Klopt wel redelijk eigenlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 01:22 schreef Arth_NL het volgende:
Loredana, La Rua en Megara in de top 3.
Ja en dan hebben we het nog niet eens over alle intervals.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt me nog mee van de 146 nummers vanavond. Of zo voelde het.
Tegenwoordig met dat social team daar weet je maar nooit.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Trus. Maar niet met bv 12 volgers toch? En alsnog niet naar de repetities in de eerste week.
Dat ze dat wel weet voor ze het hele end gaat reizen.
OK ...quote:Op zondag 25 februari 2024 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als influencer in de perszaal? Geen idee. Ik denk een officiële aanmelding en vooral een social media kanaal met héél veel volgers?
Je mag als pers niet meer de repetities zien in de eerste week enzo he. Even voor de duidelijkheid. Pers krijgt steeds minder te zien. Cee en ik hadden veel mazzel dat het in Ahoy nog net wél zo was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruitziende blik gespot.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
Mevrouw met blauw haar of mevrouw met half roze haar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |