Misschien is iemand daar vergeten de klokken op wintertijd te zetten en denken ze dat het pas 00:11 is nu?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Greys het volgende:
Wat is dit voor gestoorde tijdrekkerij allemaal joh.
Ik lees nu dat de artiesten nog in de kleedkamers zitten en dat iemand vergeten was om ze backstage klaar te zetten voor de uitslag. Geen idee of dat waar is maar het zou zomaar kunnen in San Marino.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus die weet al dat ze niet gaat winnen?
Greys gaan jullie naar Malmö? Wat is er nodig om als influencer daar de perszaal in te komen ? Heb een Zuid Amerikaanse die die kant op gaat ..quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus die weet al dat ze niet gaat winnen?
Dat zou wel verklaren waarom deze reclame langer duurt dan de andere reclames.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef Cee het volgende:
Ik lees ergens dat ze vergeten zijn de jury en de artiesten terug naar het theater te roepen en ze hebben er nu reclame in gegooid om ze terug te halen
Als influencer in de perszaal? Geen idee. Ik denk een officiële aanmelding en vooral een social media kanaal met héél veel volgers?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Greys gaan jullie naar Malmö? Wat is er nodig om als influencer daar de perszaal in te komen ? Heb een Zuid Amerikaanse die die kant op gaat ..
Als je influencer bent mag je van Eurovision tegenwoordig meer dan wanneer je wel iets van ESC weet en er al maandenlang over bericht. Want 1 tiktokje met een dansje per week vinden ze belangrijker.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als influencer in de perszaal? Geen idee. Ik denk een officiële aanmelding en vooral een social media kanaal met héél veel volgers?
Je mag als pers niet meer de repetities zien in de eerste week enzo he. Even voor de duidelijkheid. Pers krijgt steeds minder te zien. Cee en ik hadden veel mazzel dat het in Ahoy nog net wél zo was.
Ik denk dat deze show voor San Marinese begrippen best snel gaat en dat ze denken nog wel een half uurtje te kunnen chillen.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:18 schreef Greys het volgende:
En die artiesten denken zelf niet 'moeten we niet eens terug inmiddels'? Niet eentje?
Trus. Maar niet met bv 12 volgers toch? En alsnog niet naar de repetities in de eerste week.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je influencer bent mag je van Eurovision tegenwoordig meer dan wanneer je wel iets van ESC weet en er al maandenlang over bericht. Want 1 tiktokje met een dansje per week vinden ze belangrijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |