Alsof het zijn beroep isquote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
Robèrt blijft kalm en weet direct wat te doen.
Kat op het aanrecht.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kan die vlooienbaal niet aan de lijn? Ik vind al die losse haren al niks, maar een hond in de keuken is echt wel![]()
Hij is vast geen profquote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
Robèrt blijft kalm en weet direct wat te doen.
Haha, een echte meesterbakker. Maar weten wat je moet doen en weten hoe je een fout moet herstellen is wat kennis van ervaring onderscheid.quote:
Ik draag deze bad boysquote:Op zondag 3 maart 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Mee eens met Rudo, sloffen om de voeten zijn verschrikkelijk. Eetbare sloffen zijn dan weer verrukkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag deze bad boysSloffen zitten zo lekker! Kan niet zonder (behalve als het zomer is dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |