4-1quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 Feyenoord - Groningen | Star Channel/ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Sked
@:fetX 4-0
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-1
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado 3-0
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 6-0 ht ueda
Wij feliciteren @:tarado en @:oriente nog met de juiste voorspelling van CAM - NEC.
5-0quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 4-1
@:onlogisch
Wij feliciteren @:tarado en @:oriente nog met de juiste voorspelling van CAM - NEC.
Maar dan zou het 5-0 worden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:34 schreef Mickytjuh het volgende:
7-1
Gewoon omdat dit totaal onlogisch zou zijn.
Liefdequote:
Ik sta hier niet tussen, maar 4-0quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 4-1
@:onlogisch 5-0
Wil je hier tussenstaan? stuur dan een dm, ik verwacht wel serieuze participatiequote:Op donderdag 29 februari 2024 18:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta hier niet tussen, maar 4-0
U heeft DM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil je hier tussenstaan? stuur dan een dm, ik verwacht wel serieuze participatie
Je gaat maar vroeg naar bed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:19 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen dat Groningen er verlenging en strafschoppen uit sleept.
Hoe langer Feyenoord aan de bak moet, hoe beter voor zondag.
Dus het zal bij rust wel 3-0 staan of zo
Lief dagboekquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef Zorro het volgende:
Even een irritatie van me afschrijven, vooral ook omdat het in theorie ook hier vanvond zou kunnen voorkomen:
In Brabant is een amateur bekerwedstrijd beslist op strafschoppen. Nou zul je denken "nou en, dat gebeurt wel vaker". Maar wat is nu het geval? De strafschoppen moeten opnieuw. En waarom?
Nou komt het: Omdat de verliezende partij (ja allicht, als ze hadden gewonnen hadden ze niet gejankt) rood had gekregen en dan moet de andere partij reglementair ook een speler schrappen bij de strafschoppen en dat was niet gebeurd.
WAT IS DAT VOOR WAANZIN?
Als je rood hebt is dat jouw probleem. De ploeg die niks gedaan heeft moet ineens een speler eraf halen. Doe eens normaal man. Als je rood hebt heb je een man minder, klaar. Als het dan zover komt bij de strafschoppen dat je een speler tekort komt dan heb je verloren, DAT zou de regel moeten zijn.
Stelletje achterlijken dit dit verzonnen hebben
Jaja, jij ziet het al zo gaan voor Feyenoord natuurlijk.quote:
Hup Humphries.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na die niet gegeven pingel gun ik speciaal jou Leo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |