abonnement Unibet Coolblue
pi_212614590
https://www.hartvannederl(...)d-gebruikte-condooms

quote:
Het is een van de grootste nachtmerries die je als nabestaande kan overkomen: het graf of de laatste rustplaats van je geliefde, familielid of vriend(in) wordt geschonden. Voor bezoekers van het gedenkbos De Spinder in Loon op Zand is dit helaas de bittere waarheid. De bezoekers van de homoontmoetingsplek in de buurt gebruiken het gedenkbos als seksplek.

"Het is werkelijk niet te geloven", vertelt Peter Smulders, eigenaar van het perceel. "Ik heb het meegemaakt dat twee kerels bezig waren op de motorkap van een auto en dat een derde dat aan het filmen was. Gewoon op klaarlichte dag! En je krijgt nog een grote mond toe ook, wanneer je er wat van zegt. Ongelooflijk, je hebt toch ook geen seks op het kerkhof", vraagt Smulders zich hardop af.

Hoe het komt dat het gedenkbos is afgegleden van serene rust naar wilde lust, weet buurtbewoner Marco van Gestel te vertellen: "Netbeheerder Tennet is hier in de buurt bezig met het bouwen van een nieuw elektriciteitsverdeelstation. Om daarmee te kunnen beginnen, moesten er eerst hectares aan bomen worden gekapt."
Door die bomenkap verdween dus ook de homo-ontmoetingsplek tussen de bomen bij het Blauwe Meer. "Die plek werd gedoogd en ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen moeite mee had. Maar aangezien het rond het Blauwe Meer nu ook één kale vlakte is, hebben de mannen zich verplaatst naar het stuk bos dat nog intact is. Maar dat is het gedenkbos!" En daarna verdwijnen ze in de struiken.

Van het ochtendgloren tot aan het avondrood is het een komen en gaan van mannen in auto's of op de fiets. Ze rijden langzaam, werpen elkaar een welwillende blik toe of seinen met hun autolichten om aan te geven dat een kort samenzijn er wel in zit. "En daarna verdwijnen ze in de struiken", vertelt boze buurtbewoner Marco.
"Ook ik heb al eens onzedelijke voorstellen naar m'n hoofd geslingerd gekregen. Het moet ophouden hier. Er zijn ook al campers gesignaleerd met daarin vrouwen die zichzelf prostitueren."

En dan hebben we het nog niet gehad over de mensonterende taferelen die zich tussen de gedenkbankjes, -bomen en -kransen afspelen. Eigenaar Peter vertelt verder: "Ik heb deze hele lap grond zes jaar geleden gekocht. Voor de goede orde: het is geen natuurbegraafplaats."
Er liggen geen menselijke resten, maar er ligt wel as begraven van zo'n 800 mensen. "Het zijn hier allemaal persoonlijke hoekjes en plekjes van nabestaanden die niet willen dat hun geliefde op een anoniem asveldje bij een crematorium wordt uitgestrooid. En het is zo verdrietig om te zien dat mensen op zo'n belangrijke plek alle respect vergeten, alleen aan hun eigen lusten denken en de hele boel bezoedelen.

Zo heeft Smulders zelfs een gedenkbankje weg moeten halen omdat nabestaanden bij een bezoek aan hun geliefde er gebruikte condooms en vieze tissues op aantroffen. "We hebben het vervangen door een heel smal stoeltje. Dit zijn echt hele nare, ongewilde situaties die je niet wilt mee maken."
Als je deze plek alleen al ziet.....dan wil je daar toch geen seks hebben?

Ook bezoekster Irene heeft er geen goed woord voor over. "In feite is het gewoon grafschennis! Ik laat zelfs mijn hond hier niet los rondlopen, want die gaat graven. Dit is een plek van serene rust, van gedenken, en van respect. Ik heb hier ook familie liggen. Als je deze plek alleen al ziet.....dan wil je daar toch geen seks hebben? Ik begrijp het niet!"

Marco is het méér dan zat. "Ik heb de gemeente Loon op Zand al diverse malen gevraagd om in te grijpen. Plaats verkeersborden met 'verboden in te rijden' of iets met een parkeer- en stopverbod. Maar kennelijk zijn er eerst weer acht vergaderingen nodig voor het zover is", briest hij.

"Andere activiteiten dan gedenken zijn in het gedenkbos vanzelfsprekend niet toegestaan. We betreuren het als dit wel gebeurt en adviseren bezoekers om te melden wanneer zij overtredingen waarnemen van andere bezoekers", laat de gemeente in een reactie weten.

"Een gedenkbos is een plek waar herdacht wordt, gerouwd wordt en waar – soms nog heel vers – verdriet een plek kan krijgen. Ik vind het absoluut ongepast en zelfs onfatsoenlijk als het gedenkbos voor iets anders dan dit gebruikt wordt", zegt burgemeester Hanne van Aart tegen Hart van Nederland.

Het gebied waarvan bekend is dat het gebruikt wordt als homo-ontmoetingsplaats is een groot en bosrijk gebied waar het gedenkbos onderdeel van is, zegt de gemeente. "Naar aanleiding van meldingen die wij hebben ontvangen nemen wij het hele gebied nemen mee in een dagelijkse surveillance. Boa’s en politie kunnen uiteraard alleen handhavend optreden bij het constateren van strafbare feiten."
Sommigen moeten als het moet.

twitter


Maar hoe denken de users van dit forum over lekker neuken op een gedenkplek?

POLL
U MAD?
pi_212614677
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 27 februari 2024 @ 22:46:38 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212614710
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Het is een van de grootste nachtmerries die je als nabestaande kan overkomen: het graf of de laatste rustplaats van je geliefde, familielid of vriend(in) wordt geschonden.
Er wordt wat geneukt daar. Dat zou ik niet als geschonden benoemen.

Er zijn andere geschiktere plekken voor als je het mij vraagt, maar dit is ook weer wat fophef.
Zoek een leven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212614751
Waarom gelijk neuken en niet de liefde bedrijven?

Groet Ben
Met vriendelijke groet,
Ben Horse
pi_212614772
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Er wordt wat geneukt daar. Dat zou ik niet als geschonden benoemen.

Er zijn andere geschiktere plekken voor als je het mij vraagt, maar dit is ook weer wat fophef.
Zoek een leven.
Je gaat gewoon niet staan te kontenbonken op een begraafplaats, is een kwestie van goed fatsoen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 22:54:15 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212614787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je gaat gewoon niet staan te kontenbonken op een begraafplaats, is een kwestie van goed fatsoen.
Dat hoort ook niet in een H&M, toch is het stiekem wel eens leuk.

Volgens mij is het trouwens geen begraafplaats, maar een plek waar mensen gedenkmonumentjes neerzetten of een boom versieren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212614808
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat hoort ook niet in een H&M, toch is het stiekem wel eens leuk.

Volgens mij is het trouwens geen begraafplaats, maar een plek waar mensen gedenkmonumentjes neerzetten of een boom versieren.
Waarom kun je je seksuele dingen niet gewoon binnenskamers houden? Waarom altijd een grens opzoeken?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 22:57:17 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212614829
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Waarom kun je je seksuele dingen niet gewoon binnenskamers houden? Waarom altijd een grens opzoeken?
Saai, en
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:54 schreef Harvest89 het volgende:
stiekem wel eens leuk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212614839
Zolang ze maar gedenken tijdens het neuken lijkt het me prima
pi_212614848
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Saai, en
[..]

Dan neem je dus wel bewust het risico dat je tegen mensen aanloopt die zich eraan ergeren, en geweld gaan gebruiken, akkoord? Neuk je gewoon in je slaapkamer dan loop je dat risico niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 22:59:49 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212614856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan neem je dus wel bewust het risico dat je tegen mensen aanloopt die zich eraan ergeren, en geweld gaan gebruiken, akkoord? Neuk je gewoon in je slaapkamer dan loop je dat risico niet.
Hoe staat het met neuken in een club?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212614859
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hoe staat het met neuken in een club?
Als die club het toestaat dan eat your heart out.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212614867
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:55 schreef Hathor het volgende:
Waarom kun je je seksuele dingen niet gewoon binnenskamers houden? Waarom altijd een grens opzoeken?
Homo’s hebben vaak een vrouw. Daarom kan dat niet binnenskamers.
U MAD?
pi_212614883
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Homo’s hebben vaak een vrouw. Daarom kan dat niet binnenskamers.
Daar zijn clubs voor dacht ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 23:03:26 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212614884
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als die club het toestaat dan eat your heart out.
Maar als het gebeurt waar het niet toegestaan wordt is het dan een beetje erg? Of zo erg dat er een nieuwsbericht over geplaatst moet worden?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 23:04:25 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212614890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daar zijn clubs voor dacht ik.
Nee dacht ik, jij kwam met slaapkamers aanzetten. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212614898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:03 schreef Hathor het volgende:
Daar zijn clubs voor dacht ik.
Wat.
U MAD?
pi_212614922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar als het gebeurt waar het niet toegestaan wordt is het dan een beetje erg? Of zo erg dat er een nieuwsbericht over geplaatst moet worden?
Het is niet erg, maar je kan er ook niet mee geconfronteerd willen worden. Op de dag dat de eerste gay olympics in Amsterdam werden georganiseerd liep ik als glazenwasser nietsvermoedend in het centrum van Amsterdam een steeg in om bij de achterkant van een gebouw te komen, en daar zat een kerel op zijn knieen een andere vent te pijpen. Had ik toch liever niet gezien. Prima dat ze het doen verder, maar doe het gewoon lekker binnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212614947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is niet erg, maar je kan er ook niet mee geconfronteerd willen worden. Op de dag dat de eerste gay olympics in Amsterdam werden georganiseerd liep ik als glazenwasser nietsvermoedend in het centrum van Amsterdam een steeg in om bij de achterkant van een gebouw te komen, en daar zat een kerel op zijn knieen een andere vent te pijpen. Had ik toch liever niet gezien. Prima dat ze het doen verder, maar doe het gewoon lekker binnen.
Lijkt mij wel een realistische constatering die je maakt hier.. Hier vlakbij is ook zo'n "ontmoetingsplek" in het bos maar daar lopen ook mensen met kinderen. De observator hier zet ze tegenwoordig op de foto als ie ze betrapt en beloofd ze de foto's in de lokale kranten of op internet te plaatsen als ze nog eens betrapt worden. :)

Iedereen zoekt wel wat, maar val er anderen niet mee lastig lijkt me een logische conclusie.
Lach met een schone bips
pi_212614956
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lijkt mij wel een realistische constatering die je maakt hier.. Hier vlakbij is ook zo'n "ontmoetingsplek" in het bos maar daar lopen ook mensen met kinderen. De observator hier zet ze tegenwoordig op de foto als ie ze betrapt en beloofd ze de foto's in de lokale kranten of op internet te plaatsen als ze nog eens betrapt worden. :)

Iedereen zoekt wel wat, maar val er anderen niet mee lastig lijkt me een logische conclusie.
Ja precies, doe wat je wil doen, maar laat anderen er geen getuige van zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212614959
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja precies, doe wat je wil doen, maar laat anderen er geen getuige van zijn.
Veel moeilijker is het ook niet.
Lach met een schone bips
pi_212614967
quote:
Marco is het méér dan zat. "Ik heb de gemeente Loon op Zand al diverse malen gevraagd om in te grijpen. Plaats verkeersborden met 'verboden in te rijden' of iets met een parkeer- en stopverbod. Maar kennelijk zijn er eerst weer acht vergaderingen nodig voor het zover is", briest hij.
|:)
pi_212614979
quote:
Ik las, verboden in te glijden...

man man man.. Moet de bril weer eens opzetten.
Lach met een schone bips
  dinsdag 27 februari 2024 @ 23:24:45 #24
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212615008
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
"Het is werkelijk niet te geloven", vertelt Peter Smulders, eigenaar van het perceel. "Ik heb het meegemaakt dat twee kerels bezig waren op de motorkap van een auto en dat een derde dat aan het filmen was. Gewoon op klaarlichte dag! En je krijgt nog een grote mond toe ook, wanneer je er wat van zegt. Ongelooflijk, je hebt toch ook geen seks op het kerkhof", vraagt Smulders zich hardop af.
dat dit kan in Nederland
in 'n ander land wordt je door de houtversnipperaar gegooid

Nederland is laag gezonken

dat is echt heel ziek, dat is echt mavo
de kontstaartclub, stuitstaartmutanten
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212615014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:58 schreef Raw85 het volgende:
Zolang ze maar gedenken tijdens het neuken lijkt het me prima
Ieder mens rouwt op zijn eigen manier he
"Pools are perfect for holding water"
pi_212615018
Walgelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 27 februari 2024 @ 23:48:16 #27
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_212615155
Goeie genade zeg, hoe walgelijk kan iets zijn? :o Jakkes! :6

Zum kotzen :r
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  dinsdag 27 februari 2024 @ 23:56:15 #28
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212615199
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:48 schreef Scjvb het volgende:
Goeie genade zeg, hoe walgelijk kan iets zijn? :o Jakkes! :6

Zum kotzen :r
hoe moet je omgaan met dergelijke animale uitingen in de samenleving ?
ik bedoel, jongens die elkaar kontneuken op de motorkap van 'n auto en 'n derde die 't filmt, op 'n kerkhof, dat is echt vies gedrag.
moet daar iets tegen gedaan worden ?
wat kan je er tegen doen ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 28 februari 2024 @ 00:03:48 #29
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_212615219
Tja, goeie vraag. En op een kerkhof nog wel. Geen idee.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_212615224
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee dacht ik, jij kwam met slaapkamers aanzetten. :P
Schopte jij vroeger niet homo's in elkaar?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 28 februari 2024 @ 00:06:20 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212615228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 00:05 schreef Eufonie het volgende:

[..]
Schopte jij vroeger niet homo's in elkaar?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212615282
Kan best begrijpen dat het wel eens lekker en spannend is om het op aparte plekken te doen (waar niks mis mee is zolang je maar niet betrapt word), want enkel en alleen in je eigen huis of auto kan wat saai voelen, maar er zijn grenzen zou je denken. Of het nou homo seks is, of hetero seks, of wat dan ook; dat doe je gewoon niet op zulke plekken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2024 00:24:29 ]
pi_212615320
Dus eh ... FoK!-meet?
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 28 februari 2024 @ 00:59:58 #34
78498 classpc
I don't like change
pi_212615373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 00:32 schreef probeer het volgende:
Dus eh ... FoK!-meet?
Ja, dit is hoe de KLB meet in het nieuws is gekomen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_212615377
Nu de hamvraag, wie zijn die 11 onder 'moet kunnen'?

:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212615401
Wildcamera ophangen en beelden op internet pleuren zal wel strafbaar zijn.
  woensdag 28 februari 2024 @ 01:38:43 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212615427
Walgelijk maar alles wat lgbt+ moeten we geweldig vinden woke enzovoort dus you go boys!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212615445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je gaat gewoon niet staan te kontenbonken op een begraafplaats, is een kwestie van goed fatsoen.
Ach, je bent 16, je hebt een goth vriendinnetje, je komt samen terug van "basic instinct" in de bios, tsja...
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_212615539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 01:04 schreef Red_85 het volgende:
Nu de hamvraag, wie zijn die 11 onder 'moet kunnen'?

:D
Ik.

Ze doen maar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_212615559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 00:32 schreef probeer het volgende:
Dus eh ... FoK!-meet?
Met je "pooping back and forth" teken ))<>(( vind ik dat toch wat spannend
pi_212615598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 01:04 schreef Red_85 het volgende:
Nu de hamvraag, wie zijn die 11 onder 'moet kunnen'?

:D
Waarschijnlijk homosexuelen zoals in het artikel beschreven. Die vinden het schijnbaar normaal om te pas en onpas hun lul op willekeurige plaatsen uit de broek te halen om in een zielsverwant te spuiten.
U MAD?
pi_212615618
HIV-uitwisselplaatsen :r
  woensdag 28 februari 2024 @ 07:21:30 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212615699
Gewoon een nieuw bos als homo-ontmoetingsplek aanwijzen -> opgelost! ^O^

Door die bomenkap verdween dus ook de homo-ontmoetingsplek tussen de bomen bij het Blauwe Meer. "Die plek werd gedoogd en ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen moeite mee had. Maar aangezien het rond het Blauwe Meer nu ook één kale vlakte is, hebben de mannen zich verplaatst naar het stuk bos dat nog intact is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212616075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je gaat gewoon niet staan te kontenbonken op een begraafplaats, is een kwestie van goed fatsoen.
Het is geen begraafplaats het is een bos

Het was van oorsprong een frikandellenbos en iemand dacht er wel een gedenkbos van te kunnen maken

Dus nu delen ze het, nu is het zowel een frikandellenbos als een gedenkbos
  woensdag 28 februari 2024 @ 08:31:01 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212616151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 22:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan neem je dus wel bewust het risico dat je tegen mensen aanloopt die zich eraan ergeren, en geweld gaan gebruiken, akkoord? Neuk je gewoon in je slaapkamer dan loop je dat risico niet.
Dit zijn doorgaans stiekeme homo's die die slaapkamer met hun keurige vrouwtje delen.
  woensdag 28 februari 2024 @ 08:32:10 #46
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212616169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 23:56 schreef sturmpie het volgende:

[..]
hoe moet je omgaan met dergelijke animale uitingen in de samenleving ?
ik bedoel, jongens die elkaar kontneuken op de motorkap van 'n auto en 'n derde die 't filmt, op 'n kerkhof, dat is echt vies gedrag.
moet daar iets tegen gedaan worden ?
wat kan je er tegen doen ?
Auto in zijn achteruit zetten en goed gas geven.

Vooruit kan ook, maar dan moet je wel een afspraak maken met Carglass.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212616195
Gewoon wat berenvallen plaatsen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 28 februari 2024 @ 08:35:19 #48
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212616196
quote:
84s.gif Op woensdag 28 februari 2024 07:21 schreef Starhopper het volgende:
Gewoon een nieuw bos als homo-ontmoetingsplek aanwijzen -> opgelost! ^O^

Door die bomenkap verdween dus ook de homo-ontmoetingsplek tussen de bomen bij het Blauwe Meer. "Die plek werd gedoogd en ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen moeite mee had. Maar aangezien het rond het Blauwe Meer nu ook één kale vlakte is, hebben de mannen zich verplaatst naar het stuk bos dat nog intact is.
Als die homoseksuelen ook nog eens fanatieke milieufanaten waren, dan gebruikten ze gewoon die A10.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 28 februari 2024 @ 08:35:22 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212616197
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Walgelijk maar alles wat lgbt+ moeten we geweldig vinden woke enzovoort dus you go boys!
Die ontmoetingsplekken bestaan juist omdat er nog steeds kerels bang zijn om te vertellen dat ze homo zijn.

Onder druk van hun familie en hun ideaalplaatjes trouwen ze met een of ander keurig vrouwtje en maken ze braaf kindertjes. En om het leven dragelijk te houden gaan ze af en toe "overwerken" ergens in de bosjes met lotgenoten of schandknaapjes.
pi_212616234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 08:35 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als die homoseksuelen ook nog eens fanatieke milieufanaten waren, dan gebruikten ze gewoon die A10.
Even elkaars tunnel asfalteren!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')