, raise all stats ofzo. Dat vind ik ook wel een tof stuk om te doen, dat je hem verslaat en daarna naar die toren moet langs die giants. Volgens mij had ik in m'n eerste playthrough die van Radahn en/of Malenia, maar het is idd redelijk verwaarloosbaar van wat ik me kan herinnerenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gebruik je de great runes? Ik heb na mijn eerste playthrough het nooit meer gedaan, wat een waardeloze mechanic eigenlijk![]()
Misschien nuttiger in de DLC
Ja dit heeft bijna iedereen die ik het heb zien spelenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Alleen die consumables zijn mij net te rare waardoor ij ze zelden gebruik.
Volgens mij kan je ze wel farmen bij die ratten. Misschien net de boost die een keer nodig is in de dlc om niet vast te lopen.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit heeft bijna iedereen die ik het heb zien spelenNiet gebruiken misschien heb ik ze later nog nodig!!
En dan heb je uiteindelijk het spel uitgespeeld en die dingen nooit gebruikt
quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Sinds Elden Ring uit is ben ik niet meer in Sens Fortress geweest maar zojuist start ik Dark Souls op en ben van de Parish bonfire er ingelopen en speedrunde foutloos naar boven, skipte de bonfire, straight naar Iron Golem, die ik wederom zonder geraakt te worden in zn poepertje pakte en er is helemaal niemand bij wie ik daar over kan opscheppen buiten jullie dus bij deze
Sony is de eigenaar van de Bloodborne IP, dus daar heeft From Software zelf niks over te zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Krijg de laatste tijd veel filmpjes van Blood Borne, als ze na de de DLC nou even aan een remaster van BB beginnen.
[ afbeelding ]
Via de out-of-bounds-skip? Hoe krijg je anders die gate open zonder de bells of awakening te activerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Sinds Elden Ring uit is ben ik niet meer in Sens Fortress geweest maar zojuist start ik Dark Souls op en ben van de Parish bonfire er ingelopen en speedrunde foutloos naar boven, skipte de bonfire, straight naar Iron Golem, die ik wederom zonder geraakt te worden in zn poepertje pakte en er is helemaal niemand bij wie ik daar over kan opscheppen buiten jullie dus bij deze
Nee, was een save waar ik de bells al had gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Via de out-of-bounds-skip? Hoe krijg je anders diegate open zonder de bells of awakening te activeren
Ik begrijp vooral niet waarom BB nog niet geport is naar PC. Exact de enige game die console only is die ik wil maar niet kan spelenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Krijg de laatste tijd veel filmpjes van Blood Borne, als ze na de de DLC nou even aan een remaster van BB beginnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |