Denk dat ze kozen om Doornbos niet als presentator in te zetten vanwege de nieuwtjes rondom de F1 laatste weken en het GoodWood festival dit weekend waar die te gast is. Als presentator kun je dan niet even uitgebreid veel vertellen, terwijl je als sidekick / gast dat natuurlijk wel heel goed kan. Van Gameren heeft wat minder netwerk/contacten in het wereldje dus snap dat ze dan kiezen die als presentator te nemen dit keer. Ik vond Doornbos het toen die het een keer overnam van Kampheus in elk geval misschien nog wel beter doen dan RVG het nu deed. Ik hoop wel dat ze het blijven maken, want heb het idee dat er nog maar weinig mensen kijken helaas, terwijl het gewoon een hartstikke leuk programma is en ik merk dat als het vrijdag is ik meteen denk “ah leuk het café vanavond weer bij Ziggo”.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:05 schreef APK het volgende:
Kamphues gebrekkige kennis?
Die man is een jaar of 60 en weet in mijn optiek juist veel absurde details boven te halen die 'de jeugd' aan tafel aan zich voorbij laat gaan wegens te veel drank of nog niet geboren
Kwaliteit vond ik ook niet echt hoger met van Gameren als presentator.
Doornbos heeft ook ooit een kans gehad als presentator, was blijkbaar niet goed genoeg.
Altijd lekker dat het later wordt herhaald.quote:
Het vorige kabinet was een absoluut dieptepunt qua mogelijke steun, dus het kan niet slechter iigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:37 schreef Rianne84 het volgende:
Jack denkt dat Geert wel wat geld wil doneren voor de Dutch GP
zou wel lachen zijn geweest ... de betwetersquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:12 schreef THEFXR het volgende:
sommige hadden er geen vertrouwen in dat die ziggo tent zou blijven staan tijdens de zandstorm.
Die moet ff gecorrigeerd worden door de Ziggo met zn gedrag ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb weer een mooi diepte-interview gemist volgens mij
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Narcismegenot . Denken nog steeds dat ze door hunzelf nu op tv een programma hebben.
Plooi zit er altijd en Rick in een hoek geduwd, die man hoort gewoon aan tafel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:56 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Het programma zou zoveel beter kunnen zijn. Maar vasthouden aan ouwe zandzakken. Die Plooij is toch onuitstaanbaar ? Is gewoon het Hilversum effect. Eenmaal met je muil op tv zit je voor minstens 30 jaar gebakken. Zie van Gangelen, Egberts, de Graaf, Stekelenburg etc.
Ha ha ha. Het Tom Egberts syndroom Eenmaal op tv niet meer weg te slaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Plooi zit er altijd en Rick in een hoek geduwd, die man hoort gewoon aan tafel.
Als Maxie er niet meer is gaan al die reetlikkers gewoon weer verdwijnen in anonimiteit waar ze horen .quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:56 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Het programma zou zoveel beter kunnen zijn. Maar vasthouden aan ouwe zandzakken. Die Plooij is toch onuitstaanbaar ? Is gewoon het Hilversum effect. Eenmaal met je muil op tv zit je voor minstens 30 jaar gebakken. Zie van Gangelen, Egberts, de Graaf, Stekelenburg etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |