abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 februari 2024 @ 09:13:00 #1
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212616487
Elden Ring

"Ohh, Erdtree, great Erdtree. The Golden Order itself, unwavering, stretched to the sky."

Official Website

Elden Ring is een actie-avonturenspel dat op 25 februari 2022 uitkwam voor de PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S en Steam. Het spel werd ontwikkeld door FromSoftware en uitgebracht door Bandai Namco Entertainment.

Dark Souls en dergelijke
Elden Ring is een typische FromSoftware game, in de lijn van Demon Souls, Dark Souls, Bloodborne en Sekiro. De game speelt zich in tegenstelling tot die games met klassiekere 'levels' af in een grote open wereld gevuld met obscure maar diepgaande lore, kerkers en kastelen, voor- en tegenspoed, momenten van vreugde en een hele, hele hoop momenten waarop je je afvraagt of je niet liever iets anders had willen doen.

Wiki & Guide (work in progress)
Review op Tweakers
Muziektip tijdens spelen
Mapgenie Elden Ring

DLC Trailer, release June 21, 2024

Elden Ring is een toffe game en meer vergevingsgezind dan de eerdere souls games, en met de aankomende DLC zeker een goed moment om het eens uit te proberen. :!

[ Bericht 3% gewijzigd door FlippingCoin op 28-02-2024 09:39:51 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212616674
Je bent zelluf een erdtree :6
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 28 februari 2024 @ 09:35:09 #3
459912 FlippingCoin
pi_212616719
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef StateOfMind het volgende:
Je bent zelluf een erdtree :6
quote:
"Ohh, Erdtree, great Erdtree. The Golden Order itself, unwavering, stretched to the sky."
Krijg ik wel vaker te horen ja. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 28 februari 2024 @ 09:40:17 #4
459912 FlippingCoin
pi_212616764
Oude video die niet meer op yt stond uit de OP gehaald en een DLC trailer erin geplaatst.
pi_212617356
Kan ik mijn erectie behouden tot in juni, dat is de vraag.
-nee-
  Eindredactie Games maandag 4 maart 2024 @ 11:53:20 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_212687214
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:39 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik mijn erectie behouden tot in juni, dat is de vraag.
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee build ;(

Heb nu Rogier's Rapier +8 (kado'tje van Rogier na verslaan van Godrick, lekker vroeg dus) in de rechterhand en links m'n astrologers staff. Margit, Godrick en Wolf of Radagon zijn reeds kaput. Vanavond die trut in in de academie omleggen. level 40-45 na ~5 uur spelen, dat ging echt hard.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_212687235
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:53 schreef 2dope het volgende:
level 40-45
😱
A murky, forgotten land.
  maandag 4 maart 2024 @ 12:01:07 #8
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212687330
quote:

[..]
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee build ;(

Heb nu Rogier's Rapier +8 (kado'tje van Rogier na verslaan van Godrick, lekker vroeg dus) in de rechterhand en links m'n astrologers staff. Margit, Godrick en Wolf of Radagon zijn reeds kaput. Vanavond die trut in in de academie omleggen. level 40-45 na ~5 uur spelen, dat ging echt hard.
Maar dat kun je toch makkelijk combineren?

My true mentor...
My guiding moonlight...
Put these foolish ambitions to rest.
  FOK!fotograaf maandag 4 maart 2024 @ 12:08:24 #9
364681 over_hedge
pi_212687466
quote:

[..]

Mage is zo op. Niet zo lang geleden ook mage build begonnen. Binnen no time ben je OP af en oneshot je allemaal bosses :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212687634
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mage is zo op. Niet zo lang geleden ook mage build begonnen. Binnen no time ben je OP af en oneshot je allemaal bosses :P
@Pheno 8-)
A murky, forgotten land.
pi_212687673
quote:

[..]

Vroeg in de game kan je nog de meteorite staff oppikken, die is zonder upgrades nog een tandje beter, dacht ik. Tenminste, dat heb ik gedaan toen ik een mage had. Die zijn inderdaad makkelijk helemaal OP te maken. Alleen zo'n lange kutrit naar die spell helemaal bovenin die fucking berg in het noorden, gelmir ofzo.
-nee-
  FOK!fotograaf maandag 4 maart 2024 @ 12:33:12 #12
364681 over_hedge
pi_212687771
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games maandag 4 maart 2024 @ 13:41:18 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_212688532
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Maar dat kun je toch makkelijk combineren?

My true mentor...
My guiding moonlight...

Mage/melee combineren bedoel je? Jazeker maar ik ben gewend om double-down te gaan op een specifieke discipline. En ach alles is OP te maken, mijn dual fire whip build was ook OP, uiteindelijk
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Vroeg in de game kan je nog de meteorite staff oppikken, die is zonder upgrades nog een tandje beter, dacht ik. Tenminste, dat heb ik gedaan toen ik een mage had. Die zijn inderdaad makkelijk helemaal OP te maken. Alleen zo'n lange kutrit naar die spell helemaal bovenin die fucking berg in het noorden, gelmir ofzo.
Ja die had ik al wel in het vizier maar ik hoef niet meteen de bruutste gear te hebben. Ik ben al best trots op m'n muscle memory dat ik de movesets van Margit en Godrick nog steeds prima ken na anderhalf jaar ofzo geen Elden Ring aangeraakt te hebben :o
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_212688720
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef 2dope het volgende:

[..]
Mage/melee combineren bedoel je? Jazeker maar ik ben gewend om double-down te gaan op een specifieke discipline. En ach alles is OP te maken, mijn dual fire whip build was ook OP, uiteindelijk
[..]
Ja die had ik al wel in het vizier maar ik hoef niet meteen de bruutste gear te hebben. Ik ben al best trots op m'n muscle memory dat ik de movesets van Margit en Godrick nog steeds prima ken na anderhalf jaar ofzo geen Elden Ring aangeraakt te hebben :o
Gebruik je de great runes? Ik heb na mijn eerste playthrough het nooit meer gedaan, wat een waardeloze mechanic eigenlijk :')

Misschien nuttiger in de DLC :9
-nee-
  Eindredactie Games maandag 4 maart 2024 @ 14:09:42 #15
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_212688829
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Gebruik je de great runes? Ik heb na mijn eerste playthrough het nooit meer gedaan, wat een waardeloze mechanic eigenlijk :')

Misschien nuttiger in de DLC :9
Ja ik heb die van Godrick gewoon meteen ge-equipped, wat is het, raise all stats ofzo. Dat vind ik ook wel een tof stuk om te doen, dat je hem verslaat en daarna naar die toren moet langs die giants. Volgens mij had ik in m'n eerste playthrough die van Radahn en/of Malenia, maar het is idd redelijk verwaarloosbaar van wat ik me kan herinneren
  maandag 4 maart 2024 @ 14:24:53 #16
459912 FlippingCoin
pi_212689023
Op zich maken de great runes de bosses wel net wat makkelijker, die health one of die van radahn. Alleen die consumables zijn mij net te rare waardoor ij ze zelden gebruik.
  FOK!fotograaf maandag 4 maart 2024 @ 15:57:31 #17
364681 over_hedge
pi_212690062
quote:
16s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Alleen die consumables zijn mij net te rare waardoor ij ze zelden gebruik.
Ja dit heeft bijna iedereen die ik het heb zien spelen :D Niet gebruiken misschien heb ik ze later nog nodig!!

En dan heb je uiteindelijk het spel uitgespeeld en die dingen nooit gebruikt :P
  maandag 4 maart 2024 @ 16:01:34 #18
459912 FlippingCoin
pi_212690110
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 15:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dit heeft bijna iedereen die ik het heb zien spelen :D Niet gebruiken misschien heb ik ze later nog nodig!!

En dan heb je uiteindelijk het spel uitgespeeld en die dingen nooit gebruikt :P
Volgens mij kan je ze wel farmen bij die ratten. Misschien net de boost die een keer nodig is in de dlc om niet vast te lopen.
pi_212710640
Sinds Elden Ring uit is ben ik niet meer in Sens Fortress geweest maar zojuist start ik Dark Souls op en ben van de Parish bonfire er ingelopen en speedrunde foutloos naar boven, skipte de bonfire, straight naar Iron Golem, die ik wederom zonder geraakt te worden in zn poepertje pakte en er is helemaal niemand bij wie ik daar over kan opscheppen buiten jullie dus bij deze
-nee-
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:29:38 #20
459912 FlippingCoin
pi_212711775
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Sinds Elden Ring uit is ben ik niet meer in Sens Fortress geweest maar zojuist start ik Dark Souls op en ben van de Parish bonfire er ingelopen en speedrunde foutloos naar boven, skipte de bonfire, straight naar Iron Golem, die ik wederom zonder geraakt te worden in zn poepertje pakte en er is helemaal niemand bij wie ik daar over kan opscheppen buiten jullie dus bij deze
:D :7
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:49:23 #21
459912 FlippingCoin
pi_212711998
Krijg de laatste tijd veel filmpjes van Blood Borne, als ze na de de DLC nou even aan een remaster van BB beginnen.

pi_212712777
quote:
16s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Krijg de laatste tijd veel filmpjes van Blood Borne, als ze na de de DLC nou even aan een remaster van BB beginnen.

[ afbeelding ]
Sony is de eigenaar van de Bloodborne IP, dus daar heeft From Software zelf niks over te zeggen.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 6 maart 2024 @ 12:22:31 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_212714566
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Via de out-of-bounds-skip? Hoe krijg je anders die gate open zonder de bells of awakening te activeren
pi_212714635
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:22 schreef 2dope het volgende:

[..]
Via de out-of-bounds-skip? Hoe krijg je anders die :'( gate open zonder de bells of awakening te activeren
Nee, was een save waar ik de bells al had gedaan.

Overigens heus wel eens een speedrun geprobeerd met die out of bounds skip, maar ik kan dat maar slecht reproduceren steeds, in elk geval niet als ik haast heb

[ Bericht 10% gewijzigd door Marsenal op 06-03-2024 12:43:10 ]
-nee-
pi_212714726
quote:
16s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[ afbeelding ]
Ik begrijp vooral niet waarom BB nog niet geport is naar PC. Exact de enige game die console only is die ik wil maar niet kan spelen :P Ook denk ik dat het genoeg centjes gaat opleveren, zeker na de nieuwe markt gamers die Elden Ring heeft aangeboord.

Maar het zou me niets verbazen als er na verloop van tijd inderdaad een remaster doen en die dan wel porten. Duurt wel beetje lang allemaal.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')