Ik had het hier ook maar als ik de cache van m'n browser ververs is het goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef D_A het volgende:
Het AM & Mclaren logo zijn omgedraaid bij de motoren.
Ja, dat viel me net op. Top!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Heb ook tijd gehad voor het Stake-logootje. Volgens mij klopt alles nu helemaal.
Volgende ronde kan je gewoon instappen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Bayswater het volgende:
Oeps te laat. Jaartje wachten maarBij Scorito gelukkig nog wel 1,5 uur.
Technisch gezien is dat mogelijk ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgende ronde kan je gewoon instappen hoor
Als deze race voorbij is (maandagavond worden punten uitgedeeld).
Je verwacht veel punten/budget de 1e ronde?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat mogelijk ja.
Een sneeuwbaleffect vooral.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verwacht veel punten/budget de 1e ronde?
Zo ben ik vorig jaar begonnen, uiteindelijk niet eens in de top 100 geëindigdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef tothierennietverder het volgende:
Krijg nou wat. Dat ik na zoveel jaar nog een keertje (heel eventjes) op nr1 mag staan! Tof!
Morgen zal de race daar wel het een en ander aan veranderen, maar toch!
Een kwali zegt zelden wat over de race(pace). Zeker bij Haas, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar 12 users met de beste keus, valt nog mee als je dit topic mocht geloven
Ik ga het maar niet over m'n eigen prestaties hebben
4x Haas jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Een kwali zegt zelden wat over de race(pace). Zeker bij Haas, bijvoorbeeld
En laten de 1e 12 nu een compleet HAAS team hebben...?! (ik ga uit van Allemaal aangezien er wat op Dicht staan).
Gewoon de race afwachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb weer eens het verkeerde gekozen
Met 2x Williams 'maar' 16 punten achter en de race voor de boeg kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4x Haas ja
Daarachter elke mogelijke combinatie met 1 of 2 Sauber-onderdelen, en her en der een Williams onderdeel
Tijd voor Albonoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 2x Williams 'maar' 16 punten achter en de race voor de boeg kan ik wel mee leven.
Het kan nog alle kanten op ja! Vorig jaar begonnen op 270 en uiteindelijk nog 61e. Maar wel een leuk begin even zo!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ben ik vorig jaar begonnen, uiteindelijk niet eens in de top 100 geëindigd
Als iedereen finisht maakt het allemaal nog niet zoveel uitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is weer klaar voor een jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |