abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2024 @ 12:59:05 #26
3542 Gia
User under construction
pi_212551435
Heb Syrische buren gehad, paar jaar terug. Hadden 3 tienerzonen. We hadden er een goed contact mee. Aardige mensen.
Je schrijft dat ze al wat ouder zijn (eierstokken opgedroogd), dan verwacht ik daar weinig overlast van. En als je keurig even kennis gaat maken, heb je er waarschijnlijk prima buren aan.

Is het een hoekwoning, of heb je aan de andere kant ook buren?
pi_212562632
Ik heb Syrische buren. Spreken geen woord Nederlands helaas, dus communiceren is lastig.
Als ze iets hebben met bijv de woningbouw dan bel ik voor ze en zorg dat dingen geregeld worden.

Verder prima buren. Ondanks dat ik in een jaren 50 portiekwoning woon geen geluidsoverlast oid.
Alleen als zoon met kleinkinderen komt wat rumoer in het portiek maar dat hoort erbij.

Oh en ik krijg met enige regelmaat eten van ze. Dan doe je het bij mij al snel goed :P
Andersom kook ik ook weleens voor ze als ik bijv soep maak.

Via via heb ik wel te horen gekregen van buren van hun vorige woning dat ze daar niet al te blij met ze waren. Ik herken wel wat uit de verhalen maar de overlast die ze daar veroorzaakten heb ik hier geen last van. Komt ook omdat ik mijn grenzen heb gesteld.

Oh en iedereen hier in het portiek kunnen het niet met ze vinden. Maar dat zijn allemaal 80-jarige oude zemelaars :') Dus daar trek ik me maar niks van aan.
pi_212574916
Bedankt voor de input! Ik denk dat het wel meevalt allemaal, oud bewoners nogmaals gesproken en het zit wel goed. Nog een paar dagen om te beslissen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')