abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:19:32 #101
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213598428
O sorry had net mijn vraag aangepast en dieetvoer geopperd.

Maar als ze dinsdag kon komen stond ze op de spoedlijst hoor. Anders was de onze pas in juni aan de beurt geweest. Zonder spoed dus.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_213598613
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:19 schreef Elpis het volgende:
O sorry had net mijn vraag aangepast en dieetvoer geopperd.
Ze eet het nauwelijks en ze komt buiten waar ze gras en insecten eet.
Dan schijnt het niet te helpen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:19 schreef Elpis het volgende:
Maar als ze dinsdag kon komen stond ze op de spoedlijst hoor. Anders was de onze pas in juni aan de beurt geweest. Zonder spoed dus.
Ze staat al vanaf 23 feb op de wachtlijst.
Vanaf de operatie ging het heel slecht met haar. En kon ze bij Lienden op de spoedlijst. Maar omdat mijn dierenarts twijfel zaaide na de operatie of het mogelijk nog zou zakken is het vertraagd. En mijn katje het wat beter leek te doen stelde Liende voor om dan alleen een scan te doen volgende week dinsdag.
Toen ik dat zei tegen de dierenarts zei ze dat het weggegooid geld zou zijn, omdat het wel zeker dat er nog actief weefsel is. Echt woest, woest en woest was ik.
Gelukkig zei Lienden dat ze dan dinsdag niet alleen de scan maar de hele behandeling zouden doen.

Eerst had ik een dierenarts die haar bijna dood liet gaan door de medicatie die ze niet verdroeg.
En nu weer een dierenarts die mij vanaf de operatie (7 maart) aan laat modderen om het maar aan te kijken.
Dat ze het mss met deze waarden wel goed doet en of dat het nog zou moeten zakken.
En dan van de week zegt, tuurlijk is er nog actief weefsel.
Ik vertrouwde haar volkomen, dat is helemaal weg nu.

Sorry moet even mijn verhaal kwijt. Het raakt me emotioneel op dit moment enorm.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 22:02:11 #103
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213599092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:32 schreef Ebinas het volgende:
Ze eet het nauwelijks en ze komt buiten waar ze gras en insecten eet.
Ik kan me vergissen, maar ik kan me niet voorstellen dat daar jodium in zit. Dit lijkt me echt geen probleem voor een jodium arm dieet ter overbrugging. Het gaat er meer om dat ze niet bij bakjes van buurkatten kan meesnaaien.

Ik snap je boosheid hoor. Die laatste lijkt niet echt uit te blinken in communicatie.
Ze had beter kunnen zeggen dat die operatie weggegooid geld is gebleken. :{
Dat laten wennen aan bijwerkingen na zo'n reactie klonk mij best raar in de oren eerste gezegd. :@
Allemaal leuk en aardig bij mensen met een allergie zonder serieuze aandoeningen maar toch niet in dit geval?

Waren/zijn haar nier en leverwaarden nog wel goed (of lichtjes verhoogd door die schildklier zoals de onze had bij haar lever) ?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_213614501
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef Elpis het volgende:

[..]
Ik kan me vergissen, maar ik kan me niet voorstellen dat daar jodium in zit. Dit lijkt me echt geen probleem voor een jodium arm dieet ter overbrugging. Het gaat er meer om dat ze niet bij bakjes van buurkatten kan meesnaaien.

Ik snap je boosheid hoor. Die laatste lijkt niet echt uit te blinken in communicatie.
Ze had beter kunnen zeggen dat die operatie weggegooid geld is gebleken. :{
Dat laten wennen aan bijwerkingen na zo'n reactie klonk mij best raar in de oren eerste gezegd. :@
Allemaal leuk en aardig bij mensen met een allergie zonder serieuze aandoeningen maar toch niet in dit geval?

Waren/zijn haar nier en leverwaarden nog wel goed (of lichtjes verhoogd door die schildklier zoals de onze had bij haar lever) ?
Ik heb inmiddels al het gras verwijderd en ik houd iedere spriet die wil groeien in de gaten :D
Alles voor de kat :P

Het gaat niet van harte met de voeding. Blik hoeft ze sowieso niet. Ik blijf het wel 2x daags aanbieden zonder aandringen.
Brokjes gaan mondjesmaat ik hoop voldoende om niet af te vallen.
Hopelijk houdt ze dit vol.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:02 schreef Elpis het volgende:
Haar ;) haar waarden waren 16 april nog goed.
Maar dat is nu weer een maand geleden.

Heb jij nog een update gehad over hoe ze het doet?
Gelukkig is het bijna zo ver haar.
  zondag 19 mei 2024 @ 20:07:50 #105
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213621346
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat niet van harte met de voeding. Blik hoeft ze sowieso niet. Ik blijf het wel 2x daags aanbieden zonder aandringen.
Brokjes gaan mondjesmaat ik hoop voldoende om niet af te vallen.
Hopelijk houdt ze dit vol.

O dat is balen. Hier moest ze het voer absoluut niet.

Goed dat de overige waarden nog goed waren. Dat was mijn lichtpuntje dat we waarschijnlijk nog op tijd zouden zijn met de wachtlijst.

De foto's die ik vandaag en gisteren kreeg tonen wel een gespannen koppie, maar geen lichaamshouding meer die roept: ik wil het liefst in de muur van dit hok kruipen. Dat is dus ook verbeterd.
Het belangrijkste is dat ze haar bakjes leeg eet. *O*

Nog 1,5 dag en dan kunnen we haar weer ophalen. O+ Ik tel nog net niet de uren/minuten/seconden.
pi_213625218
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:07 schreef Elpis het volgende:

[..]
O dat is balen. Hier moest ze het voer absoluut niet.

Goed dat de overige waarden nog goed waren. Dat was mijn lichtpuntje dat we waarschijnlijk nog op tijd zouden zijn met de wachtlijst.

De foto's die ik vandaag en gisteren kreeg tonen wel een gespannen koppie, maar geen lichaamshouding meer die roept: ik wil het liefst in de muur van dit hok kruipen. Dat is dus ook verbeterd.
Het belangrijkste is dat ze haar bakjes leeg eet. *O*

Nog 1,5 dag en dan kunnen we haar weer ophalen. O+ Ik tel nog net niet de uren/minuten/seconden.
Wat fijn dat ze het goed doet. Niet dat ze er lol in heeft, maar ze doorstaat het O+
Nog heel even. Hoe laat mag je?

Hier wordt het voer al weer volledig sinds gistermiddag geweigerd. Vanochtend moest ik wel terug naar gewoon.
Ik durf nu zeker niet te lang zonder eten te gokken.
Gelukkig at ze dat wel weer.

Misschien toch van de week maar even een tussentijdse bloedtest doen, ondanks de stress.
De geldigheid voor die van Lienden is nu ook verlopen.
  maandag 20 mei 2024 @ 11:46:16 #107
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213626349
Foto van vandaag toonde een iets minder gespannen koppie en liggend op haar knietjes. O+

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 09:21 schreef Ebinas het volgende:
Hoe laat mag je?
Bij het maken van de afspraak zei ik enthousiast zo vroeg mogelijk. Nou dat ging lukken want het enige plekje dat ze nog had in de ochtend was om 8u. :') Dat wordt dus een vroegertje, want het is voor ons ook nog een uur rijden. :O

quote:
Hier wordt het voer al weer volledig sinds gistermiddag geweigerd.
Jeetje balen zeg dat ze dat voer niet lekker weten te maken. De dierenarts assistente zei het toen ook al.
Jammer ook dat ze alleen brokjes eet. Voor een blikvoer-eter was dit misschien nog een idee geweest.
https://vriesvoer.nl/nl/k(...)schildklier-420.html
Heb ik zelf ook naar zitten kijken vlak voordat ik het groene licht voor de opname kreeg.

quote:
Misschien toch van de week maar even een tussentijdse bloedtest doen, ondanks de stress.
De geldigheid voor die van Lienden is nu ook verlopen.
Hebben ze enig idee of ze het spul binnen 6 weken weer binnen hebben? Niet dat je het voor de kat zijn viool laat doen.
pi_213626426
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 11:46 schreef Elpis het volgende:
Foto van vandaag toonde een iets minder gespannen koppie en liggend op haar knietjes. O+
Ze weet vast dat ze bijna naar huis mag :D O+
quote:
8u. :') Dat wordt dus een vroegertje, want het is voor ons ook nog een uur rijden. :O

Oh dat is wel erg vroeg _O- , ik lach omdat je haar dan toch weer heerlijk terug ziet ;) .
Ik woon nog een kwartiertje verder.
quote:
[..]
Bij het maken van de afspraak zei ik enthousiast zo vroeg mogelijk. Nou dat ging lukken want het enige plekje dat ze nog had in de ochtend was om 8u. :') Dat wordt dus een vroegertje, want het is voor ons ook nog een uur rijden. :O
[..]
Jeetje balen zeg dat ze dat voer niet lekker weten te maken. De dierenarts assistente zei het toen ook al.
Jammer ook dat ze alleen brokjes eet. Voor een blikvoer-eter was dit misschien nog een idee geweest.
https://vriesvoer.nl/nl/k(...)schildklier-420.html
Heb ik zelf ook naar zitten kijken vlak voordat ik het groene licht voor de opname kreeg.
[..]
Hebben ze enig idee of ze het spul binnen 6 weken weer binnen hebben? Niet dat je het voor de kat zijn viool laat doen.
Ik durf dat nu niet meer te proberen. Overzetten naar BARF is ook weer een heel ding. Dat mag nl binnen zoveel uur met brok. Kan maag niet aan geloof ik.
quote:
Ze wilde een nieuwe afspraak inplannen voor 4 juni. Ik gaf aan dat ze echt niet goed gaat.
Misschien 28 mei, ze ging haar best doen.
Ik kreeg de indruk dat het (wan)hopen is of er dan leveringen binnenkomen.
Ik lees wel meer eerdere verhalen op het internet dat het weken tot maanden kan duren.
pi_213634801
Pfffff nieuwe datum staat nu op 4 juni 11:00.
Nu maar duimen dat dat wel doorgaat.
En morgen bij nieuwe DA bloedonderzoek, duimen dat haar waarden nog goed genoeg zijn om behandeld te mogen worden.
Zenuwslopend deze maanden
  dinsdag 21 mei 2024 @ 11:28:05 #110
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213635357
Ze is weer thuis. O+
Onderweg kreeg ze weer praatjes en gaf weer een uur lang een concert. :D
Eenmaal thuis moest alles gelijk weer ontdekt en gekroeld worden.
En binnen 5 minuten stond ze alweer bij de achterdeur te schreeuwen. :')

Maar goed heb haar 1x even goed gekroeld en daarna mijn handen flink gewassen. Nu moet ik flink in huis bezig blijven want als ik ga zitten probeert ze op schoot te kruipen. O+

Ophalen gaat gepaard met een uitgebreid 'exit'gesprek zeg maar. Je krijgt dan een recap van de hele week en doornemen van de richtlijnen hoe te handelen de komende 3 weken en evt vragen te stellen die je nog had.
Hoewel de dagelijkse update (1 foto en een een korte zin met hoe het gaat) soms onvoldoende voelt probeer ik dat gevoel echt bij mezelf te houden. Het is als een cursus loslaten voor gevorderden en erop vertrouwen dat ze gewoon goed voor haar zorgen zover ze dat kunnen. Ik probeer me ook voor te houden dat wij nu 1x 3 weken aan die straling worden 'blootgesteld', maar zij doorlopend patienten moeten verzorgen. Voor hun eigen veiligheid kan dat nooit zo intensief zijn als je normaal zou doen. Ik begreep wel dat er camera's hangen waarmee ze hun in de gaten kunnen houden.
Het afrondende gesprek voelt dan weer als een warm bad waar echt tijd voor je wordt genomen.

Over 6 weken naar de eigen dierenarts voor controle van haar bloeddruk want die was verhoogd, maar dat kan meerdere oorzaken hebben en over 6 maanden controle van de schildklier.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 10:16 schreef Ebinas het volgende:
Pfffff nieuwe datum staat nu op 4 juni 11:00.
Nu maar duimen dat dat wel doorgaat.
En morgen bij nieuwe DA bloedonderzoek, duimen dat haar waarden nog goed genoeg zijn om behandeld te mogen worden.
Zenuwslopend deze maanden
Ik zal ook heel hard voor je duimen dat het er dan wel is. Hij vermeldde het nog dat het op was en helaas weten ze zelf ook niet altijd waar de vertraging in zit. Het schijnt uit Polen te moeten komen.
Eerst maar even duimen dat de waarden morgen nog goed zijn.
pi_213636156
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 11:28 schreef Elpis het volgende:
Ze is weer thuis. O+
Onderweg kreeg ze weer praatjes en gaf weer een uur lang een concert. :D
Eenmaal thuis moest alles gelijk weer ontdekt en gekroeld worden.
En binnen 5 minuten stond ze alweer bij de achterdeur te schreeuwen. :')

Wat heerlijk dat ze het zo goed doet en weer de draad oppakt thuis.
Dit is al een dikke felicitatie waard *O*

Nu nog even bloeddruk afwachten dus en daarna de schildklier.
Nog even flink blijven duimen, maar het ziet er al met al gunstig uit hoor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 11:28 schreef Elpis het volgende:
Het is als een cursus loslaten voor gevorderden
Dat is het het hele traject al hoor he.
Vandaag moet ik bv echt mijn zinnen weer verzetten om nu al niet bezig te zijn met de bloeduitslagen van morgen.
Maar dat is nog steeds niets vergeleken bij je katje daar achterlaten natuurlijk.
En dank weer voor de update. Voelt toch allemaal iets minder onzeker allemaal hierdoor.

Het zal nog wel een dingetje worden om haar te "ontwijken" nu.
Heb er ook echt geen tips voor. Nog geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
Ja wat jij zegt, bezig blijven, deuren dicht en af en toe een kort momentje van knuffelttijd.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 20:28:34 #112
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213640439
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Het zal nog wel een dingetje worden om haar te "ontwijken" nu.
Het is me redelijk gelukt tot nu toe. Als ik een break nam zette ik mijn laptop op de bar en ging ik staand lezen. :P

Hopen dat ze moe van alles zou zijn was vooralsnog ijdele hoop. Tot het eind van de middag drentelde ze mauwend als een blij ei door het huis. Daarna heeft ze eindelijk een poosje geslapen. Dochter haar favoriete trui die ik net wilde opvouwen mag nu in quarantaine of de was. :{
Ze is overigens toch een kort moment buiten geweest. Ik had daar een regen moment voor uitgekomen want dan blijft ze zeker te weten onder de overkapping en is ze vrij snel weer binnen. :P

De grootste uitdaging komt vannacht. Hoe houden we haar uit de slaapkamers en kunnen we tegelijk slapen. Zoveel oordopjes heb ik geloof ik niet. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag moet ik bv echt mijn zinnen weer verzetten om nu al niet bezig te zijn met de bloeduitslagen van morgen.

Ben ook heel benieuwd wat daar uit komt ja. We wachten het af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 21-05-2024 22:33:32 ]
pi_213646575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:28 schreef Elpis het volgende:
De grootste uitdaging komt vannacht. Hoe houden we haar uit de slaapkamers en kunnen we tegelijk slapen. Zoveel oordopjes heb ik geloof ik niet. :{

Hoe is het gegaan?

Ik heb de uitslagen binnen. SDMA is wat verhoogd, dus vroegaankondiging nieren.
Het staat de behandeling niet in de weg, maar de kans is wel dat het na de behandeling een nierkatje wordt/is.
Ik krijg een paar dagen om na te denken.
  woensdag 22 mei 2024 @ 13:23:01 #114
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213646932
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 12:38 schreef Ebinas het volgende:
Hoe is het gegaan?

Bovenverwachting goed. :)

De door haar gekraakte trui hebben we op de grond op de overloop gelegd. Nadat alle deuren naar de slaapkamers dicht waren heb ik haar 3 keer gehoord en toen bleef het stil. Het voelde gewoon verdacht stil. Alsof dochter was bezweken voor de roep van de kat en haar toch had binnen gelaten, maar dat bleek niet zo te zijn.
Toen viel ik als een blok in slaap (niet raar als de wekker die dag om 6u was gegaan :P ). En pas om 6u s'ochtends weer wat geklaag gehoord maar weer in slaap gevallen tot 8.30u.

Maar goed 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eens zien hoe het verder gaat.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 12:38 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb de uitslagen binnen. SDMA is wat verhoogd, dus vroegaankondiging nieren.
Het staat de behandeling niet in de weg, maar de kans is wel dat het na de behandeling een nierkatje wordt/is.
Ik krijg een paar dagen om na te denken.
Ach getver. Daar hoopten we niet op. Maar het kan dus wel zijn dat het verhoogd is door de schilklier en weer zakt als ze behandeld is zoals hier met de leverwaarden?
Mja wat is het alternatief he? :{
pi_213657377
@Elpis

Hopelijk gaat alles nog steeds goed met haar en vallen de aanpassingen mee.

Bij mij is het lastig. En op dit moment denk ik niet dat ik haar nog met Radioactief jodium laat behandelen.
4 juni staat nog wel, maar als ik er nog niet definitief uit ben vraag ik of ze op de wachtlijst mag blijven.

Mijn eigen da zegt. Niet doen. Kans is groot dat je een nierkat terugkrijgt en dat moet je niet willen.
Mss heeft ze gelijk. Ik kan het alleen op het moment niet helemaal incasseren. Deze teleurstelling is er net 1 teveel.

Maar ik denk uiteraard als eerste aan het welzijn van mij katje.
Dus daarom besloten om toch weer medicatie te proberen.
We starten nu met druppels en een onderdosering (tov startdosering) in de hoop dat ze een geleidelijke opbouw wel aankan.
Anders rest nog de oorzalf, maar ik weet nu al dat ik die niet 2x per dag in het oortje krijg.
En als dat niet gaat dan denk ik eerlijk gezegd het antwoord al weet, maar het gewoon nog even niet wil uittikken/uitspreken.
  donderdag 23 mei 2024 @ 21:35:01 #116
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213661377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:42 schreef [quote]0s.gif [b]Op donderdag 23 mei 2024 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Hopelijk gaat alles nog steeds goed met haar en vallen de aanpassingen mee.
Nou streng voor haar zijn valt me best zwaar hoor. :@
's Nachts ben ik wel consistent en mag ze nergens in. Het is verdorie of ik weer kleine kinderen heb. Het eerste gejank begon om half 2. Gelukkig liet ze zich met een korte kroel afschepen richting 'haar' trui. Daarna om 6u het gezeur. Brokjes in haar bakje boden toen redding.
Om te voorkomen dat ze op schoot wil kruipen laat ik nu ook de achterdeur open en heb ik de enige kier in de tuin gebarricadeerd zodat ze niet bij andere mensen kan komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Mijn eigen da zegt. Niet doen. Kans is groot dat je een nierkat terugkrijgt en dat moet je niet willen.
Jeetje wat lastig zeg. :{
Is het een idee om dit met de Lingenhoeve te bespreken? Ik neem aan dat zij meer ervaring hebben met katten met een wat verhoogde sdma-meting?
  maandag 27 mei 2024 @ 09:31:04 #117
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213699841
Hier gaat het inmiddels een stuk relaxter. Vandaag is het dag 14 vanaf behandeling en we merken dat ze een stuk minder hyper is. Gisteren op de weegschaal met haar gaan staan en ze lijkt 2 ons aangekomen sinds we haar hebben opgehaald. Nou kan daar natuurlijk verschil in zitten, want andere weegschaal. En ik heb ook maar 1 cijfer achter de komma itt die babyweegschalen.
's Avonds gaat ze braaf op de gang liggen slapen en hebben we relatief weinig last van gezeur.

Mijn man heeft zich helemaal verdiept in jodium 131 en technetium IV om te zien hoe schadelijk ze nou eigenlijk is, maar dat valt inmiddels wel mee. Het ergst was in het begin kort na de behandeling daar zat de meeste gamma straling. De beta straling komt niet zo ver. Nu passen we alleen nog op haar speeksel en urine want daar kan dat nog wel in zitten.

@Ebinas
En ben er al uit hoe het aan te vliegen? Ben je al begonnen met de medicatie en hoe gaat dat?
pi_213701828
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:31 schreef Elpis het volgende:
Hier gaat het inmiddels een stuk relaxter. Vandaag is het dag 14 vanaf behandeling en we merken dat ze een stuk minder hyper is. Gisteren op de weegschaal met haar gaan staan en ze lijkt 2 ons aangekomen sinds we haar hebben opgehaald. Nou kan daar natuurlijk verschil in zitten, want andere weegschaal. En ik heb ook maar 1 cijfer achter de komma itt die babyweegschalen.
's Avonds gaat ze braaf op de gang liggen slapen en hebben we relatief weinig last van gezeur.
Het blijft goed nieuws hoor he. Wat fijn!
Zo'n babyweegschaal is wel een aanrader btw.

quote:
Mijn man heeft zich helemaal verdiept in jodium 131 en technetium IV om te zien hoe schadelijk ze nou eigenlijk is, maar dat valt inmiddels wel mee. Het ergst was in het begin kort na de behandeling daar zat de meeste gamma straling. De beta straling komt niet zo ver. Nu passen we alleen nog op haar speeksel en urine want daar kan dat nog wel in zitten.
Oh dat is fijn te weten. Wel voorzichtig maar in de kramp vliegen is ook weer niet nodig.
quote:
En ben er al uit hoe het aan te vliegen? Ben je al begonnen met de medicatie en hoe gaat dat?
Pffff weer de hele boel overhoop.
Had net besloten alleen nog medicatie te proberen (nu dag 5 met een onderdosering), maar het krabben aan de kop begint al.
Word ik net gebeld door de dierarts van Lienden.
Er zijn nog kansen voor een behandeling. Een echo en urineonderzoek moet de staat van de nieren beter laten zien.
Zojuist eigen dierenarts gebeld en ze gaan een echo inplannen. ik hoor nog wanneer.

4 juni gaat niet door in Lienden, maar zodra alles bekend is kan ze snel geholpen worden (mits de echo en urineonderzoek goed is)

Z e n u w s l o p e n d deze weken

-edit- Inmiddels hebben dierenarts Lienden en eigen dierenarts overleg gehad (wist ik niet, maar heel fijn zij hebben er immers verstand van).

Gezien de waarde van de SDMA vinden ze een echo niet nodig, maar zal urineonderzoek nog wel aanvullende info opleveren.
En van beide krijg ik nu de indruk, dat ze sws de voorkeur geven aan behandelen in Lienden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ebinas op 27-05-2024 18:30:58 ]
  maandag 27 mei 2024 @ 22:17:20 #119
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213707211
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 14:15 schreef Ebinas het volgende:
Het blijft goed nieuws hoor he. Wat fijn!
Ja als ik jouw struggles lees voel ik me een gezegend mens.

Wat een dubbel gevoel geeft je update. Enezijds klote dat die medicatie toch weer zo'n reactie geeft en anderzijds toch een lichtpuntje dat Lienden wel een optie lijkt. Nou ja afhankelijk van het urineonderzoek dan.

Opmerkelijk dat je eigen DA zo overtuigd leek dat het weggegooid geld zou zijn en nu na overleg toch om lijkt te zijn. Nou ja misschien dat het feit dat ze nu toch weer jeuk heeft en wat overtuigingskracht uit Lienden een duwtje in die riching heeft gegeven ofzo.
pi_213708600
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:17 schreef Elpis het volgende:
Opmerkelijk dat je eigen DA zo overtuigd leek
Miscommunicatie denk ik. En daarom ben ik wel heel blij dat de artsen onderling met elkaar gesproken hebben.
En niet via mij en assistentes.

De arts van Lienden geeft aan dat het sowieso mijn katje haar enige kans is, zeker omdat ze het op dit moment goed doet.
Urineonderzoek is alleen nog om uit te sluiten dat het op basis daarvan zinloos zou kunnen blijken te zijn.
En dan rest mij haar langzaamaan los te laten.

Nu moet ze nog even plassen en wel op een tijd dat het snel naar de da kan (moet "vers" zijn).
Katten en moeten :')
pi_213723333
Yes *O* *O* *O*
Urine is helemaal goed.
Heel klein beetje eiwit, maar eik zien ze dat vaker.
Kan nieren zijn, maar kan ook vervuiling zijn verkregen tijdens het opvangen.

Lienden is al gemaild door de DA en uiteraard heb ik ook gelijk gebeld :P
Moet nog teruggebeld worden en mijn geduld is helemaal op :'(

-edit- Dat wordt vrijdag pas

[ Bericht 2% gewijzigd door Ebinas op 29-05-2024 15:59:24 ]
  woensdag 29 mei 2024 @ 20:39:08 #122
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213726443
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Yes *O* *O* *O*
Urine is helemaal goed.
Heel klein beetje eiwit, maar eik zien ze dat vaker.
Kan nieren zijn, maar kan ook vervuiling zijn verkregen tijdens het opvangen.

Lienden is al gemaild door de DA en uiteraard heb ik ook gelijk gebeld :P
Moet nog teruggebeld worden en mijn geduld is helemaal op :'(

-edit- Dat wordt vrijdag pas
*O* Dat klinkt als goed nieuws. Zelfs als het wel van de nieren is is het dan geen probleem voor verdere behandeling in Lienden? Of moet je dat vrijdag nog te horen krijgen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 29-05-2024 21:11:54 ]
pi_213731890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:39 schreef Elpis het volgende:
Of moet je dat vrijdag nog te horen krijgen?
Nee, alles is goed voor de behandeling in Lienden.

Ben vandaag ook weer gestopt met de medicatie.
Ze begint alweer over te geven, zich terug te trekken en diarree er van te krijgen.
Daarnaast begint ze al kleine wondjes van het krabben te krijgen.
Ze kan er echt niet tegen.

Ik hoop morgen echt een nieuwe datum te krijgen, waarbij ze snel kan.
En het materiaal geleverd wordt.
  donderdag 30 mei 2024 @ 13:14:28 #124
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213732121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 12:46 schreef Ebinas het volgende:
Nee, alles is goed voor de behandeling in Lienden.

O dan gooi ik er nog een paar cheers tegenaan. *O* *O* *O*

Ze moet sowieso dacht ik eerst opknappen van deze allergische reactie. dacht ik. Vooraf kreeg ik telefonisch te horen dat ze in fysiek de best mogelijke conditie moest zijn. Hopelijk valt dat allemaal een beetje samen met een zsm opname.
pi_213732311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 13:14 schreef Elpis het volgende:
O dan gooi ik er nog een paar cheers tegenaan. *O* *O* *O*
O+

En je hebt gelijk. Nu heeft ze nog even de tijd om te herstellen.
Gelukkig herkende ik alles van de vorige keer. En hoop nu zo snel te zijn dat ze snel opknapt.

En nu weer over die van jou.
Jij bent bijna verlost van de "beperkingen"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')