The hardest thing in life is to see the one you love, loving someone else...
Eerst ging ik 2,5 jaar niet uit omdat ik met haar alles had wat ik wilde hebben, nu ben ik nooit ergens te vinden, omdat ik waar dan ook maar één gedachte heb: zo snel mogelijk naar huis, een van de weinig vertrouwde dingen die ik nog heb...
quote:Idd, hier thuis voel ik me goed, met mn (weinige) vrienden ook, maar ik wil gewoon een meid. Aan de andere kant, ik kan geen meid meer vertrouwen, niet na de manier waarop mijn ex tegen mij gelogen heeft. Ik durf mezelf niet meer te geven aan een andere meid, omdat ik de pijn die ik nu ervaar niet nog een x wil hebben. 2 dingen die dus lijnrecht tegenover elkaar staan...een meid die nu mij zou willen zou eerst de scherven moeten opruimen en heel veel moeite moeten doen. Ik kan het hun niet kwalijk nemen dat ze dat niet willen...........maar ondertussen ga/maak ik (mezelf) wel kapot.
Op zondag 16 februari 2003 00:35 schreef MrTorture het volgende:
Hmmz, ik ben bang dat ik je niet kan opvrolijken. Ik ben nu inmiddels ruim 5 maanden verder en ik herken ieder woord wat jij typt... Sterker nog, ik zat er aan te denken een topic te openen, maar ik denk dat ik weinig anders had getypt dan jij.Eerst ging ik 2,5 jaar niet uit omdat ik met haar alles had wat ik wilde hebben, nu ben ik nooit ergens te vinden, omdat ik waar dan ook maar één gedachte heb: zo snel mogelijk naar huis, een van de weinig vertrouwde dingen die ik nog heb...
Er zit trouwens een behoorlijke discrepantie in jouw (topicopener) stuk. Je schrijft in alinea 2 dat vrouwen jou niet zien staan en al in alinea 3 heb je het over een knap meisje dat verliefd is op jou en met wie je naar bed bent geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door chef op 16-02-2003 01:31]
quote:Ja, maar ik weet niet de reden waarom dat knappe meisje verliefd op mij ZEGT te zijn. Ik heb wel een vermoeden, en als dat zo is dan hoef ik dr dus niet. Maar ik hoef haar hoe dan ook niet, want ik ben niet verliefd op dr, en zal dat ook niet worden.
Op zondag 16 februari 2003 01:00 schreef chef het volgende:
Na regen komt zonneschijn.... Toen ik op de middelbare school zat had ik een vriendin. Dat ging uit in het tweede jaar van mijn studie..... een technische studie, met als gevolg dat ik nu, tig jaar later, nog steeds geen nieuwe vriendin heb. Op een of andere manier sta ik volledig buiten de markt (niet dat zo onaantrekkelijk ben ofzo). Er zijn vrijwel geen vrouwen in mijn omgeving (het sociale gebied waar je je in bevindt).
Dus: het kan altijd erger (helaas)Er zit trouwens een behoorlijke discrepantie in jouw (topicopener) stuk. Je schrijft in alinea 2 dat vrouwen jou niet zien staan en al in alinea 3 heb je het over een knap meisje dat verlieft is op jou en met wie je naar bed bent geweest.
Vrouwen hebben mij ook nooit zien staan, en dat is nog steeds niet zo. Ik wil dat vrouwen mij willen om MIJ, en niet om iets anders.
Achter de computer is niks te vinden, ja behalve als je van sexplaatjes houdt! Hup en nu weg jij...kssst!
quote:dat weet ik niet, ze DOET alsof ze dat is. Ik weet niet waarom, maar ik heb wel een vermoeden, daar kwam ik eergisteren achter. Ik hou dat liever voor me waarom dat dat is, maar hoe dan ook. Ik wil niets met dr, en als dit waar is wat ik denk HELEMAAL niet meer.
Op zondag 16 februari 2003 01:08 schreef Migwi het volgende:
Waarom is ze dan verliefd op je als ik vragen mag..
Mensen moeten verdomd veel van je houden, mogen zij met je omgaan!
Die levensstandaard moet je gewoon voorop stellen en moet je dan eens kijken hoe weinig mensen je nog teleurstellen.
Blijkbaar laat je met je sollen, anders had ze niet zo gedaan... sorry...
quote:Misschien is dat ook zo, ik kuste zowat de grond waar ze op liep. Maar ja, ik ben wel zo dat ik ontzettend gesloten ben en dat iemand toch HEEL erg zijn best moet doen om 'toegelaten' te worden. In 19 jaar is dat geen enkele meid gelukt (ook niet geprobeerd trouwens
Op zondag 16 februari 2003 02:09 schreef Idols-fanaat het volgende:
Alleen zijn is toch het ultieme genot hoor!Mensen moeten verdomd veel van je houden, mogen zij met je omgaan!
Die levensstandaard moet je gewoon voorop stellen en moet je dan eens kijken hoe weinig mensen je nog teleurstellen.Blijkbaar laat je met je sollen, anders had ze niet zo gedaan... sorry...
Alfred Lord Tennyson - 'In Memoriam:21', 1850
quote:
I hold it true, whate'er befall;
I feel it, when I sorrow most;
'Tis better to have loved and lost
Than never to have loved at all.
quote:Of je bent gewoon bang voor nieuwe dingen, en dan ga je je onderbewust allemaal dingen verzinnen waarom dat nieuwe meisje niks voor je is. Heb het zelf ook meegemaakt. Moed verzamelen en je verleden achter je laten, maar dat zul je zelf moeten doen daar kan niemand je bij helpen. Wil je blijven hangen in het verleden of toch misschien nog gelukkig worden in de toekomst? De keuze is aan jou
Op zondag 16 februari 2003 01:11 schreef CoolGuy het volgende:[..]
dat weet ik niet, ze DOET alsof ze dat is. Ik weet niet waarom, maar ik heb wel een vermoeden, daar kwam ik eergisteren achter. Ik hou dat liever voor me waarom dat dat is, maar hoe dan ook. Ik wil niets met dr, en als dit waar is wat ik denk HELEMAAL niet meer.
quote:Nee ik verzin dit niet. Vanmorgen is me duidelijk geworden dat ze maar doet alsof. Dat is op zich geen probleem. Ik weet ook waarom ze dat doet. gezien de oorzaak van de reden vind ik het ook niet erg. Het maakt ook geen verschil uit want ik voel gewoon niets voor dr.
Op zondag 16 februari 2003 11:30 schreef Pushit het volgende:[..]
Of je bent gewoon bang voor nieuwe dingen, en dan ga je je onderbewust allemaal dingen verzinnen waarom dat nieuwe meisje niks voor je is. Heb het zelf ook meegemaakt. Moed verzamelen en je verleden achter je laten, maar dat zul je zelf moeten doen daar kan niemand je bij helpen. Wil je blijven hangen in het verleden of toch misschien nog gelukkig worden in de toekomst? De keuze is aan jou
Ik begrijp je helemaal want voor mij is het precies hetzelfde weinig vrienden en ook geen partner meer.
ik zit er ook heel erg mee en kan ook niets van me afzetten en bij mij duurt het nu al 5 maanden.
Soms zie ik het hele leven ook niet meer zitten en ik mis ook diegene waar je alles tegen kwijt kan,iedereen wil graag geborgenheid en veiligheid.
Het zou beter zijn als je inderdaad veel vrienden had die je mee konden trekken overal naar toe,maar die heb ik ook niet.
Het enige grote verschil tussen jou en mij is dat jij pas 21 jaar oud bent en ik ben nu 42 jaar oud en heb 2 kinderen thuis van 13 en 10 jaar.
Wie zit er nu op mij te wachten in deze situatie.
Ik kan namelijk niet zomaar weg en moet ook gewoon alles doen zoals werken ,huishouden en de kids en wat er allemaal bij komt kijken.
Het leven is niet zo leuk helaas.
Ik moet ook maar meedraaien en maar doen of het goed gaat maar ook ik ben kapot van binnen en zit zelfs aan de medicijnen.
Ik hoop en denk ook dat jij op je 21 sneller iets moois kan opbouwen.
Je kan mijn topic lezen over scheiding (pgorkum).
Heb je misschien iets van icq of msn of mail,misschien kunnen we elkaar steunen als je daar intresse in hebt.
Ik weet het is heel moeilijk maar we moeten verder en maar hopen dat het ons en andere beter zal vergaan.
Ik kan je helaas niet erg veel troosten,maar alleen maar zeggen kop op ik moet dat ook alhoewel ik er ook geen zin meer in heb,en jij kan nog makkelijker de deur uit als ik en je bent veel jonger.
Ik zou je graag willen steunen maar ik weet ook niet hoe ik het moet doen.
Veel succes en probeer er wat van te maken coolguy.
en als je wilt praten met me je bent altijd welkom mijn mail staat erbij in het forum.
Groetjes peter
quote:Als er een boek was dat garant stond voor geluk zou er een religie naar gemaakt worden denk ik. Geluk zit in jezelf, klinkt raar maar dat is zo. Liefde is ook niet altijd een garantie voor geluk trouwens. Gewoon je leven leiden zoals je datzelf wil. En die liefde komt vanzelf. Ga er niet naar zoeken, en zeker niet op wachten. Ga eruit, onderneem dingen, probeer een sociale kring te creëren waar je je happy in voelt. Een vrouw zal veel eerder een happy iemand leuk vinden dan iemand die de depressie van zich af straalt.
Op zondag 16 februari 2003 11:41 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Nee ik verzin dit niet. Vanmorgen is me duidelijk geworden dat ze maar doet alsof. Dat is op zich geen probleem. Ik weet ook waarom ze dat doet. gezien de oorzaak van de reden vind ik het ook niet erg. Het maakt ook geen verschil uit want ik voel gewoon niets voor dr.
Maar goed, ik wil uiteraard gelukkig worden in de toekomst, maar hoe doe ik dat ? Zie eerder genoemde problemen, en vergeet die meid dan even aub![]()
Trouwens, bedankt aan alle mensen die hier reageren..
Ik zag het ooit ook niet meer zitten. Maar heb wel altijd geprobeerd om me eigen ding te doen waardoor ik niet echt helemaal down raakte. Nu heb ik weer een hele lieve vriendin (op me werk ontmoet) en kan ik me die rottijd al bijna niet meer herinneren. Alles komt goed, maar het gaat nooit vanzelf. Suc6 verder, en niet teveel mokken je leeft maar één keer neem het er van
quote:Sterkte en succes, jij ook CoolGuy.
Op zondag 16 februari 2003 11:48 schreef pgorkum het volgende:
...
Dat je na 2,5 maand nog niet over je vriendin heen bent hoeft geen drama te zijn. En dat je je voor vrouwen afsluit, is ook wel begrijpelijk.
Het wordt pas gevaarlijk als je je voor iedereen begint af te sluiten, ook voor mensen met wie je gewoon vriendschappelijk contact zou kunnen hebben. Want dan zit je in een neerwaartse spiraal.
Probeer eerst eens nieuwe contacten te leggen met mensen zodat je wat meer vrienden krijgt. Wanneer dat is gelukt kun je meer tijd aan hen besteden en zit je niet meer zo te piekeren over je ex. Zo raak je sneller over haar heen: als je nix te doen hebt dwalen je gedachten automatisch naar haar af.
En eens je vrede hebt genomen met het feit dat het gedaan is en niet meer goedkomt kun je op zoek gaan naar een nieuwe .
quote:Hier heb ik zelf ook ontzettend veel last van. Het is alweer drie maanden geleden dat het uitging maar het blijft in m'n hoofd zitten. M'n ex heeft me keihard bedrogen. Ze heeft nl een huisgenoot die ze als haar beste vriend beschouwde en die ik ook goed kende. Ze zweerde altijd dat hun band puur vriendschappelijk was. Maar er bleek meer aan de hand te zijn. Ze heeft me uiteindelijk voor hem ingewisseld, toen ze erachter kwam dat hij verliefd op haar was. Zij was eigenlijk altijd al verliefd geweest op hem. Ik durf nu echt helemaal geen relatie meer aan met iemand omdat ik 1 ding zeker weet: dit wil ik NOOIT meer meemaken.
Op zondag 16 februari 2003 00:39 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Idd, hier thuis voel ik me goed, met mn (weinige) vrienden ook, maar ik wil gewoon een meid. Aan de andere kant, ik kan geen meid meer vertrouwen, niet na de manier waarop mijn ex tegen mij gelogen heeft. Ik durf mezelf niet meer te geven aan een andere meid, omdat ik de pijn die ik nu ervaar niet nog een x wil hebben. 2 dingen die dus lijnrecht tegenover elkaar staan...een meid die nu mij zou willen zou eerst de scherven moeten opruimen en heel veel moeite moeten doen. Ik kan het hun niet kwalijk nemen dat ze dat niet willen...........maar ondertussen ga/maak ik (mezelf) wel kapot.
quote:mja je probeert stoer te klinken ? Vertel me es, jij hebt een vriendin of niet ? Als t uit zou gaan, hoe zou jij je dan voelen ? Mja, als je nix zou voelen dan moet je es gaan kijken naar wat volgens jou een relatie inhoudt.
Op zondag 16 februari 2003 15:05 schreef Frenkie het volgende:
Eigenlijk hadden Acda en de Munnik een liedje moeten maken met de tekst: als je in je eentje niet gelukkig kan worden, dan kan dat ook niet met zijn twee-en
dan hadden een heleboel mensen niet zoveel medelijden met zichzelf gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |