Hier nog 1, ben maar vol voor de RB gegaan.quote:
Heb nu Williams motor eruit, voor VCARBquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem net in mijn manager gedaan. Living on the edge
Ik had een motor van Williams, met een rijder minder verlies je sowieso punten. Dus nu maar de gok genomen voor RB. Ricciardo en Tsunoda verraste me in FP1 en FP2. Maar morgen zullen ze weer uiteraard teleurstellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef Managarm het volgende:
Ik had Albon erin gezet, ik hou hem, die rijdt morgen gewoon dik in de punten![]()
.
Ik heb nog de rest van Haas en Magnusson.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:04 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik had een motor van Williams, met een rijder minder verlies je sowieso punten. Dus nu maar de gok genomen voor RB. Ricciardo en Tsunoda verraste me in FP1 en FP2. Maar morgen zullen ze weer uiteraard teleurstellen.
Even quotenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weer een verloren manager seizoen
Had niks verloren als dat kuthaas niet plots sterk was op de zondagquote:
Yup, hier ook. Hopelijk lukt Piastri al voor de volgende ronde, want Haas laat ik lekker staan voorlopig.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Thornado het volgende:
Stroll en de rest Haas was vandaag een gouden combi!
en wordt nog beter met de penalty van Alonso, wel de vraag hoe lang je het geluk met Stroll wil blijven testen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Thornado het volgende:
Stroll en de rest Haas was vandaag een gouden combi!
Ik weet nog dat ik voor Stroll koos, tegen al mijn principes in. Ach...soms moet je principes laten varen. 😀quote:Op zondag 24 maart 2024 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en wordt nog beter met de penalty van Alonso, wel de vraag hoe lang je het geluk met Stroll wil blijven testen.![]()
Haas.quote:
Bidden dat het een toevalstreffer was.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bidden dat Stroll 2 wedstrijden op rij niet crasht.
Ik ook, alleen heb ik twee hazen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:48 schreef Sally het volgende:
Ik ben maar voor het dure onderdeel gegaan:
[ afbeelding ]
Hup Stroll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |