Ja ik ben benieuwd wat de toekomst brengt, lazen we laatst niet ergens dat Miyazaki gaat stoppen? Hoeft niet te betekenen dat de franchise stopt - Dark Souls II was ook zonder Miyazaki - maar ik denk eigenlijk dat ze eerder ergens anders op voortborduren. Bloodborne, Elden Ring of misschien iets compleet nieuws. Of een nieuwe King's Fieldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Pc zeker?
Ze motten gewoon weer een nieuwe Dark Souls maken
Elden Ring was leuk, maar ik vond dat open wereld aspect minder.
Ik hou mee van het world/level design van de Souls games
Firelink Shrine was wel het mooiste ja, omdat het zoveel verschillende paden had. Majula in DS2 vond ik ook tof en toch ook wel redelijk vergelijkbaar, omdat je ook van daaruit talloze richtingen had waar je in principe meteen naartoe kon.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:02 schreef Marsenal het volgende:
Het gevoel dat je hebt als je voor het eerst in Dark Souls de lift in de parish vindt, terug omhoog naar Firelink, dat leveldesign was episch. Zo mogen ze alle Souls games wel maken. Blijkbaar is dat behoorlijk ingewikkeld, anders hadden ze dat wel meer laten zien. De hub&spoke van DS2 spreekt dan toch minder aan. En ja, Elden Ring is heel vet, maar Dark Souls is qua levels echt wel uniek.
Ja inderdaad. Sowieso is dat teleporten een ingewikkeld concept, in DS1 was dat heel goed gedaan, dat warpen niet kon tot Anor Londo af was. Het zorgde er ook voor dat je vaak backtrackte en dus weer een NPC tegen het lijf kon lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Firelink Shrine was wel het mooiste ja, omdat het zoveel verschillende paden had. Majula in DS2 vond ik ook tof en toch ook wel redelijk vergelijkbaar, omdat je ook van daaruit talloze richtingen had waar je in principe meteen naartoe kon.
Nexus uit Demon's Souls, Firelink Shrine in Dark Souls III en de Roundtable Hold in Elden Ring zijn toch wel wezenlijk anders omdat je daar eigenlijk alleen naartoe en vandaan teleport.
Eens, katana's spelen heerlijk. Nu ik weer compleet invested ben in Elden Ring word ik eraan herinnerd hoe belachelijk sterk die Moonveil is. Ik heb er niet eens naar gezocht want had geen idee meer waar die te vinden maar vond 'm bij toeval. Lekkere aanvulling op m'n INT/DEX staff build.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:45 schreef Cilantro het volgende:
Als katana connoisseur hoop ik op een paar nieuwe toffe katana's in de DLC. Las geruchten over een mogelijke great katana.
Ik vind het open world concept wel heel vet eigenlijk, zolang het maar zo is dat er genoeg is om te ontdekken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Pc zeker?
Ze motten gewoon weer een nieuwe Dark Souls maken
Elden Ring was leuk, maar ik vond dat open wereld aspect minder.
Ik hou mee van het world/level design van de Souls games
Die Moonveil katana heeft een weapon skill (ash of war, whatever) genaamd Transient Moonlight die zo belachelijk sterk is dat zelfs fat ass enemies zoals Omens gestunned worden, nog even los van de enorme damage, bleed potentieel en range. Rivers of Blood is ook een populaire, vnl. voor ARC builds.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog nooit een katana aangeraakt in een souls game en wou voor de dlc een katana kiezen, en dan zonder summons spelen.
Ja ik zat te denken aan die lange katana, Nagakiba, die vind ik wel heel vet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die Moonveil katana heeft een weapon skill (ash of war, whatever) genaamd Transient Moonlight die zo belachelijk sterk is dat zelfs fat ass enemies zoals Omens gestunned worden, nog even los van de enorme damage, bleed potentieel en range. Rivers of Blood is ook een populaire, vnl. voor ARC builds.
Heb het ook al zeker een half jaar niet meer gespeeld, zal wel weer even moeten inkomen tzt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef 2dope het volgende:
Ik twijfel nog om voor de DLC weer opnieuw te beginnen. Wil nog een ARC run doen alleen ik denk dat aanbevolen level van SotE wel 120+ is. Heb nu m'n samoerai-mage op level 90 en nog een andere character (dual fire whip build) op iets van 200. 200 vind ik weer te overkill, ik wil wel wat voldoening halen uit Miquella solo'en.
Ja ik ben ook wel fan van die lange katana's. Washing Pole in Dark Souls IIIquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken aan die lange katana, Nagakiba, die vind ik wel heel vet.
De tonfa's in Nioh zijn ook een genot. De combo's die je daar mee kunt makenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel fan van die lange katana's. Washing Pole in Dark Souls III![]()
Nioh had ook een paar toffe (Odachi's)
Dat zijn die stokken toch?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:54 schreef Cilantro het volgende:
[..]
De tonfa's in Nioh zijn ook een genot. De combo's die je daar mee kunt maken
Mijn favoriet was de Axe en die wapens met een ketting eraan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:56 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik heel Nioh mee uitgespeeld.
Ik volg die gast al sinds het prille begin sinds de originele Demon's Souls.quote:
Magic = super easy modequote:
Als een mage ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:25 schreef Cilantro het volgende:
200 hours in - just discovered you can lock on to enemies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |