Oh rijdt die niet?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan wel echt een leuk sprinttoernooi worden over 2 weken zonder Stolz.
Op welk toernooi?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met Stolz dit weekend waren er 2 baanrecords gesneuveld
Doet het WK Allround volgens de laatste berichten, wat dat toernooi ook weer heel leuk gaat maken.quote:
Wil zelf graag voor het WK allround gaan, maar volgens mij nog niet helemaal zeker.quote:
Wie kunnen de Nederlanders bedreigen? Lorentzen, Dubreuil, Zurek en Shinhama?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan wel echt een leuk sprinttoernooi worden over 2 weken zonder Stolz.
Misschien Ning nog buiten dat lijstje.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie kunnen de Nederlanders bedreigen? Lorentzen, Dubreuil, Zurek en Shinhama?
Hoe snel zijn z'n 500 meters?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Misschien Ning nog buiten dat lijstje.
Shinhama is bang voor de tweede binnenbochtquote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie kunnen de Nederlanders bedreigen? Lorentzen, Dubreuil, Zurek en Shinhama?
Ja het feit dat Shinhama sowieso 2x een binnenbocht op volle snelheid moet rijden in een weekend kan hem de titel kostenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Shinhama is bang voor de tweede binnenbocht
Op het WK Sprint in 2020 reed ie 2x boven de 35.5. Maar heb het idee dat ie dit jaar erg snel opent dus onder de 35 moet kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nuis-achtig, maar weet überhaupt niet of die meedoet.
Ja probleem is dat die ze echt nauwelijks meer rijdt, laatste beetje serieuze dingen die ik tegenkom is het Chinese NK van vorig jaar waar die 2x rond de 35.0 rijdt, maar wel op semi-hoogte.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het WK Sprint in 2020 reed ie 2x boven de 35.5. Maar heb het idee dat ie dit jaar erg snel opent dus onder de 35 moet kunnen.
Semi-hoogte?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja probleem is dat die ze echt nauwelijks meer rijdt, laatste beetje serieuze dingen die ik tegenkom is het Chinese NK van vorig jaar waar die 2x rond de 35.0 rijdt, maar wel op semi-hoogte.
Dus waarschijnlijk net wat te langzaam op de 500m om echt mee te kunnen doen.
oh lol, googelde de stad zelf en dat is 860m. Waarom wordt die baan nooit gebruikt internationaal? Stuk leuker dan die kutbaan in Peking. Ik zie al een prachtige 10-uur durende reis vanaf Frankfurt via Teheran ernaar toe.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:16 schreef hhh38 het volgende:
Semi-hoogte?
Urumqi was het toch? Dat ligt nog 300m hoger dan Salt Lake
Lijkt me niet, heeft nu bij het shorttrack ook genoeg concurrentie uit eigen landquote:Op zondag 25 februari 2024 19:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Gaat Suzanne Schulting eigenlijk nog langebanen als ze weer helemaal 100% is?
China schijnt het niet leuk te vinden als mensen kunnen zien hoe goed Oeigoeren het hebben in Xinjiangquote:Op zondag 25 februari 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
oh lol, googelde de stad zelf en dat is 860m. Waarom wordt die baan nooit gebruikt internationaal? Stuk leuker dan die kutbaan in Peking. Ik zie al een prachtige 10-uur durende reis vanaf Frankfurt via Teheran ernaar toe.
Alsof de NOS kritisch daarover zou berichten als er wereldrecords kunnen worden gereden.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
China schijnt het niet leuk te vinden als mensen kunnen zien hoe goed Oeigoeren het hebben in Xinjiang
Dat is ook weer zo. Die Chinezen stoppen vast iets in de thee van Stolz omdat ze een hekel hebben aan Amerikanen zodat WE kunnen winnenquote:Op zondag 25 februari 2024 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alsof de NOS kritisch daarover zou berichten als er wereldrecords kunnen worden gereden.![]()
Schaatsrecords > Mensenrechten
edit: lol. zoom een beetje willekeurig in op de omgeving daar in google maps en kom meteen al zo'n kamp tegen![]()
Ja en op anderhalf uur rijden heb je dus het 'Urumqi Vocational Skills Education and Training Center'quote:Op zondag 25 februari 2024 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Die Chinezen stoppen vast iets in de thee van Stolz omdat ze een hekel hebben aan Amerikanen zodat WE kunnen winnen
Het is hier volgens mij: https://maps.app.goo.gl/hJRuiAgWyGXusCiq9
Basketbalvelden en een zwembad gespot, ziet er uit als een fijne plekquote:Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en op anderhalf uur rijden heb je dus het 'Urumqi Vocational Skills Education and Training Center'
Geen al te beste reviewsquote:Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en op anderhalf uur rijden heb je dus het 'Urumqi Vocational Skills Education and Training Center'
Als hij dan het WK allround doet, kan hij met wat mazzel de laatste buitenbocht hebben op de 500mquote:Op zondag 25 februari 2024 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Shinhama is bang voor de tweede binnenbocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |