Andersom ook wel, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik stuur nooit selfies of foto's naar dates, vind dit erg apart eerlijk gezegd. Zou er wel hard op afknappen als ik haar was.
80% van alles wat er op datacenters word opgeslagen zijn sneue selfies.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:56 schreef Eilatan het volgende:
Een vriendin van mij is met een man aan het appen die zij via een dating app kent, verder niet. Ze appen volgens haar wel dagelijks en ze volgen elkaar op sociale media. Maar ze hebben nog niet afgesproken.. maar nou stuurt hij haar dus dagelijks selfies wat ze raar begint te vinden.
Zij denkt dat hij dat doet zodat zij dat ook terug gaat doen, maar ik denk persoonlijk dat hij heel onzeker is. Dat hij om bevestiging vraagt.. Dus wij vroegen ons af: Mannen,waarom sturen jullie selfies?
Op het internet lees je dat mannen die dit doen psychopatische trekjes hebben of narcistisch zijn. Hoop ik niet voor d'r
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:56 schreef Eilatan het volgende:
Dus vroeg SempberLibertas zich af: Mensen,waarom sturen jullie selfies?
Haha nee, categorie 30-35quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Als de OP over personen van de leeftijdscategorie 14-22 jaar gaat kan selfies sturen nog wel.
Daarna is het gewoon triestDan zijn 't meestal mensen met mental health issues of een flink rugzakje.
Zo 1 had ik er ook. Een veertiger uit Amsterdam met een woonboot. Elke dag weer die kale kop in mijn Whatsappquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:56 schreef Eilatan het volgende:
Een vriendin van mij is met een man aan het appen die zij via een dating app kent, verder niet. Ze appen volgens haar wel dagelijks en ze volgen elkaar op sociale media. Maar ze hebben nog niet afgesproken.. maar nou stuurt hij haar dus dagelijks selfies wat ze raar begint te vinden.
Zij denkt dat hij dat doet zodat zij dat ook terug gaat doen, maar ik denk persoonlijk dat hij heel onzeker is. Dat hij om bevestiging vraagt.. Dus wij vroegen ons af: Mannen,waarom sturen jullie selfies?
Op het internet lees je dat mannen die dit doen psychopatische trekjes hebben of narcistisch zijn. Hoop ik niet voor d'r
'Goedemorgen' texts zijn sowieso flink kutquote:Op zondag 25 februari 2024 10:36 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Haha nee, categorie 30-35
Ja, dat denk ik dus ook. Niet helemaal zeker wat voor mental health issues, maar ik gok ook wel iets met onzekerheid, terwijl het juist narcistisch overkomt. Zelfs als hij haar goedemorgen stuurt doet hij dat met een selfie erbij.
Waarom zijn die woonboot, Amsterdam en het feit dat hij een kale kop had het benoemen waard?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:09 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zo 1 had ik er ook. Een veertiger uit Amsterdam met een woonboot. Elke dag weer die kale kop in mijn Whatsapp
Had wel een knap gezicht.
Meneer werd boos toen ik nee zei op zijn vraag de eerste date bij mij thuis af te spreken. Een enorme rode vlag. Toedeloe, geblokkeerd.
Psychopatische trekjes nog welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:56 schreef Eilatan het volgende:
Haha ik zit in een relatie! En mijn vriend stuurt me nooit selfies gelukkigquote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Psychopatische trekjes nog wel. Heb zeker op Feesboek gestaan
Als 'die vriendin' het niet leuk vindt moet je ze daar wat van zeggen in plaats van op internet kijken.
We vragen ons gewoon af waarom sommige mannen dit veel doen. Dat kan je onzeker noemen hahahaquote:Op zondag 25 februari 2024 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een moeilijk gedoe. Spreek gewoon af, dan ontdekt ze vanzelf wat ze van hem vindt. Of niet, ook goed. Maar dat speculeren over motieven is zo vermoeiend. Is ze onzeker? Zoekt ze bevestiging?
Maar waarom ga je dit in godsnaam googelen en daarna op een forum vragenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Haha ik zit in een relatie! En mijn vriend stuurt me nooit selfies gelukkig
Ja zou ook kunnen dat er vrouwen zijn die dit veel doen. Ik kan me er zelf niets bij voorstellen in ieder geval. Toen ik mijn vriend leerde kennen belden we gewoon veel en ook wel eens videobellen. Maar geen selfies, hooguit van een twijfel over een outfit.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:38 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom is de vraag niet in het algemeen waarom mensen zoveel selfies sturen tijdens het appen met een potentiële date?
Ik verwacht dat de verschillende potentiële motivaties zowel bij mannen als bij vrouwen te vinden zullen zijn.
Misschien nog een glaasje azijn drinken jijquote:Op zondag 25 februari 2024 21:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dit in godsnaam googelen en daarna op een forum vragen.
Het enige onzekere aan deze kwestie is dat jij en jouw vriendin hier zo mee omgaan.
Ik ben niet degene die iemand psychopatische trekjes verwijt omdat hij selfies stuurt he.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Misschien nog een glaasje azijn drinken jij
Ik ben ook niet degene die dat iemand verwijt. Stop jij nou maar gewoon met selfies sturen en ga je ergens anders afreageren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die iemand psychopatische trekjes verwijt omdat hij selfies stuurt he.
Typisch gevalletje aandacht tekort dit.
Oh nee, dat deed 'het internet'. Maar je wilde toch nog een second opinion op een forum.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:13 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet degene die dat iemand verwijt. Stop jij nou maar gewoon met selfies sturen en ga je ergens anders afreageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |